xoves, marzo 05, 2015

Porque todos os dias som 8 de março, Desobediência feminista! - Nós-UP difunde o seu manifesto do Dia da Mulher Trabalhadora


Porque todos os dias som 8 de março,

Desobediência feminista!


Um ano mais, aproxima-se a efeméride do 8 de março, Dia Internacional da Mulher Trabalhadora, umha data cheia de luitas e reivindicaçons feministas no passado, e que nom podemos permitir que deixem de ser as do presente.

Levamos anos a assistir à institucionalizaçom desta data, umha assimilaçom do sistema capitalista e patriarcal e que a #marcaespaÑa decidiu converter em festividade para celebrar, nom sabemos mui bem o que…

Talvez devamos celebrar que as mulheres perdamos a vida ao optarmos polo aborto clandestino em condiçons indignas e de insalubrilidade, obrigadas por políticas retrógradas e integristas?

Devemos celebrar que ano após ano continuam a ser escandalosas as cifras de mulheres assasinadas, maltratadas ou violadas?

Deveríamos celebrar que a educaçom binomial (homem-mulher) continue a separar-nos por gêneros  nos estudos, no mundo laboral, no desporto, nos hobbies, segundo o “isso é para homens” ou “isto é cousa de mulheres”?

Podemos celebrar que os meios de comunicaçom continuem com a publicidade orientada a reforçar os estereótipos e condutas machistas? Umha publicidade orientada a nos enrolar o cérebro e submetê-lo ao consumo, à nossa cousificaçom e mercantilizaçom?

Devemos celebrar que a maior taxa de pobreza, os trabalhos menos ou nom remunerados, os maiores índices de despedimentos estejam sempre feminizados?

Celebraremos entom a diminuçom cada vez mais evidente dos tamanhos na roupa, ou a premisa de que todas devemos levar um 36, induzindo assim a prácticas pouco saudáveis, pondo em risco a saúde física e mental com doenças como a anorexia ou a bulimia?

Acaso celebraremos os roles que as indústrias do brinquedo continuam a perpetuar com as nenas que lavam, passam o ferro, cuidam, som maes, etc?

Deveríamos celebrar que em anúncios, filmes, seriais ou livros continuem a maltratar de innumeraveis formas as mulheres, supeditando-as a um homem e que isso seja o atrativo, o correto e o moderno?

Será que devemos celebrar que as mulheres ainda nom podemos aceder nem gratuita nem livremente à pílula do dia depois sem a supervisom de um médico que decida por nós?

Celebramos a desigualdade salarial entre homens e mulheres?

Celebraremos que este sistema nos utiliza como mao de obra barata, como mao de obra de reserva, como cuidadoras da mao de obra, em definitivo, como reprodutoras?

Podemos celebrar que as mulheres ainda, depois de décadas de luita, tenhamos que continuar a sair às ruas para protestar, berrar, solicitar direitos que som nossos?

Este 8 de março devemos lembrar e manter vivas todas as mulheres caídas nas luitas que começárom este nosso caminho, que luitárom pola igualdade, pola dignidade de sermos mulheres, pola justiça social. Devemos comemorar e celebrar as grandes mulheres que figérom parte dos mais importantes processos sociais da nossa história.

Podemos e devemos celebrar todas essas galegas que ao longo da nossa história, embora tenham andado descalças, estivessem sozinhas ou nom soubesse  ler e escrever, tinham umha força de superaçom que abraçava este nosso país, as mulheres que fôrom silenciadas por dizerem verdades, por nom se conformarem, por pular por cima das normas.

Celebremos todas essas mulheres que hoje em dia continuam a luitar pola igualdade, polo orgulho de ser mulheres, galegas e trabalhadoras.

Avante a luita feminista!

Galiza, 8 de março de 2015

NÓS-Unidade Popular
Correio-e: nacional@nosgaliza.org | nosup.imprensa@gmail.com

Sede Nacional: Rua Costa do Vedor 47, rés-do-chao. Compostela. Galiza
web: www.nosgaliza.org | twitter: @nosgaliza

Enviado por:
NÓS-Unidade Popular NÓS-UP
-nosup.imprensa@gmail.com-
5 de março de 2015 18:50
_______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon