martes, setembro 16, 2014

XVI Aniversário da Fundaçom Artábria com completo programa de atividades


Neste mês de setembro, a Fundaçom Artábria cumpre o seu décimo sexto aniversário. Dezaseis anos de trabalho pola defesa da nossa cultura, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País.

E com este motivo que organizamos umha série de atividades para dar conteúdo ao completo programa previsto para celebrar esta data tam assinalada. Ei-lo.

Na sexta-feira, 26 de setembro, teatro da mao da companhia Histéria que trazerám a obra Berlim. Será a partir das 22.00h e a entrada gratuita.

No sábado 27 de setembro às 22.00h dará início o espetáculo cómico de Fiz.

Na sexta-feira, 3 de outubro, decorrerá o II Concurso Ártabro de elaboraçom de tortilha de patacas. Será a partir das 21.30h.

O sábado 4 de outubro chega a primeira cita musical do nosso XVI Aniversário, desde a Corunha aterrizam em Ferrol os Ulträqäns que trazeram as suas melodias electro-folque-dance-tradicionais construídas com ladridos em semicorcheas e ouvidos de fusas e parafusa. O concerto começará às 22.00h.

As crianças também terám a sua jornada especial o dia 10 de outubro com o "Aniversário infantil". Jogos, música e surpresas nesta atividade para as mais pequenas.

O 11 de outubro desde as 22.00h decorrerá no nosso Centro Social umha das conhecidas Repichocas Ártabras. Traz o teu instrumento e participa.

O 16 de outubro, visita a Fundaçom Artábria um gram amigo do nosso projeto. Xurxo Souto apresentará o seu último livro "Contos do Mar de Irlanda".
Isabel Risco, ganhadora do prémio Mestre Mateu à melhor actriz do 2014 apresentará no nosso Centro Social no dia 17 de outubro o seu monólogo "Nabiza Girl". Será às 22.00h e a entrada de graça.

Mais umha apresentaçom literária decorrerá o dia 23 de outubro. Manuel Cráneo e Alfredo López "Tokio" apresentarám a banda desenheada "A causa do crime", ambientada na primeira greve geral em Vigo. A apresentaçom dará início às 19.30h.

O 24 de outubro, os cines Duplex de Ferrol acolherám a estrea mundial do documentário "15 anos da Fundaçom Artábria". A projeçom está marcada para as 20h. Posteriormente haverá petiscos no nosso Centro Social.

Fecharemos o programa do aniversário ao grande. O 25 de outubro decorrerá no nosso Centro Social umha ceia de confraternizaçom a um preço de 12 euros (10 euros para @s associad@s) e posteriormente poderemos disfrutar da música de Blues do País.

Para apontar-te à ceia-concerto deverás fazê-lo antes do 22 de outubro no balcom do nosso Centro Social ou escrevendo para correiodeartabria@gmail.com. As vagas som limitadas.

Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net
 
Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
 ....
 A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Código de Identificaçom Fiscal (CIF):  G15645518.

http://www.artabria.net


Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
16 de setembro de 2014 13:33

_________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon