xoves, outubro 19, 2017

Dakidarria esta sexta-feira, 20 de outubro, na Fundaçom Artábria - O sábado nova projeçom diapositivas da história de Artábria - A Fundaçom Artábria contra a Lei da Depredaçom de Galiza: manifestaçom nacional o domingo 22 em Compostela


Na próxima sexta-feira, 20 de outubro, e dentro das atividades do nosso 19 aniversário chega à Fundaçom Artábria um dos grupos que mais está dando que falar dentro do novo panorama musical estatal. Dakidarria estará na Fundaçom Artábria num formato acústico, com 6 dos 8 grupos que formam o grupo.

Os do sul da Galiza fusionam ska, reggae e punk rock e apostam pola energia e afesta cima e abaixo do cenário.

Com catorce anos na rua, levam editados 5 discos. Na atualidade estám inmersos na apresentaçom do seu novo trabalho de estudo “Lume.

O concerto está marcado para as 23hs e o preço do bilhete anticipado é de 5 euros e 8 o dia do concerto.


No sábado 21 de outubro contaremos com umha nova projeçom de diapositivas do companheiro Ernesto Lopes "Nês" sobre a história da nossa entidade. A projeçom dará início às 22.00hs.


Desde a Fundaçom Artábria fazemos nosso o posicionamento da Gentalha Do Pichel e apelamos à mobilizaçom da nossa base social na manifestaçom que decorrerá em Compostela o próximo domingo 22 de outubro.

A GENTALHA DO PICHEL CONTRA A LEI DE DEPREDAÇOM DA GALIZA

Perante a aprovaçom por parte do governo autonómico do PP da Lei de Fomento de Implantaçom de Iniciativas Empresariais de Galiza, ou mais corretamente a Lei de Depredaçom da Galiza, a comissom de meio da Gentalha do Pichel quer fazer as seguintes consideraçons:

1.- Entendemos esta Lei como um preocupante ataque nom só estritamente ambiental, mas também económico, por considerarmos a terra e o entorno natural o fundamental meio de vida e subsistência. A modificaçom de leis prévias, até propostas polo próprio PP, pretende favorecer mais a rápida implantaçom de grandes multinacionais do setor eólico, mineiro, acuícola ou forestal, facilitando-lhes o acesso ao solo, rebaixando os controis e requerimentos ambientais, minimizando a capacidade dos concelhos para regular o território municipal e abrindo a via da expropriaçom urgente com mínima capacidade para alegar e ridículas indemnizaçons para as pessoas posuidoras da terra. Na prática, a Conselharia de Indústria terá mais competências que as restantes, nomeadamente que a Conselharia de Meio ambiente e ordenaçom territorial que fica mais que nunca reduzida a um gavinete subordinado e incompetente na sua matéria de gestom. Incide-se assim na conversom do meio numha mera fonte de recursos susceptível de ser esquilmada por umha indústria que gera enormes impatos ambientais e económicos, e condena definitivamente a vida no meio rural.

2.- Denunciamos pois, a irresponsabilidade do governo da Junta por continuar a antepor os interesses do grande Capital frente a defesa ambiental e do meio rural galego e consideramos esta lei mais umha mostra da marcada aposta neoliberal do PP e do seu mais absoluto despreço pola Galiza e o seu entorno natural.

3.- Vinculamos esta atuaçom irresponsável com a recente vaga de lumes que está a assolar o nosso país num flagrante exemplo de terrorismo ambiental e de neglicência no cuidado e gestom do nosso entorno natural. Sem ambiguidades nem maniqueismos, a Galiza está a ser destruída por um modelo socio-económico criminoso e os seus gestores som os culpáveis por este desastre e polo silenciamento informativo com pretensons de normalidade.

4.- Mostramos também a nossa funda preocupaçom com o facto de o projeto de lei ser apresentado aproveitando um contexto político e mediático fortemente monopolizado polo referéndum de Catalunya, conseguindo assim passar desapercebido mediaticamente, afundando na alarmente desinformaçom do povo a respeito das questons que mais nos afetam e evitando a contestaçom social perante umha lei que converte a Galiza num território legalmente indefenso ante a irracionalidade e a irresponsabilidade do sistema capitalista.

5.- Por todo isto, a Gentalha do Pichel é um dos coletivos que conformamos a Plataforma contra a Lei de Predaçom de Galiza, que tem previstas iniciativas para informar ao conjunto da populaçom galega e contestar a um texto legal com enorme trascendência para o nosso país e que afunda nas políticas desencadeantes do desastre ambiental que estamos a padecer. Umha das açons previstas será umha mobilizaçom nacional este domingo 22 de outubro às 12h horas na Alameda de Compostela, à que chamamos ao conjunto da vizinhança compostelá a participar.

NOM À LEI DE PREDAÇOM DA GALIZA

Comissom de Meio da Gentalha do Pichel

Compostela, Outubro de 2017

--
Fundaçom Artábria
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
....
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
19 de outubro de 2017 01:47
19 de outubro de 2017 01:52
19 de outubro de 2017 01:56
_________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon