martes, maio 31, 2011

At Versaris canta e reflexiona sobre @s indignad@s - VideoClip Interesante!!!!



Letra:
@s indignad@s

Nin a sensación de estar a cambiar a historia dalgúns, nin o escepticismo dos puristas, non.

Uns por entusiastas, os outros pon non ver que a indignación chega repentina e trunca as apostas.

A esquerda líquida acampa cómoda, inconcreta, difusa e por iso inocua e se estampa.

A esquerda sólida non pode ir coa Anti-Duhring na man, pero tampouco raiar desde casa facendo o púa.

Moi inxenuo é o pobre que se fai chamar apolítico mentres grita consígnas da esquerda.

Moita charla en asembleas longas de collóns.

É típica a fobia a asumir contradicións do cínico.

Pascual Serrano e Manuel Delgado crávana sempre; ti con Toni Negri.

Predicando co exemplo, eu:

En 2001 Arxentina incendiábase unha praga aplacada, un discurso demasido simple.

Fan falta novos modelos, peron non partir de cero.

Fan falta liderazgos, que non o manipulen.

Fai falta derrubar mitos, como pensar que asembleas de 15000 persoas podrán derrocalo.

A escrita ponderada e o seu tempo.

O relatorio e votación reflexionada, síntoo, a miúdo non é efectista como a masa furiosa pero cando cae a noite seguro que ilumina algo.

E como mostra un botón, mira Bildu.

E como mostra un botón, mira Venezuela.

E como mostra un botón, mira as CAV e as CUP, e as asembleas de barrio, "julandrón".

Que se che caguen na cara, que se mexen na tua boca: a banca, a pseudo política e a coca.

Toca o que toca, apertarse o cinto, reir co bufón e votar nesta operación triunfo 22M ou cambio de alcalde, un violador que arrinca saias no FMI.

Din que a vida é así, á merda o que custou sangue conseguir.

En Madrid "La chispa" e en Barna a faísca a xente críspase e toma a Praza Catalunya.

Democracia superficial contra a profunda.

Chéirase a peste dos seus votos nunha urna.

E blablabla.... desde o patriotismo rancio, eh!, eu non defento a #spanishrevolution, que ninguén o pense.

Pero vexo xente normal que fala de política e rompe o silencio.

Dispense, non necesitamos as súas cúpulas, perderon o norte as súas brúxulas.

Canta democracia aguanta a rutina?

Cuantos demócratas terían que probar as guillotinas?

Bildu fai saltar a adrenalina, a CUP camiña facendo traballo de formigua.

UM9 en Ribes, Xente de Gramanet, o COP de Ripollet presentan alternativas.

Cada cal no seu bando e nós no noso.

Assemblea de Barrio co lume da proposta.

Cae o socialdemócrata e volve a dereita.

Volven tempos de rúa, volven tempos de guerra.

Moi interesante canle:

http://www.youtube.com/user/LaTuerka

Fonte: http://www.youtube.com/watch?v=1CnqnaqTBe4

Enviado por:
Damch GZ
-damchgz@gmail.com-
31 de maio de 2011 13:04
___________________

Xornada Reivindicativa en Defensa da nosa Ría, da nosa Seguridade e da nosa Vida, en protesta e denuncia pola permanencia da Planta de Gas de Reganosa en Mugardos - Sábado 4 de Xuño

Tags


Sábado 4 de Xuño de 2011
- 11 da mañá inauguración da Exposición "A Ría na Rúa" no Porto de Ferrol
- E ás 12 do mediodía partirá a Marcha Reivindicativa desde o mesmo lugar
- Aproximadamente unha hora e media máis tarde,
celebrara-se un Acto final
no Parque "Carmelo Teixeiro", en Caranza.
Intervencións, Poesía, Música e un Xantar Popular.
Participa nesta protesta pública !!
Para que se faga xustiza,
para a defensa da Ría, da nosa Seguridade e da nosa Vida,
nunca e tarde !!


O Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, convoca para o Sábado 4 de Xuño de 2011, coincidindo ao redor do Día da Loita en Defensa do Medio Ambiente que se celebra internacionalmente en miles de vilas e cidades de todo o Planeta, unha Xornada Reivindicativa en Defensa da nosa Ría, da nosa seguridade e da nosa vida, protestando e denunciando pola permanencia da Planta de Gas de Reganosa en Mugardos, próxima aos núcleos de poboación, demandando o cese de actividade e o posterior desmantelamento desta planta regasificadora de Punta Promontorio, construída, xusto, no corazón da nosa Ría.

O Sábado 4 de Xuño, expoñera-se ao público a obra "A Ría na Rúa", 10 murais de 3,10 por 2,00 metros feitos por varios pintores da comarca [María Manuela, Miguel Anxo Varela, Leandro Lamas, Víctor Novás, Rafael Nadales, Suso Basterrechea, Carmen Martín, Eduardo Hermida, Ladislao da Regueira e Gustavo Sequeiro], para denunciar a corrupción e o despropósito que representa Reganosa. A inauguración desta exposición fara-se sobre as 11 da mañá. Logo ás 12 do mediodía partirá unha Marcha Reivindicativa desde o Porto de Ferrol até o Parque "Carmelo Teixeiro" en Caranza. Catro quilómetros e medio de protesta, denuncia e reivindicación. Rematará a Marcha con intervencións do Comité, ... poesía [Xosé Leira, ..., música [Manolo Bacallao, ...] e un xantar popular.
  • Cartaz da convocatoria da Marcha e Exposición - Sábado 4 de Xuño de 2011:
Acceder ao Cartaz
  • Díptico 10 Razóns para preguntarse ... Porque Reganosa ten que saír da nosa Ría e das nosas Vidas ?:
Acceder ao Díptico

Murais "A Ría na Rúa"

O 25 de Outubro de 2008, o Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, realizaba unha das mobilizacións máis orixinais feitas até o de agora, 10 artistas plásticos pintaban murais en varias prazas públicas de Ferrol, foi o que se chamou "A Ría na Rúa". Un evento que tivo moito suceso. Os murais pintados, logo foron expostos nun magosto popular o 1 de Novembro de 2008, no Centro Cívico e Cultural de Caranza. O sitio na rede [http://a-ria-na-rua.blogspot.com/], recolle o que foron estes eventos. Agora o comité Cidadán neste 4 de Xuño de 2011, co motivo do "Día Mundial do Medio Ambiente", expón no Porto de Ferrol estas 10 Obras de Arte que expresan en profundidade a loita contra o despropósito gasista de Reganosa.



Exibir mapa ampliado

  • POLA DEFENSA DA VIDA, A NOSA SEGURIDADE E A RÍA !!
  • CESE DA ACTIVIDADE E DESMANTELAMENTO DE REGANOSA !!
  • PLANTA DE GAS FORA DA RÍA !!
Para apoiar e colaborar co Comité Cidadán:

Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol
comitecidadan@gmail.com
www.comitecidadan.org

---
APOIO ECONÓMICO

O Comité Cidadán de Emerxencia, necesita apoio económico, para que poida desenvolver a súa actividade

CONTA DO COMITÉ CIDADÁN DE EMERXENCIA

Para axudas económicas pode-se ingresar na conta corrente aberta no Banco Santander ao nome de:
Luz Marina Torrente e outros

Para ingresar desde unha oficina bancaria desde dentro do Estado:
00493315772894017995

Para ingresar desde unha oficina bancaria desde fóra do Estado:
ES 71 00493315772894017995

Blog solidario coa veciñanza de Meá
Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol

comitecidadan@gmail.com
http://comitecidadan.org


______________________

sábado, maio 28, 2011

Este Domingo 29 de Maio, terá lugar un roteiro desde o Peirao de Curuxeiras até A Graña, coa situación da Ría de fondo

Tags
Roteiro á Estación Biolóxica d'A Graña

Adega Trasancos organiza, este Domingo 29 de Maio de 2011, un roteiro reivindicativo, que sairá ás 10 da mañá desde o Peirao de Curuxeiras (onde atraca a Lancha de Mugardos), percorrerá os lugares d'A Malata, A Cabana e A Graña e rematará cunha visita guiada á Estación de Bioloxía Mariña da Graña. A problemática medio ambiental da nosa Ría será o tema reivindicativo da marcha. Ao longo do percorrido faranse varias paradas para falar dos problemas medioambientais que existen nesta zona.

A marcha vai estar Coordenada por Xandro García, membro da Xunta Directiva de ADEGA.

Contacto: Xandro babor6@gmail.com

________________

Séchu Sende reflexiona sobre a acampada do Obradoiro em #galizarevolution

Por Séchu Sende [*]
28.05.2011


Olá, levo indo alguns dias á acampada do Obradoiro, alguns dias duas horas, outros mais. Conhecim gente, escoitei asembleias, participei –escoitando ou falando- nalgumha das comisions, acheguei-me, em definitiva..

Penso que há algumha gente que se está a achegar á acampada de jeito espúreo. Com intençom manipulatória, subestimando a inteligéncia da gente. Hoje, por exemplo, dous tipos com o pelo demasiado curto, quase rapado, que nunca vinheram por aqui, derom-me um folheto facha pedindo o respecto pola constituiçom ou algo assi. Estám, por suposto, no seu directo. Mas resultou estranho.

Penso que aquelas cousas que resultam estranhas som rejeitadas, ignoradas, de seu, polo organismo coletivo da acampada.

Há gente que se achega para “influír” sem participar em pé de igualdade. Umha das boas ideias que saiu dumha asembleia foi que as propostas apresentadas em asembleia devem ser trabalhadas nas comisions –debatidas, curradas- para apresentar á votaçom na seguinte asembleia. É mui interesante como se procura aprofundar nas propostas, com mais informaçom, mais debate, mais conhecemento, mais trabalho, antes da toma de decisom coletiva.

É interesante.

Algo mui importante: actuar com o máximo respecto pola gente que leva currando no Obradoiro construíndo a sua própria república, autoorganizando-se e que, além de reflexionar e reflexionar em jornadas de 24 horas tamem estám a sentir: a emocionar-se e conhecer-se entre si.

É gente mui diferente. há gente de ideologias diversas, -desde indepes até anarkas…- mas isso aló nom importa porque a gente é gente, a compartir uns objectivos mínimos, que som os que os unem.

Há gente com menos experiéncia na reflexiom e na acçom política e gente com mais. Gente que fala galego -muita, cada dia vejo mais, penso que se estám a dar mudanzas no persoal, vaia que hña umha certa dinámica galeguizadora a nível língüístico, penso- mesmo gente que se nota que levam pouco no país tenhem actitudes positivas cara á língua- especialmente nos ámbitos mais informais e nas comisions. Eu estivem olhando, sumando-me –pontoalmente, de passo- a várias comisions -legislativa, cultura, propaganda- e a língua galega é maioritária.

O debate sobre língua sempre está de fondo e ás vezes agroma nas questions básicas e se enfrontam os diferentes modelos de política lingüística que conhecemos e vai-se debatendo.

OUtra cousa: Quando a gente criou o movimento Nunca Mais, -Burla Negra, Area Negra-, sucedeu isto mesmo: o movimento é alheo aos partidos, reflactário a eles, justamente, e a qualquer posiçom dogmática ou estratégia que nom se construa coletivamente, horizontalmente. Sem verticalidade.

Um feito está claro e é mui revelador e, ademais, democrático, no sentido profundo: quando chegas á acampada actuas como umha persoa. Nom representas a ninguém, nom formas parte dum coletivo, -ou assi me sinto eu- vas tu mesm@, a peito descuberto.

Hoje comentei isto, no Obradoiro sobre actitudes lingüísticas, antes do Método de hipnose para falar galego: eu estou aqui para comprender melhor isto que está a suceder aqui, no Obradoiro. Nom me chega comigo mesmo, preciso umha inteligéncia coletiva, -e a vivéncia dumha emoçom coletiva- que me ajude a comprender e sentir o que está a suceder.

Porque há muita humanidade e a cousa esta-se a construír desde as diferéncias: procura-se a igualdade desde a diferéncia. Que tópico, vaia, mas aqui semelha mui real.

No Prestige o "inimigo" estava claro: o chapapote, a gestiom governamental e os seus aliados (derivado da história colonial da Galiza) mas aqui os objectivos que levarom a esta gente a movimentar-se som mais difusos. Bem, estám claros: indignaçom polo sistema. Mas agora, penso, é mais difícil interpretar coletivamente quem é o inimigo porque o chapapote nom é visible senóm que se precisa dumha interpretaçom intelectual para o comprender, além da vivéncia da precariedade da gente que dixo: De aquí nom passo e, indignada, saiu á rua.

E está resultando mais difícil incorporar novas forças porque há aspectos da identidade do movimento e da luita que nom estám mui definidos. Há gente que di que nom fai falha definir mais, e gente que si.

Isso é o que se está a construír agora, penso, o discurso, na acçom.

Leo vai fazer um tour polas acampadas, o outro dia estivo Carlinhos Gende, Peter Punk, um palhaso boíssimo, Sacha na Horta... De seu, a cultura -a expresiom artística- parece que se vai desenvolvendo maioritariamente em galego, como se o país, a língua, dixesse Aqui estou eu.

Mas nom sei como vai evoluír isto, Nem o chego a comprender agora. Só som umha persoa intentando participar. Tamém sudecia ao princípio da participaçom no movimento cidadá Nunca Mais (nom falo da Plataforma, cousa bem distinta): sensaçom de incertidume dia tras dia.

Quero participar –apoiando no que podo, que nom é muito, desgraçadamente porque nom disponho de muito tempo por questions familiares e de trabalho, como muita gente, claro- porque as minhas sensaçons som boas, e vejo que esta gente se move por motivaçons da natureça que moverom a cidadania a trabalhar na base, autogestionadamente, contra a injustiça, na época do Prestige.

Mas a sociedade mudou e agora est@s activistas som diferentes. Som o resultado das enquisas que vimos lendo desde há anos. Na época do Prestige, a cidadania botou a comunicar-se em galego, a sua identidade lingüística era internamente plural mas cara afora o galego era um nexo de uniom fundamental, sumativo, aceptava-se como representativo do movimento, directamente, porque havia umha inteligencia coletiva, umha sensibilidade social que, sem cuestiona-lo, com normalidade, tinha isso claro.

Agora isso cambiou e a língua tamém é objecto de debate. Tem cousas boas e cousas malas. O malo: a gente está mais afastada a língua. O bom: será necesário umha actualizaçom do discurso, que se creará com a particpiaçom de muita gente diferente. Vai-se necesitar muito trabalhinho: pensar muito. Trata-se dumha aposta pola aprendizagem coletiva. Dum reto da Galiza actual, de todos e todas nós.

Note faei disto no Obradoiro: há tres prejuíços sobre o galego que neste contexto devem te rsido em conta:

1. quem fala galego é de aldeia.
2. quem fala galego é de tal partido político.
3. quem fala galego é a gente maior.

Porque no Obradoiro pode-se criar um modelo contra os prejuíços: é um contexto urbano, apartidista e de gente nova.

A sociedade mudou, mudemos nós tamém. No Obradoiro há gente com sensibilidade social, preocupada polas cousas comúns, pola justiça social: castelám-falantes, galego-falantes monoligües, diglósicos… É um reto para qualquer persoa interessada no cámbio social. Porque esta mocidade, esta gente, nom está sentada diante da tele, absorta, está aí, disposta a falar e a escoitar, a pensar. Como, suponho, fazemos cada um, cada umha de nós.

O movimento só leva umha semana! Eu tardei vários anos em fazer-me galego-falante, ecologista, arredista, ciclista…

Eu decidim acompanhar a gente do Obradoiro, aportando a minha própria identidade persoal ao coletivo. Porque cada quem aporta a sua.

E há que ter em conta os princípios básicos da comunicaçom humana: ninguém por riba de ninguém, olhar-se aos olhos, escoitar, agradecer. Um saúdo.

Sinto a precipitaçom, a superficialidade e os momentos de contradiçom do texto, escrito ás presas, canso e a petiçom dum membro de galizaravolution. Só é a visiom dumha persoa. Cada quem tem a sua própria visiom. E só entre muitas podera-se comprender melhor o que está a suceder.

Sinto nom ter podido seguir a evoluçom de galizarevolution e chegar agora sem conhecer suficientemente o vosso trabalho dos últimos dias. Desculpai, nom me foi posível.

Saúdos.

Postado em #galizarevolution o 27 de Maio de 2011.

[*] Séchu Sende -Padrom 1972, sociolingüista e escritor [+ Info].

Blogue pessoal:
http://www.blogoteca.com/madeingaliza/
______________________

venres, maio 27, 2011

Datos das Eleccións Locais do 22 de Maio de 2011

Datos das Eleccións Locais do 22 de Maio de 2011

Comparativa Concello de Ferrol 2011-2007

[Clicar acima da imaxe para ampliar]

Resultados das Eleccións Locais 2011 dos Concellos das Comarcas do Noreste
Datos Xerais da Galiza

xoves, maio 26, 2011

#galizarevolution en marcha - 28 de Maio na Praza do Obradoiro en Compostela ás 6 da Tarde, constitución dunha Comisión Coordenadora - A idea dun movemento propiamente galego de ... indignación – inserido no contexto mundial

versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011

Mexan por nós e quérennos dicir que chove”: é precisa unha #galizarevolution?

A idea dun movemento propiamente galego de ... indignación –inserido, por suposto, no contexto mundial– xurdiu a primeiros de maio dun grupo de mozas e mozos de distintas comarcas galegas e de distintos ámbitos sociais e políticos que críamos que a resposta á falta de “democracia real” tiña que ter en conta tamén a situación de Galiza como “nación oprimida”, e con ela a solidariedade con todos os pobos do mundo. Xa dende as protestas en Portugal nos rondaba a idea na cabeza, pois somos xente que queremos facer nacer un modelo de sociedade novo dende o noso recanto do globo terráqueo. Sobre isto, copiamos unha das intervencións no grupo de debate, achegada por Raúl Asegurado:

Non hai forma máis internacionalista de axir que asumindo o protagonismo histórico e político no que te identificas, e sentindo cada bandeira de liberdade que se mova en calquera lugar do mundo e facéndoa propria, mas asumindo que temos que libertarnos por nós mesmas e mesmos; eu, independentista, abrazo con entusiasmo o que se está a facer en Madrid, e interpélame a ser consecuente aquí, asumindo o protagonismo, non mimetizando un comportamento doutra esfera de poder e doutro referente soberano. Independentismo e solidaridade co pobo español, aínda que a muitos non lles entre, non é antagónico, máis ben é tradicional na historia do noso nacionalismo, sempre sumamente construtivo, de esquerdas, emancipador e irmandiño, no senso republicán da fraternidade da Revolición Francesa”.

Ademais, dende o principio consideramos moi importante dispor dun “caixón das ideas”, dun think-thank, a libre disposición, co obxectivo de facer unha especie de “argumentario” ou charla tipo, ou presentación de diapositivas coa que cada persoa que o desexase puidese explicar á xente máis moza –e a toda a xente, de calquera condición– cómo funciona o mundo, organizando charlas, encontros ou coloquios nas distintas localidades da Galiza. Algo didáctico e moi sinxelo, tendo en conta que a concienciación, o coñecemento é o primeiro paso para a rebelión.


versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011

Con estas ideas iniciais lanzamos na Rede a pregunta –aquí non hai certezas–: é preciso uha rebelión galega? Así, puxemos en marcha un blogue (http://mexanedinquechove.blogspot.com/), un manifesto de partida (incluído abaixo en anexos – anexo 1) e unha frase típica galega dos tempos do Fragasaurius para expresar a indignación: “mexan por nós e quérennos dicir que chove”. No blog definíamonos así:

En 'Mexan por nós' somos xente que queremos vivir en democracia, nunha democracia de verdade, con decisión sobre os asuntos económicos, sen oligopolios económicos, mediáticos nin de ningún tipo, que queremos poder vivir dignamente na nosa terra, que non queremos seguir a destruír o planeta nin que a maior parte da humanidade viva na miseria para que unha minoría de ricachóns gañe cada vez máis”.

A partir de aí a xente interesada foise anotando nun grupo creado no Facebook (#galicianrevolution, que agora se chamará, tras votación, #galizarevolution) e dende o 15M foron xurdindo debates e propostas de acordo sobre un movemento, ou corrente de pensamento, “galeguista” de indignación e rebelión.

Somos xente moi diversa, que participa ou non en forzas políticas do eido nacionalista e en movemento socias. Ao principio estabamos algo desorientados coas mobilizacións, pois as mensaxes que se recibían e as experiencias dalgunha xente eran de seguidismo acrítico das propostas da Porta do Sol, mais este movemento chamado do 15M é complexo e foi evolucionando dende o primeiro día. Por exemplo, a xente máis moza foi aclarando que non era “apolítico” –como inicialmente se definía–, senón “apartidista”, a acampada de Compostela amosou o seu desacordo con puntos do manifesto da porta do Sol, comezouse a empregar o galego, incorporouse a cuestión de xénero … (grazas a Séchu Sende polas impresións dende o Obradoiro, que incluímos en anexos – anexo II). De feito, o manifesto da #acampadaobraoiro – reproducido en anexos –, é moito máis completo e adecuado á realidade galega que o consenso de mínimos proposto pola acampada de Palma de Mallorca para todo o Estado (tamén en anexos – anexo III) e recollido xa pola acampada de Vigo. A acampada de Ponteareas pronunciouse cun manifesto propio (anexo IV).


versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011

Neste grupo de debate na Rede, fóronse decantando dúas posturas: a de quenes queren crear un movemento propio, que trascenda as prazas, que inclúa nas reivindicacións de democracia real o dereito autodeterminación e a de quenes individualmente aspostan por ir ás concentracións e falar alí, aportando ideas do eido nacionalista, nun diálogo recíproco entre a xente que se sumou por primeira vez ao activismo político e a que xa leva anos. De feito, a maior parte da xente da #galizarevolution participou nas concentracións.

En todo caso, ambas posturas non son excluíntes e pódense concretar en:

1 – Crear unha comisión organizadora da #galizarevolution, que se encargue de coordenar a convocatoria de asembleas e oncentracións, coordenar accións e completar o manifesto ou facer un consenso de mínimos galego, recollendo propostas, pondo unha data concreta para acadar ese consenso de mínimos, -unha data próxima na que se convoque tamén unha manifestación nacional en Compostela, como apuntaba Miguel Anxo Abraira–.

A data e lugar para constituír esa comisión ou coordenadora nacional da #galizarevolution será o 28 de maio no Obradoiro en Compostela ás 18:00, pois ás 20:00 (hora preferida pola xente no grupo) hai asemblea xeral, onde a participación é individual, loxicamente. Falouse moito de evitar o ensimismaneto e o distanciamento coa xente da praza. Se hai concentración nese momento (18:00 horas) o ideal sería pedir ás persoas que xa están a organizar a praza a constitución dun grupo de debate chamado #galizarevolution. Esta comisión tamén se encargará da comunicación (blogue – xa xestionado por Jon Amil, que o pasará a Blogaliza –, xestión da conta de correo mexanpornosdicindoquechove@gmail.com e do facebook e twitter).

É urxente, por tanto, decidir coordenadores/as desa primeira xuntanza en Compostela do 28M no Obradoiro ás 18:00 horas e de outras xuntanzas no resto de Galiza. [De momento, ese día e hora hai confirmada presenza da #galizarevolution en Compostela, Monforte (participando na asemblea xeral con propostas), O Morrazo e Ponteareas, confirmade maís a medida que o saibades].

2 – Ir ás concentracións galegas (dende XA!) con propostas concretas.


versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011

Así, Raúl Asegurado Pérez e Paula Vázquez Verao propoñen traballar en propostas concretas para levar ás concentracións. Xa se foron perfilando as seguintes.

- Renda Básica de Cidadanía. Hai información aquí:

http://www.nodo50.org/redrentabasica/textos/index.php?x=127

- Referénduns sobre cuestións importantes.

- Dereito á liberdade cultural e mediática, proposta de Ângelo Lodeiro.

- Dereito de autodeterminación para todas as nazóns sen estado. A cuestión dos dereitos colectivos dos pobos.

- O feminismo como aspecto imprescindíbel en calquera revolución. Idea de Fátima Peón-Torres apoiada por María Castelo Leston e mais xente.

- Crítica da estrutura da Unión Europea.

- Establecemento de leis contra a corrupción. David Rapacha propón guiármonos pola de Finlandia.

- Fiscalización da actuación d*s candidat*s ás eleccións, proposta de Hector Rodriguez Vidal, “por exemplo, estabelecendo percentagens de (in)cumprimento de promessas eleitorais (fornecidas de estudos sérios) ou cousas desta guisa.”

- A cuestión do colapso ambiental. Iolanda Aldrei propón estes puntos para o manifesto:

1 - A terra como lar e sustento do povo galego, é um património para respeitar e cultivar de jeito sustentável, fomentando a geração de riqueza agro-florestal intimamente unida ás nossas raízes culturais, à nossa idiossincrasia como povo e ao nosso relacionamento com outros povos. Os campos cultivados e os bosques galegos são o espaço próprio que deve versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011 ser tratado com respeito ecológico, perspectiva económica, espiritual, antropológica, arqueológica e biológica como a referência geográfica e histórica do nosso povo.

2 - Num mundo no que as fronteiras políticas têm menos importância na comunicação entre os povos, e as redes culturais se tornam mais doadas como veiculo de comunicação para a humanidade, as galegas e os galegos devemos priorizar os relacionamentos na nossa língua comum com os outros povos galegófonos ou lusófonos do Planeta, assim como o nosso entendimento cultural, mítico, antropológico e arqueológico com as nações celtas. Estes nós devem ser reforçados como rotas de união para nos apresentar ao mundo.

A propia Iolanda Aldrei, David Outeiro Fernández e Javier Foz poderían ser un bo equipo para concretar estes puntos, a quen se podería unir Eva Nion, que fixo a seguinte:

A cesión de uso de solo é o único modo de tirar adiante coa terra e co país. Concesións con alugueres (100-300 euros) e responsabilidade de mantenhemento a 50-75 anos no rural.

Dereito á explotación, a autoxestión, etc. A min paréceme unha das chaves para un futuro un pouco mellor xestionado, sosteníbel, e viábel”.

Tamén Begoña Maira Benítez engade máis puntos: “Defensa da terra viva e digna para todas, non á incineración, envasese retornabeis, aforro enerxético, non ao AVE, non ao plan do litoral, non ás piscifactorías, saneamento das rías para poder vivir nelas e delas.

ecuperación, mantenemento e reforzamento do transporte público ferroviario ordinario porque o AVE a parte do custo económico, deterioro medioambiental, etc, é un transporte que maioritariamente so se poden permitir as clases mási acomodadas e provoca deixación das redes ferroviarias tradicionais de menor custe para a clase traballadora”.

E Maria Castelo Leston indica que haberá que concretar máis custións sobre o rural.

- Cambio do sistema electoral: plantexar a circunscripción única galega e eliminar o mínimo do 5% para obter representación (a acampada de Compostela xa aprobou algo disto): debate plantexado por Marcos Celeiro, Alberte Domínguez e Fernando de Trasancos.


versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011

- Exercer o poder que temos como consumidores: “nom consumir prudutos nom respetuosos com o medio ambiente, preferir o nosso e o que respete a nossa cultura, produtos de multinacionais que usem mao de nenos escravos ou de homens o mulheres com condicons de trabalho indignas. Campanha de informações arredor da economia dos paises do terceiro mundo e de como o nosso consumo incide nas suas vidas: imposição de mono-cultivos que gera fame por falta de outros alimentos, custo em vidas e miséria do nosso carburante, trebelhos eletrónicos, pantalões 'lavados à pedra', etc...”, algo apuntado por Lola, quen tamén propón “fazer uma proposta para deixar de comprar cousas nom básicas-comida- entanto na informação do produto, não conste onde é que se fez, quanto cobravam os que o fizeram e as condições de trabalho. Solidariedade de clase, com os trabalhadores de todo o mundo. Para que as informações for verdadeiras, criar um organismo mundial que em cada país se encarregue de comprobar. Uma inspeção de trabalho a nível mundial”.
Cuestións tamén tratadas por Viçente da Veiga.

- No eido do ensino, Clara Figueroa fai as seguintes propostas, na procura dun ensino público, laico, galego e antipatriarcal:

PEDAGÓGICA: O professorado na Galiza está especialiçado. Hoje na Galiza no Ensino Obrigatório boa parte do professorado anda a dar aulas em especialidades alhéias. Isto prejudica gravemente a qualidade em Educaçao. O alunado nao recebe a formaçao necesária nestas matérias e o professorado padece consequências psicológicas nefastas por nao ter preparaçao para a matéria que lhe ordeam impartir de repente, sem formaçao em ela.

ENSINO PÚBLICO E LAICO: Nao se pode continuar o financiamento público do ensino privado. Por ser privado tém fontes de financiamento privadas. O financiamento do ensino privado tém desviado montes de dinheiro que deberiam ter melhorado as condiçoes do ensino público nas últimas décadas. Resultado disto, hoje se podem constatar as grandes diferenças que há entre os Centros Privados Sostidos com Fundos Públicos e os Centros Públicos e isto traduz-se na qualidade da educaçao. Há que reparar o prejuíço em que se encontra o ensino público.

Além disto, de maneira nehuma se financiarao Centros Educativos Privados em cuja actividade diária se promova a segregaçao entre os sexos; pois atenta contra a legislaçao vigente na C.C.A.A. Galega e no Estado Espanhol.: Nenhuma pessoa será discriminada por razao de sexo. versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011.

Da mesma maneira nao se poden financiar com dinheiro público os Centros Educativos Religiosos pois atenta contra a legislaçao vixente na C.C.A.A. Galega e no Estado Espanhol, em cuja Constituiçao se declara que o Estado Espanhol é um Estado Aconfesional e, por tanto, nehuma religiao terá carácter estatal.

A religiao tém que saír do Ensino Obrigatório, saír das Escolas, e passar a ser uma opçao pessoal individual em tempo de lazer, como qualquer outra.

Tém que restabelecer-se a matéria de Ética pois o Ensino Obrigatório tém que oferecer ao alunado a possibilidade de compreender-se a sí próprio como Pessoa, como parte de uma sociedade concreta no tempo e no espaço e como parte de um mundo complexo e diverso.

ENSINO GALEGO: derrogación do decreto do plurilingüismo e maior integración no ámbito de fala galego-portuguesa.

Por causa da clara discriminaçao que sofre o galego em relaçao ao espanhol, e contando, Galiza, com duas linguas em Oficial Situaçao de Co-Oficialidade, deve caír o Decreto de Plurilingüismo aprovado polo Governo do PP em Galiza no periodo de regência de Núñez Feijoo. É uma realidade que o número de galegofalantes desce à cada vez mais e nas cidades já se encontram pessoas novas que nao sabem falá-lo. Hoje no nosso território falam-se ambas linguas e o justo é que tod@s os galeg@s tenham competências nos dous idiomas.

Se pensamos em justiça histórica a educaçao teria que ser monolingue em galego mas um ponto de restauraçao a curto- meio praço, atendendo à realidade social, teria de ser voltar à Lei de Normalizaçao Linguística no mínimo. Na realidade que máis da metade das matérias fossem em galego seria o idôneo se se quer evitar a extinçao do nosso idioma.

O nosso idioma é o que se fala além Minho e nós somos utentes da nossa própria variedade linguística, com as subvariedades que cada lingua tém também.

Que o nosso idioma galego seja aceite de acordo a esta definiçao e que @s galeg@s possamos acceder à TV portuguesa e de outros países lusófonos, que podamos contar com materiais escolares já impresos em países da nossa fala, que se fomentem os encontros profisionais com a lusofonia..tudo isto e máis impedirá que o galego da Galiza desapareça”.

- David Rapacha propón o debate sobre o modelo de Estado, opóndose á Monarquía, e Begoña Maira Benítez fala da apertura dun novo proceso constituínte.

- Begoña Maira Benítez propón reclamar medidas que verdadeiramente apoien ás familias: “Desenrrolo dunha ampla, digna e gratuita rede de sevicios de apoio á 'familia' tales versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011 como axudas económicas, garderías, centros de maiores e dependentes que faciliten as mulleres a súa integración laboral, xa que logo seguimos a ser nós as que maioritariamente asumimos os coidados e tarefas reproductivas e de coidados de os maiores e os depedentes.

No 2009 no estado español só un 38% das mulleres adultas estaban integradas ao mercado laboral, cando a media da UE era do 53%”.

- Dereito a vivir en galego: derrogación das leis que impoñen o castelán en Galiza.

- Derrogación da Lei de Partidos e da Lei Antiterrorista, que, como aporta David Rapacha, “elimina o direito fundamental de qualquer cidadao preso a ter o seu advogado próprio presente durante os cinco primeiros dias de interrogatório, o qual propícia as torturas que mesmo 'Amnistia Internacional' denúncia. Elimina tamém o direito do preso a saber, no momento da detençom qual é a acusaçom”.

- Revisión da Lei de Memoria Histórica, propota de Begoña Maira Benítez (anexo V).

- Oposición ao poder financeiro internacional, proposta de Maria Castelo Lenton:

Rejeitamento do sistema financieiro atual e de qualquer reforma deste que não suponha o seu submetemento aos intereses dos cidadães e de uma economia sustentavel, respeutosa com o medio, e com o desenrolo humano em toda a sua extensão.

O home tem de vivir do produto do seu trabalho, mas não vivir para a producir, e cada um será dono da súa forza produtiva.

Rejeitamos a explotaçaõ do homem pelo homem e que o mercado seja o dono das forzas produtivas de cada quem.

Negamos a autoridade do mercado para governar as nossas vidas e tomar decisões que só a nós nos pertencem, negamo-nos a ser escravos dese ser invisivel que domina, hipoteca e condiciona a nossa existência, coartando a nossa liberdade de decisão.

A fim do ser humano não é a produção infinita de riqueza que só nutrirá a uns poucos, mas a construção e o sustento de si mesmo, e é cada quem o competente para decidir sobre isso.

A reforma do sistema financieiro, ainda bancario, debe ser feita polos e para os cidadãos, e tem de ser humano, racional e local. O dinheiro não debe producir riqueza, o dinheiro debe versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011 ser um medio de simplicação do troco e do pago de servizos, não uma mercancia.

Intervençom do governo dos cidadãos nos temas esenciais pra uma pessoa, vivenda, educaçom, sanidade.

Rejeite da especulação com a vivenda; as fontes de alimentação, a sanidade e a educação são minimos indispensaveis para uma subsistencia digna e quedarão fora das leis do mercado.

Não se negocia com os medios esenciais para a vida.

A cultura e os desportos deberão ser tratados como dereitos do ser humano para a realização persoal e não como privilegios e deberão quedar também fóra das canles especulativas de mercado”.

- Retirada da Reforma Laboral aprobada polo Parlamento do Estado.

Tamén houbo propostas concretas de accións. Por unha parte, propostas de accións locais – cunha lectura global á vez – coma a de Armando Ribadulha: concentrarse diante de Marineda City en defensa do pequeno comercio galego fronte ás grandes superficies e multinacionais ou a de Xabier Seixo sobre a toma simbólica da Deputación de Ourense. Propostas máis xerais foron a de ocupar a TVG e facer unha “queima simbólica nas praças públicas de exemplares dos jornais falsimídia do sistema”.

Tamén se plantexou a retirada de diñeiro dos bancos, co cal a xente de #galizarevolution se suma á retirada simbólica de 155 € dos bancos prevista para o 30 de maio. Contra o poder financeiro internacional, Begoña Maira Benítez aboga por adherirse “á plataforma que ten presentado unha denuncia contra as axencias de calificación de débeda soberana (esas que xogan a dicir 'ohhh, a túa débeda non vale nada, é unha basura'; a pasamos de c111 a d+1 y su p. m..), e así fan perder moiiito diñeiro aos erarios públicos (entre eles o noso que xa está na picota) e aos pequenos aforradores, e se embolsan enoooormes cantidades de diñeiro suxo da ESPECULACIÓN”.

A idea máis repetida e da que máis gosta a xente é a de vontade de diálogo, de contacto humano, de aprendizase mutuo, de chegar a uns mínimos en común entre a xente que temos conciencia galeguista e a que se achega ao activismo por vez primeira.

Destacaba Manoel Santos nun artigo (anexo VI) que “o movemento do que estamos a falar pouco o nada vai ensinar, dende o punto de vista ideolóxico e de construción versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011 propositiva, a quen leva anos a loitar contra o sistema, a quen levan anos indignados ou indignadas. As críticas case sempre van rematar nas mesmas conclusións antisistémicas.

Porén, si pode aprendernos moito, moitísimo, sobre novos xeitos de proceder, de organizármonos e de chegar á xente para sumar masas críticas á loita, que debería ser o obxectivo primario do activismo. Fuxir desta escola renovada de política social que parece estar a agromar, como se xa tivésemos todo aprendido, só delata un ensimismamento tan inútil como fachendoso e desprezativo”. Esta cuestión, a das novas formas de militancia, é complementada por Xavier Carriba, cun texto de Toni Negri: "... esta nova militancia non repite meramente as fórmulas de organización da antiga clase obreira revolucionaria. Hoxe, o militante non pode pretender ser un representante, nin sequera das necesidades humanas fundamentais dos explotados. Pola contra, hoxe a militancia política revolucionaria debe redescubrir a forma que sempre lle foi propia: non a actividade representativa, sinó a actividade constituínte. A militancia de hoxe é unha actividade positiva, construtiva e innovadora ...". Marcos Celeiro tamén aportaba un texto de Ken Knabb (anexo VII).

Rematamos cun pedazo do poema que nos deixaba Séchu Sende.

"Necesitamos instruçons para sonhar ao mesmo tempo, umha convocatória para sonhar juntos á mesma hora, um método para a produçom social de sonhos.

Se fabricamos coitelos en cadea por que nom Liberdade?

É o seguinte passo na evoluçom da espécie.

E conseguiremo-lo mirando-nos aos olhos".

Séchu Sende em "Animais", Editorial Através, 2011

versión ás 14:00 do 25 de maio de 2011

Ás 14:30 horas do 25 de Maio de 2011 eramos 507 integrantes do grupo de debate do facebook #galicianrevolution. Máis información (de momento) neste grupo do facebook, que logo se mudará a #galizarevolution.
__________________

Enlaces de interese:

Proposta:

http://mexanedinquechove.blogspot.com/

Coordenando:

http://cabozo.com/wordpress/

Rede Social Alternativa:

http://www.cabozo.com/index.php

Acampadas no Twitter:
_______________________

mércores, maio 25, 2011

30 de Maio: Os bancos e os especuladores foron os principais causantes da crise polo que eles serán o obxectivo do noso primeiro ataque non violento - Retirarada masiva de 155 €

Atentos ao ataque que se está preparando.

Ideas concretas para obxectivos concretos:

Por unha democracia real xa.

Xa temos preparada a primeira acción non violenta de loita masiva e conxunta. Axúdanos a difundila, participa dela alí onde che atopes!!!

Os bancos e os especuladores foron os principais causantes da crise polo que eles serán o obxectivo do noso primeiro ataque non violento.

O próximo día 30 de maio imos manifestar a nosa indignación en contra do abuso que practican os bancos non só contra os cidadáns de forma independente senón tamén contra os estados.

Pomos hoxe en marcha un acto pacífico e sutil, pero o suficientemente contundente e rechamante como para mostrar con claridade a indignación que sentimos, e tamén a nosa fortaleza e compromiso para chegar ata o final. Pomos hoxe en marcha o primeiro ataque non violento que mostrará ao mundo a nosa imaxinación, determinación e compromiso para alcanzar o obxectivo de ver cumprida a nosa reivindicación final: instaurar unha democracia real.

Facemos un chamamento a todas aquelas persoas que estean de acordo coas nosas reivindicacións, a participar nunha retirada masiva de capital das entidades bancarias o próximo día 30 de maio.

Se o estás, propómosche sacar nun só movemento bancario a cantidade de 155 euros da túa conta corrente. A operación poderá realizarse ao longo de todo o día, preferiblemente acudindo ás sucursais ou utilizando os caixeiros automáticos (con múltiplos de 10-->150).

O motivo de elixir esa cantidade concreta, é porque debiamos elixir unha cifra apreciable e simbólica coa forza suficiente coa que demostrar aos bancos que estes movementos son motivados desde a mesma indignación que nos fixo mobilizarnos o 15 de maio.

En canto ao día 30 de maio, é porque entendemos que é un prazo razoable para que a mensaxe poida difundirse adecuadamente e chegue ao maior número de persoas que nos axuden a ser o máis efectivos no noso ataque non violento en contra da voracidade dos bancos, en contra do sistema económico instaurado, en contra dos paraísos fiscais, en contra da especulación e a favor do interese xeral, da solidariedade, en definitiva das persoas. Ademais, en devandita data transcorrería 15 días desde o inicio da mobilización, e será outro bo momento simbólico para recordar que o noso movemento só acaba de comezar.

O próximo día 30 de maio, oiranse todas as voces gritando ao unísono que outro mundo é posible.

O próximo día 30 de maio oirase a voz do pobo con máis forza que a dos partidos políticos.

O próximo día 30 de maio, poderase contar a indignación do pobo, a reivindicación activa dunha democracia real, na que se ten en conta ás persoas por encima dos intereses económicos, financeiros, especulativos... as persoas por encima dos mercados.

O próximo día 30 de maio daremos un paso máis cara a un mundo mellor.

Contamos contigo, divulga a mensaxe. Participa. Seguímonos vendo cada día na prazas.

Enviado por:
Fran Cabana
-frandacabana@gmail.com-
25 de maio de 2011 12:35
________________

______________________

"A alternativa ao neoliberalismo chámase conciencia", ... José Saramago



Alternativas ao Neoliberalismo
" A Esquerda con Saramago".
Cáceres 23 de febreiro de 1999

José Saramago, Xullo Anguita e Manolo Cañada.
Presentan: Manuel Cruz e Teresa Reixas.
Organizado por Esquerda Unida de Estremadura
Nun auditorio abarrotado, Saramago: "A Alternativa ao Neoliberalismo chámase Conciencia", "o que se está preparando neste planeta é un Mundo para os Ricos", "hai uns cantos conflitos no mundo onde ninguén pensa intervir, que máis dá que se maten, que se troceen, que se degolen miles de negros ou indios ou o que sexa, iso pertence, alomejor, ao grupo dos 20 ou 25% de poboación que son para DESHECHAR pois, mentres se matan os uns aos outros non terei eu que matalos a iso e, así se facilitan as cousas", " a Nosotr@s non nos poden deshechar porque somos conscientes e conciencia"

http://www.youtube.com/user/ExtremaduraIU

Enviado por:
juantorres@us.es
-juantorres@us.es-
25 de maio de 2011 14:13
____________

Este Venres 27 de Maio, presentación do libro "Obras Civiles. Berros de rebeldía e pedra na Bazan", de Enrique Barrera

Obras Civiles era unha empresa adscrita á Bazán na que traballaban 1.200 persoas. En decembro de 1966, o goberno decidíu pechala e enviar ao paro ao seu cadro de persoal. Este libro recolle a historia desta empresa e a loita dos seus traballadores contra a decisión do goberno. Non puideron evitar a súa desaparición, pero cunha axeitada estratexia sindical, grandes sacrificios persoais e a solidaridade da sociedade ferrolá, acadaron o seu ingreso no cadro de persoal de Bazán

Venres 27 de Maio, ás 8 da tarde, no salón de Actos da Fundación NCG, Organizado pola Asociación Cultural Fuco Buxán, presentara-se o libro, de Enrique barrera, "Obras Civiles. Berros de rebeldía e pedra na Bazan"


Intervirán:

  • Enrique Barrera Beitia, Historiador e autor do libro.
  • Manuel A. Rodríguez Carballeira, Presidente de Fuco Buxán.

--
fuco buxán, a.c.
Aptdo Correos 240 C.P. 15400 Ferrol
Telef. 981325492
www.fucobuxan.com
fucobuxan@yahoo.es

Enviado por:

Fuco Buxán
-fucobuxan@yahoo.es-
25 de maio de 2011 13:30
________________

domingo, maio 22, 2011

O derrotismo como estratexia, ... Por Shangay Lily

Por Shangay Lily [*]
22.05.2011

Eu non creo nesa tramposa ecuación que equipara PSOE con PP ou, como gusta formulala a eses amantes do sal gordo simplista, PPSOE. Sobre todo porque esa ramplona formulación, que abunda no trazo groso e a sobresimplificación, non é en realidade unha ecuación, senón unha estratexia da dereita para proceder á inoculación do derrotismo nas xa desinfladas filas da esquerda, tan susceptibles sempre á traizón ideolóxica, á corrupción ou aos ideais (algo que á dereita aparentemente lla escorrega).

Quérese borrar a liña que separa as políticas sociais do PSOE, imperfectas, incompletas, torpes, todo o que queiras, pero existentes, fronte á aberta aposta polo neoliberalismo atroz de Cameron en Gran Bretaña que Rajoy xa anunciou como liña de acción. Non dar valor aos intentos de Memoria Histórica, de restitución ás vítimas republicanas fronte á soberbia indiferenza do PP, que en moitos casos pasa pola aberta reivindicación da ditadura, ou ao valor do matrimonio homosexual ou a Lei de Igualdade, a aposta principal do goberno socialista foi o feminismo innegablemente, ou a Lei de Aborto, ou a materia de Educación Para A Cidadanía, é un acto de soberbia histórica que eses mozos que dan por sentado que sempre foi e será como o privilexiado modelo social no que viven (por moito que lles pareza terrible, que pregunten aos de Iemen ou Uganda). A economía non o é todo, por moito que esta cultura capitalista quéiranolo facer crer. Sen liberdade non tes en que gastarche o teu diñeiro.

Pero esa baixada de garda, esa inxenuidade de que non nos poden roubar os nosos dereitos, só se consegue desde o derrotismo, desde o purismo extremo do "querémolo todo e querémolo agora", que queda moi bonito pero é insultante para os activistas que levan séculos sufrindo cárcere, asasinatos, suicidios (que llo digan a Mandela, Angela Davis ou Alan Turing).

E é que a dereita sabe que esta é a única estratexia que lles pode garantir gañar unhas eleccións cun teito histórico de 10 millóns que sempre se viu superado polos 11 millóns de votantes de esquerda? cando se mobilizan e votan, claro.

E a xente parece esquecer que hoxe en día non basta con gañar, senón que a diferenza está en ter unha esmagadora maioría, unha maioría absoluta que permita executar todas as propostas, como fixo Zapatero na súa primeira lexislatura, a diferenza de ter que pactar ata con inimigos e facer unha política de traizóns, como tivo que facer Zapatero na súa segunda e débil lexislatura, na que desanduvo gran parte do camiño. Esa crucial diferenza é a que leva ao Partido Popular, representantes lexítimos da Banca e a Igrexa, por moito que outros queiran facer crer que o PSOE éo igualmente, a buscar con semellante desesperación unha vitoria esmagadora: para proceder a desmontar todos os avances sociais que o PSOE trouxo. A unha verdadeira supresión do estado social ou o que queda del tras a crise.

Os procesos de Valencia e Madrid ensináronnos que dá igual como cheguen ao poder as dereitas, esa vitoria inicia procesos de monopolio político sustentados por toda unha rede de medios afíns e oligarcas xenerosos que lles sustenta no poder a día de hoxe por moito que a corrupción, as inxustizas ou o despotismo reine nos seus feudos. Anímovos a ler este primoroso exercicio de análise de Jorge Galindo sobre Por que Rita Barberá gañaa sempre en Valencia?

Sei que desde o 15M volveuse moi popular xogar a que non existen nin esquerdas nin dereitas ("só nós", fáltalles engadir aos "indignados"). Pero esta especie de posdemocracia é unha trampa perigosa que só beneficia á dereita por vía da desactivación da esquerda (algo que xa ocorreu na guerra Civil, cando Casado, nun xiro absolutamente surrealista, pactou con Franco que os anarquistas puidesen entrar en Madrid a executar aos comunistas, unha traizón que lle fixo o xogo aos fascistas? e pregúntanse por que perdemos a guerra?).

A min un movemento que só busca castigar a uns partidos, pero non expón claramente compensar a outros, e déixao nun simple "votade a partidos minoritarios", paréceme sospeitoso. Parecese que a única finalidade deste movemento fose quitarlle votos ao PSOE (porque ao PP desde logo non lle van a quitar, o seu votante nin sabe quen son os "indignados", están moi ocupados elixindo colexio maior en Boston). E preocúpame iso de non definir a que tipo de partidos minoritarios votar, porque nese bloque están os falanxistas, os neonazis e toda unha miríada de partidos de extrema dereita que xa están dando desgustos notables en países como Dinamarca. Quere dicir DemocraciaRealYa que dá igual votar á extrema dereita que á extrema esquerda? Parece que, seguindo a súa lóxica de "xa non existen esquerdas nin dereitas, só consciencia social e sentido común", como afirmou o portavoz Jon Aguirre Such na lume vivo, que non se dan conta de que a "consciencia social" é un termo moi ambiguo e subxectivo, os membros neonazis de CEDADE están convencidos de que a súa consciencia social, que pasa por gasear a negros xudeus e "maricóns", é a verdadeira, dá igual a que partido votes con tal que sexa minoritario. E esa mensaxe é moi perigoso, porque, repito, o ascenso da extrema dereita en Europa é un feito.

Non creo con isto que non sexa lóxico castigar ao PSOE polas súas evidentes traizóns (das que non coñecemos o contexto, por certo, algo que é perigoso esquecer en política), pero tampouco creo en que dea igual o prezo dese castigo. E se o prezo é regalar o poder aos verdadeiros xestores desta crise, creo que non é intelixente.

É moi divertido xogar a revolucionarios de deseño mentres os poderes fácticos seguen manipulando todo. Eu creo que mobilizarse non é mover sofás a Sol. Para os que crean que estou afiliado ao PSOE, teño que aclarar que nunca votei ao PSOE e non vou facelo agora tampouco. Eu vou votar a EU porque sempre o fixen e porque non creo no bipartidismo, e se houbo un momento oportuno para "probar sorte" ese é este. Pero animo a votar ao PSOE para plantar cara ao neoliberalismo do PP.

E é que ás veces a xente esquécese de que somos unha democracia moi nova, moi tenra aínda, e hai certos luxos, como xogar con lume, que non nos podemos permitir.

Votade á esquerda aliada. Pensade que pode derrocar esa ditadura popular en certas comunidades. Non é posible que con tanta #SpanishRevolution a xente nin se decatou de que van a encausar a Camps. Ou era diso do que se trataba?

Como bonificación vos deixo esta lúcida entrada de Javier Soleira que na súa blog Delirios fai Preguntas sobre o movemento de DemocraciaRealYa entre as que destaco o parágrafo inicial:

"É verdade o que din, que estalou unha revolución? A xente da miña idade sempre dixo que a política "aburríalle" ou "non lle interesaba", debo crerme que esas mesmas persoas van cambiar España? Pode unha persoa lerse a Constitución o mesmo día que vai cambiar o sistema e conseguir que iso funcione? Pode un país que considerou "Se lo que hicísteis" paradigma da crítica social facer unha revolución? É lexítimo falar de opresión e censura mentres se critica ao Goberno desde un carísimo ordenador portátil ou un smartphone? Está permitido ter dúbidas ou imos empezar a consideralo contrarrevolucionario?"

Fonte: publico - Palabra de Artivista
Unha alternativa é posíbel ... sen homofobia , sen machismo

Unha mirada feminista á realidade LGTB e queer e á sociedade en xeral.
Artivismo é todo o que denuncia a discriminación e a opresión dun modo inusitado, creativo e artístico, subvirtiendo as mensaxes patriarcales e heterosexistas que nos asfixian
.

[*] Feminista, escritor, actor e activista. Pioneiro en España da visibilidade gai e queer. Publicou as novelas "Escola de glamour" e "Machistófeles", e os ensaios "Homes" e "Mari, pásasme o poppers?". Foi un dos primeiros personaxes abertamente homosexuais en televisión en programas como "Corazón de..." en TVE ou "La Granja" en Antena 3. Agora presenta a súa nova obra de teatro "Masculino Singular [o fu(turista)]".
Sitio na rede:  www.shangaylily.com
______________

Intervención de Carlos Taibo trás a Manifestación do 15M en Madrid - Video e Texto

Video da intervención de Carlos Taibo despois da manufestación do 15M en Madrid.



Por Carlos Taibo [*]
22.05.2011

Tentei reconstruír aquí, sobre a base dos meus apuntamentos, o que dixen na Porta do Sol madrileña o domingo 15, ao final da multitudinaria manifestación que convocou a plataforma Real Xa.

Tempo haberá para valorar –a min cústame traballo– que é o que está a acontecer estes días. Conténtome agora con chamar a atención sobre unha discreta experiencia persoal que algo nos di –penso– da zozobra coa que os medios de incomunicación do sistema asumiron a revolta de tantos mozos.

Nos xornadas sucesivas ao día 15 recibín unha chea de chamadas deses medios de incomunicación. Algunhas procedían, por certo, de emisoras de radio e de xornais que de xeito altivo e descortés puxéronme na rúa no seu momento. Pareceume evidente que os profesionais correspondentes andaban desesperados buscando algunha cara que porlle ao movemento que, fundamentalmente articulado por mozos, empezaba a tomar a rúa. En todos os casos –xa terei tempo de mudar, se procede, de conduta– negueime a facer declaración algunha e en todos suxerín que entrevistasen aos organizadores das manifestacións e, máis aínda, aos propios manifestantes. Nunha desas conversas o meu interlocutor insistiu na súa demanda e preguntoume expresamente se non habería algún outro profesor universitario que puidese pór a súa cara. Ao parecer, e aos ollos dalgúns, para explicar o que está a acontecer é inevitábel botar man das sisudas explicacións que proporcionamos os mestres de universidade, coma se a xente do montón non soubese expresarse con claridade e contundencia. Menos mal que hai algún profesional que se salva. Onte, e de novo na Porta do Sol, un xornalista díxome que os mozos aos que entrevistara falaban moito mellor que Tomás Gómez e –dáme o pálpito– que a propia señora De Cospedal.

Antes de colocar o meu texto, permítome agregar unha última observación: non só debemos estar sobre aviso ante o que fan os medios –para cando unha activa campaña de denuncia do que supón esa xenuína praga contemporánea que son os tertulianos. Tamén debemos gardar as distancias con respecto ao que din e se aprestan a facer moitas xentes da esquerda de sempre que, ben intencionadas, propóñense canalizar uns movementos que en último termo non comprenden e miran con desdén. Aí van, en calquera caso, as miñas palabras do día 15.

Quen estamos aquí somos, de seguro, persoas moi distintas. Levamos na cabeza proxectos e ideais diferentes. Conseguiron, con todo, que nos poñamos de acordo nun feixe de ideas básicas. Tento resumilas de xeito moi rápido.

Primeira. Chámano democracia e non o é. As principais institucións e, con elas, os principais partidos conseguiron demostrar a súa capacidade para funcionar á marxe do ruído molesto que emite a poboación. Os dous partidos máis importantes, en singular, escenifican desde tempo atrás unha confrontación aparentemente severa que agacha unha fundamental comunidade de ideas. Un e outro manteñen nas súas filas, por certo, a persoas de máis que dubidosa moralidade. Non é difícil adiviñar o que hai por detrás: nos feitos son formidábeis corporacións económico-financeiras as que ditan a maioría das regras do xogo.

Segunda. Somos vítimas con frecuencia de grandes cifras que se nos impoñen. En maio de 2010, por propor un exemplo, a Unión Europea esixiu do Goberno español que reducise en 15.000 millóns de euros o gasto público. Ninguén sabe de certo que son 15.000 millóns de euros.

Para comprendelo non está de máis que asumamos unha rápida comparación con outras cifras. Uns anos atrás ese Goberno español que acabo de mencionar destinou en inicio 9.000 millóns de euros ao saneamento dunha única caixa de aforros, a de Castela-A Mancha, que se achaba ao bordo da quebra; estou a falar dunha cifra que se achegaba ás dúas terzas partes da esixida en recortes pola Unión Europea. Durante dous anos fiscais consecutivos, ese mesmo Goberno obsequiou con 400 euros a todos os que facemos unha declaración da renda. A todos, dito sexa de paso, por igual: o mesmo recibiu o señor Botín que o cidadán máis pobre. Segundo unha estimación, ese agasallo levou, en cada un deses anos, 10.000 millóns de euros. Estou a falar do mesmo Goberno, que se autotitula socialista, que non dubidou en suprimir un imposto, o do patrimonio, que por lóxica grava ante todo aos ricos, reducindo sensibelmente a recadación, mentres incrementaba en troques outro, o IVE, que castiga aos pobres. O mesmo Goberno, en fin, que a penas fai ren para loitar contra a fraude fiscal e que mantén a lexislación máis laxa da Unión Europea no que fai a evasión de capitais e paraísos fiscais.

Terceira. Se hai un Deus que adoran políticos, economistas e moitos sindicalistas, ese é o da competitividade. Calquera persoa con dous dedos de cabeza sabe, con todo, en que se traduciron, para a maioría de quen están aquí, as formidábeis ganancias obtidas nos últimos anos en materia de competividade: salarios cada vez máis baixos, xornadas laborais cada vez máis prolongadas, dereitos sociais que recuan, precariedade por todas partes.

Non é difícil identificar as vítimas de tanta miseria. A primeira achégana os mozos, que engrosan masivamente o noso exército de reserva de desempregados. Se non houbese moitas traxedias por detrás, tería a súa graza glosar esa deriva terminolóxica que hai media ducia de anos invitábanos a falar de mileuristas para retratar unha delicada situación, hoxe invítanos a facelo de quiñentoeuristas e pasadomañá, as cousas como van, obrigaranos a referirnos aos trescentoeuristas. A segunda vítima son as mulleres, de sempre peor pagas e condenadas a ocupar os chanzos inferiores da pirámide produtiva, a máis de verse obrigadas a cargar co groso do traballo doméstico. Unha terceira vítima son os esquecidos de sempre, os anciáns, ignorados en particular por eses dous marabillosos sindicatos, Comisiones e UGT, sempre dispostos a asinar o inasinábel. Non quero esquecer, en cuarto e último lugar, aos nosos amigos inmigrantes, convertidos, segundo as conxunturas, en mercadoría doadamente substituíbel. Estou a falr, ao cabo, dunha concisa minoría da poboación: mozos, mulleres, anciáns e inmigrantes.

Cuarta. Non quero deixar no esquecemento os dereitos das xeracións vindeiras e, con eles, os das demais especies que nos acompañan no planeta Terra. Dígoo porque neste país no que estamos hai moito tempo que confundimos crecemento e consumo, por unha banda, con felicidade e benestar, polo outro. Falo do mesmo país que permitiu orgulloso que a súa pegada ecolóxica acrecentásese espectacularmente, con efecto principal na ruptura de precarios equilibrios ambientais. Aí están, para testemuñalo, a idolatría do automóbil e da súa cultura, eses marabillosos trens de alta velocidade que permiten que os ricos se movan con rapidez mentres se deterioran as posibilidades ao alcance das clases populares, os castigos, seica irreversíbeis, que padeceron as nosas costas ou, para deixalo aí, a dramática desaparición da vida rural. Nada retrata mellor onde estamos que o feito de que España se atope no furgón de cola da Unión Europea no que fai á loita contra a mudanza climática, cun Goberno que alenta a impresentábel merca de cotas de contaminación en países pobres que non están en condicións de esgotar as súas.

Quinta. Entre as reivindicacións que expón a plataforma que promove estas manifestacións e concentracións hai unha expresa relativa á urxencia de reducir o gasto militar. Paréceme tanto máis pertinente canto que nos últimos anos tivemos a oportunidade de comprobar como os nosos diferentes gobernantes rebaixaban de xeito moi sensíbel a axuda ao desenvolvemento. Nunca o subliñaremos de xeito suficiente: o momento máis tétrico da nosa crise debuxa un escenario claramente preferíbel ao momento máis airoso da situación da maioría dos países do Sur.

Volvo, con todo, ao do gasto militar. Este último, visibelmente agachado tras numerosas partidas, responde a dous grandes obxectivos. O primeiro non é outro que manter a España no núcleo dos países poderosos, cos deberes consecuentes en materia de apoio a esas xenuínas guerras de rapina global que lideran os Estados Unidos. O segundo vincúlase co designio de preservar un apoio franco ao que fan tantas empresas españolas no exterior. Alguén tivo noticia de que algún portavoz do Partido Socialista ou do Partido Popular se atrevese a criticar, sequera só sexa livianamente, as violacións de dereitos humanos básicos das que son responsábeis empresas españolas tanto en Colombia como en Ecuador, en Perú como en Bolivia, en Arxentina como en Brasil?

Remato. Gustaríame nestas horas ter unha lembranza para alguén que nos deixou en Madrid o martes pasado. Falo de Ramón Fernández Durán, que iluminou o noso coñecemento no que respecta ás miserias do capitalismo global e púxonos sobre aviso ante o que nos espera da man desa xenuína idade das tebras na que, se non o remediamos, penetrámonos ás alancadas. Non se me ocorre mellor xeito de facelo que a que me invita a rescatar unha frase que repetiu moitas veces o meu amigo José Luís Sampedro, de quen escoitaremos, por certo, un saúdo dentro duns minutos. A frase en cuestión, que penso reflexa ben a ás claras a nosa intención desta tarde, pronunciouna Martin Luther King, o muñidor principal do movemento de dereitos civís nos Estados Unidos de cincuenta anos atrás. Di así: Cando reflexionemos sobre o noso século, o que nos parecerá máis grave non serán as fechorías dos malvados, senón o escandaloso silencio das boas persoas. Moitas grazas por terme escoitado.

Fonte: Altermundo

[*] Carlos Taibo é Profesor de Ciencia Política da Universidade Autónoma de Madrid. Membro do Consello Editorial de Altermundo

Sitio web de Carlos Taibo:

http://www.carlostaibo.com

______________________

#galicianrevolution (Unha reflexión sobre o 15-M), ... Por Fran P. Lorenzo

Por Fran P. Lorenzo [*]
22.05.2011


Vou salvar todas as distancias e pido xa desculpas polo feble e tópico do símil, pero, ante as protestas do 15-M, experimento eu un algo parecido ao que sentín cando o triunfo da selección española no Mundial de Fútbol. Había alí xogo limpo, valores, pericia, equipo e futbolistas aos que admiro. Había entusiasmo e eu, debo recoñecelo, entusiásmome co entusiasmo dos demais. Alegreime da súa vitoria. Pero mesmo así non conseguín ser arrastrado pola onda de La Roja. Non é que fora eu a axitar unha bandeira española, porque iso xa non entraba nos meus plans, pero por algunha razón non conseguín participar no que era un estourido de xúbilo e solidaridade mecánica, mediaticamente conducido, e con boas doses de vitalidade, tan necesaria, tan osixenante.

Aquí o asunto é ben máis serio. O que está en discusión non é unha final de balompé senón un modelo político e a cuestión de se ese modelo político pode ser mudado extramuros do propio sistema. Non teño respostas a iso, só preguntas e dúbidas. Pero o primeiro que me afastou das acampadas do 15-M foi, precisamente, a indefinición política dunha meritoria e necesaria listaxe de obxectivos, que na súa universal xustiza, poderían ser compartidos por un votante de UPyD ou por un benintencionado e/ou desideoloxizado votante do PP.  Iso fala de min como unha persoa dogmática, partidista sen partido, pode ser, pero aí, na apropiación ou non que deste movemento fixeron as forzas e conglomerados políticos tradicionais, radica outro dos eixes do meu shakespeariano estado de contemplación.


Malia a inconcreta mensaxe do 15-M, observo que é unicamente a esquerda quen pode abeirarse a ese discurso de xustiza social e de ecoloxía política, á denuncia da crise como elemento de extorsión. Debería estar nos seus programas, de maneira activa. Da dereita nada agardo, e abofé que hai esquerdas e dereitas, sempre haberá esquerda e dereita. Para min si.
Pero por algunha razón a esquerda, a que está representada nos parlamentos e órganos de goberno, demostrou, fóra das lóxicas adhesións que suscita a liberdade de expresión e de asemblea na rúa neste 15-M, certa desafección co fenómeno. Esa desafección é, acho eu, a constatación dunha imposibilidade: a de atraer eses votantes cara a opcións máis ‘políticas’, integradas no sistema e que aposten por mudar as cousas ‘desde dentro’, se é que iso é aínda posíbel. A outra lección do 15-M para os partidos de esquerda é a da permeabilidade, a de camiñar cara organizacións máis porosas, máis abertas e integradoras, cos ollos máis abertos á complexidade dun mundo a cada volta máis interconectado e mutábel e no que certos mantras políticos deben ser reformulados.

Cando este día lin un artigo de Carlos Luis Rodríguez que rebordaba paternalismo até a náusea cara ao 15-M, e que tentaba asimilar este movemento á trampa mortal que, segundo el, foi a xeira de dignidade do Nunca Máis, souben que debía desterrar o meu propio paternalismo e suficiencia cara aos acampados. Non pensar coma el é, para moitos, un elemento de inspiración, un guieiro moral. Ler nel ten esa vantaxe.

Así que desterrado o paternalismo, que é dos sentimentos que máis me anoxa, en sabendo que xa non son un mozo sobradamente preparado (aínda que si en paro intermitente), compartindo moitos dos supostos que de maneira aínda por definir se erguen nesas protestas, e tendo en conta que nunca votei eu aos de sempre e que sempre votei aos de nunca, quixen destecer os meus apriorismos e tentei ollar de novo cara á experiencia do maio español. (Abráiame que ninguén acudira á simplona denominación d’O Maio español ou do Maio do 2011).

E que concluín? Algunhas cousas, que non son teses senon conclusións moi persoais sobre este movemento:

1) que o papanatismo dos medios de comunicación tradicional cara ás redes sociais é só a cristalización da súa propia impotencia. Os medios tradicionais, os que un día tiveron o poder para convocar e dirixir, tentan agora emular os mecanismos dese poder en rede das mozas e mozos e van a rebufo del. No 15-M explicítase unha nova linguaxe, afiánzase un novo xeito de relación, e esa evidencia será quizais a principal conclusión desta vaga de protestas.

2) que a xornada de reflexión, como a coñeciamos até agora, non ten sentido neste contexto no que as redes sociais non dormen nin sequera por unhas horas.

3) que o 15-M débelle o que é a ese contexto global da sociedade-rede e que se trata dunha resposta lóxica, anque de signo diferente, ás mobilizacións árabes, á de Portugal ou á de Islandia.

4) que, persoalmente, a adhesión que xera en min a acampada de Sol é a mesma que me provoca o protesto da Geração á rasca portuguesa, ou dos insubmisos islandeses, e que a translación mimética a Galicia dese movemento tropeza, ao meu ver, cun outro conflito político aínda por resolver. E que da mesma maneira que Túnez non ten nada a ver con Islandia, tampouco Madrid é A Coruña nin Santiago, e non me refiro ás cuestións idiomáticas, tamén importantes. Nese centralismo reinterpretado da mobilización, no hashtag #spanishrevolution, nesa virar os ollos cara ao Quilómetro Cero e na escolta mediática de cada paso que dá o 15-M aniñan algúns dos meus receos.

5) que os meus receos non me impiden un acto reflexo de simpatía cara esta nova maneira de facer as cousas, cara esta exaltación da cidadanía tan vivificante e nova e da que se poden, creo sinceiramente, aprender moitas cousas. E que seguramente deberei revisar varios preconceitos que levo no lombo, como os referidos á nación galega, ao colonialismo español e á arela dun país-país, non unha reserva de emigrantes e de náufragos -que iso somos, desde moito antes do 15-M.

6) Que eses preconceitos dos que falo, con rasgos de marxismo do vello e nacionalismo galego de manual, con trazas de independentismo estupefacto, ao mellor non son outra cousa que ideoloxía, e que, porén, nunca a ideoloxía me pareceu tan actual, e nunca a visión política dos acontecementos tan necesaria. E que nese país-país co que soño decote é onde me gustaría tuitear, con pleno sentido, orgullo cidadán e o san escepticismo que me dá saber os aniños que xa teño, ese hashtag poético-político, pura rebeldía, que é #galicianrevolution.

Fonte: http://unpaisenlata.wordpress.com/

[*] Fran P. Lorenzo, -Vigo 1973. Xornalista.
_____________