Acta provisional da reunión da Xunta Coordenadora do 10 de Outubro de 2006
ACORDOS MAIS RELEVANTES DA JUNTANÇA DA COORDENADORA DA PLATAFORMA ÁRTABRA 21 CELEBRADA A TERÇA-FEIRA, 10 DE OUTUBRO NO LOCAL DA FUNDAÇOM ARTÁBRIA.
ASSISTEM: a Junta Coordenadora (Amadeo Varela, Miguel Reimundez, Carlos Garcia Seoane, Xosé M. Sanxoán, Jose R. Jove, Ernesto Lopes).
- Carlos Garcia Seoane procede à leitura da acta da reuniom do 13 de Setembro e aprova-se sem modificaçons. Aprova-se acta da Junta coordenadora de 4 de Julho.
- Valorizaçom da lll Assembleia ordinária. Os assistentes coincidem no aspecto de que nom se pode repetir umha reuniom que se prolongue por tanto espaço de tempo ao apresentar umha ordem do dia que atinge muitíssimos pontos, os quais a metade deles som simplesmente informativos. Porém, reflexiona-se que a Junta Coordenadora deve ser muito mais ágil na transmissom da informaçom aos diferentes colectivos, e ao mesmo tempo estes devem ter a preocupaçom de passar os assuntos que considerarem de importáncia polas vias oportunas: co-e, notícias no blogue, reparto de folhas com apuntamentos, etc.
Valoriza-se que as pessoas que levem a reuniom devem pertencer à Junta Coordenadora por umha questom de agilidade ao ter conhecimento do que se tem que tratar em cada ponto e onde se vai dar o debate.
Também reflexiona-se sobre a questom de incluir nos primeiros pontos da Ordem do dia os assuntos referidos a organizaçom da Plataforma.
- Finanças. Jove informa que até o dia de hoje só ingressárom a quota semestral seis colectivos e duas pessoas a título individual. Dará conta pessoalmente a quem falte por ingressar.
- Vizinhança dos prédios das Telheiras do bairro de Carança afectada polo ciclom Gordom.
“A Junta Coordenadora da Plataforma Ártabra 21 acorda oferecer a sua solidariedade e completo apoio com a vizinhança afectada polo passo do ciclom Gordom o qual provocou numerosos desperfeitos no bairro de Carança à altura dos prédios das Telheiras e, mais em concreto, nas vivendas de protecçom oficial construídas pola cooperativa Vitra e na que tomou parte a empresa construtora ACS, famosa por meter a zoca ali onde houver possibilidade de obter lucro a curto prazo.
Desta maneira, aproveitamos este sucesso para dar a conhecer um dos objectivos que persegue a Plataforma Ártabra 21 que é o do direito a umha vivenda digna frente à especulaçom imobiliária, denunciando a prepotência com a que actuam empresas construtoras como a nomeada, a qual está à procura permanente do grande benefício privado e no menor espaço de tempo possível e em troca oferece vivendas de muita baixa qualidade pois a sua integridade depende do tempo que chegue a ir num momento dado, questom que a dia de hoje é inaceitável.”
- Contactará-se de novo com o colectivo Lapis Verdes para tentar relançar as Jornadas sobre a reabilitaçom de bairros históricos que propugeram há um par de meses.
- Praça de Porta Nova. Acorda-se levar à Assembleia de Outubro umha proposta concreta sobre a realizaçom dumha mobilizaçom nas vindouras semanas contra o prédio “emblemático” que se está a começar a construir na Praça de Porta Nova.Também se levará umha proposta de panfleto para repartir durante a mobilizaçom.
- Transmite-se umha breve informaçom sobre as problemáticas de Sartanha, Menáncaro, os montes de Briom e Leixa e Recimil.
Salientam as informaçons da Associaçom Vicinal o Rosário- Inferninho quem denunciou ante os julgados de Ferrol a cobrança irregular das taxas no feirom do Inferninho realizadas já durante oito anos pola directiva da Associaçom Vicinal do Ensanche A, que por lei corresponde ao Concelho.
- Miguel de Ferrol-Velho informa dum acto reinvindicativo a realizar polo seu colectivo para o domingo 15 de Outubro numha zona do bairro que se pretende urbanizar. Fica encarregado de enviar um correio electrónico para detalhar esta proposta e informar aos demais membros da PA21.
- Declaraçons de Francisco Rodrigues (BNG) a respeito de sentença contra REGANOSA.
“ A Junta Coordenadora da Plataforma Ártabra 21 acorda transmitir publicamente a sua satisfacçom ante a sentença do Tribunal Superior de Justiça da Galiza (TSJG) contra a tramitaçom administrativa feita por Reganosa, anulada já em duas ocasions polo citado Tribunal e recorrido pola Conselharia do Ambiente da Junta da Galiza, fazendo gala dum exemplo claro de como o actual Executivo autonómico fai continuísmo das políticas ambientais do Partido Popular.
Pola outra banda, rejeitamos sem ambagens as declaraçons realizadas por um dos representantes do BNG no Parlamento espanhol, Francisco Rodrigues, quem afirmava que o projecto da planta regasificadora nom vai para adiante polos atrancos que impom a justiça e, portanto, que precisa dum pulo firme e decidido por parte da Administraçom.
Porém, desde a Plataforma Ártabra 21 aguardamos que as sentenças ditadas polo TSJG contra a tramitaçom ambiental de Reganosa sejam firmes e que a caste política e os grupos económicos imersos neste desnecessário projecto aceitem as sentenças e nom levem a cabo a posta em funcionamento da planta, ainda que afirmem que o grau de construçom já atinge o 90 por cento pésie a carecer da aprovaçom da Declaraçom de Impacto Ambiental necessária e incumprir flagrantemente com todas as medidas de segurança estabelecidas para umha actividade deste tipo.”
- Rede litoral Norte-Sul. Finalmente assistiu à derradeira reuniom desta rede Antón Fortuna como observador e representante da nossa PA21.
- Regulamento Organizativo. Carlos Garcia Seoane apresenta novamente proposta incluindo algumhas achegas da aportaçom de Amadeo Varela.
Acorda-se realizar umha nova reuniom da Junta Coordenadora para a quinta-feira, 19 de Outubro às 19.00 hh. no local da Fundaçom Artábria para redigir umha proposta comum que será posta a disposiçom das demais organizaçons para ser debatida nas vindouras Assembleias.
Xurdimos a favor dunha política xusta, democrática, participativa e sustentábel, responsábel cara o futuro da humanidade e do resto das especies, respectuosa e defensora do medio natural, na convicción de que un outro mundo non só é posíbel senón que é necesario.
mércores, outubro 11, 2006
Acta da reunión da Xunta Coordenadora [10.10.2006]
✔
Saúde e Liberdade !
Diterbitkan mércores, outubro 11, 2006
Tags
Artigos relacionados
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon