venres, xullo 07, 2006

Acta da Xunta Coordenadora [04.07.2006]

Tags

Pendente de aprobar na próxima reunión



ACORDOS MAIS RELEVANTES DA JUNTANÇA DA COORDENADORA DA PLATAFORMA ÁRTABRA 21 CELEBRADA A TERÇA-FEIRA, 4 DE JULHO NO LOCAL DO CLUBE DE MONTANHA DE FERROL.

ASSISTEM: a Junta Coordenadora ( Inácio Martinez, Xan Ramirez, Carlos Garcia Seoane, Xosé M. Sanxoán, Manuel Dominguez, Jose R. Jove) mais dous representantes do colectivo Lapis Verdes.

- Os representantes do colectivo didáctico-meioambiental Lapis Verdes exponhem umha proposta que consiste na realizaçom dumhas Jornadas sobre urbanismo naqueles licéus da comarca onde se tiver oportunidade, possivelmente para o mês de Setembro. Para isto contactarám com o Colégio de Arquitectos e informarám á Plataforma.

- Neste mesmo sentido, Jove e o colectivo da vizinhança de Sartanha - a inícios de Setembro- estudarám algumha proposta sobre umha jornada reinvindicativa a desenvolver no bairro.

- Valorizaçom da Assembleia do 27 de Junho. Analisa-se o aspecto de preparar melhor as propostas que se levam à Assembleia para acadar umha maior participaçom e entendimento.

A assistência foi “digna” devido á situaçom nas que se acha o desenvolvimento das problemáticas de Sartanha e Recimil. Manifesta-se a possibilidade de realizar vindouras Assembleias num outro local para conseguer umha disposiçom d@s participantes mais ajeitada. Aliás, acha-se que a trajectória da Plataforma até a actualidade é boa enquanto as propostas desenvoltas por algum dos colectivos que se integram na Plataforma e a adessom de entidades, ainda que nom se conseguisse aderir todas aquelas que se tinha previsto.

- Realiza-se umha análise da conjuntura política, social, etc. a nível comarcal, destatacando o Pleno do Concelho de Ferrol desenvolto o 29 de Junho no qual se voltou debater outros assuntos urbanísticos de releváncia: a remodelaçom da Praça do Concelho e o bairro de Recimil.

- Novos contactos. Informa-se que se contactou cum membro do colectivo contra a cimenteira de Castro, quem de momento nom se integrarám. Também se informa que o representante do Comité Anti-SIDA em Ferrol nom puido assistir à anterior Assembleia por confundir-se de local.

As novas entidades com as que contactar som, entre outras, Fervesteiro, AA.VV. Santa Marinha- O Vilar, Ferrol Velho, Sam Joám de Filgueira, Plataforma polo círculo Lítico das Pontes, Guerrilheiros das Fragas, ...

- Propom-se que para finais de Setembro- inícios de Outubro as Plataformas em questom realizarám um roteiro reinvindicativo pola Carvalheira de Menáncaro e outros polos montes de Briom e de Leixa.

- Xosé M. Sanxoán, Jose R. Jove e Carlos Garcia Seoane serám os encarregados de abrir umha conta bancária da Plataforma, na qual os diferentes colectivos fagam efectiva a quota semestral de 25 € aprovada na Assembleia do passado 27 de Junho.

A efeitos de poder subtitular a conta bancária entregará-se este documento interno á Caixa de aforros onde se abra a citada conta.


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon