Acta provisional, pois está pendente de aprobar na próxima Asemblea Xeral Ordinaria que está previsto celebrar o vindeiro 26 de Setembro
ACTA Nº2 DA REUNIOM DA ASSEMBLEIA DA PLATAFORMA ÁRTABRA 21 CELEBRADA A TERÇA-FEIRA, 27 DE JUNHO NO LOCAL DO CENTRO CULTURAL TORRENTE BALHESTER EM FERROL.
ASSISTEM: a Junta Coordenadora (Inácio Martinez, Xan Ramirez, Carlos Garcia Seoane, Xosé M. Sanxoán, Manuel Dominguez), mais 24 assistentes dos diferentes colectivos e pessoas a título individual.
Carlos Garcia Seoane encarrega-se de levantar a acta reuniom.
1. Manuel Domínguez procede a dar leitura da acta da sessom anterior. Aprova-se.
2. Organizaçom.
- Durante os meses de Julho e Agosto nom se realizarám juntanças da Assembleia da Plataforma Ártabra 21, ainda que se convocaria umha Assembleia extraordinária se surgir qualquer assunto de carácter excepcional.
Portanto, o organismo decissório durante estes dous meses constitue-o a Junta Coordenadora, manifestando-se o seu carácter aberto a quem quiger participar.
- Admite-se a entrada a petiçom voluntária de Jove (colectivo Sartanha) na Junta Coordenadora.
- A nova organizaçom ecologista Verdegaia passa a integrar-se na Plataforma Ártabra 21.
- Aprova-se por unanimidade estabelecer umha quota semestral de 25 € por cada entidade ou colectivo, existindo a possibilidade de aportaçons indviduais.
- Delega-se na Junta Coordenadora estabelecer as pessoas encarregadas para abrir umha conta bancária.
- A eleiçom do logótipo para a nossa Plataforma realizará-se na Assembleia do mês de Setembro. No blogue irám-se metendo todas as propostas para o logótipo que vaiam aparecendo.
3.- Ante umha nova convocatória de reuniom da Agenda 21 Local para o 29 de Junho em Ferrol, acorda-se que sejam as entidades e colectivos que conformam a nossa Plataforma que estejam dispostas a assistir a essa reuniom quem denunciem o incuprimento do desenvolvimento das conclusons desta iniciativa por parte das instituiçons competentes.
4.- O representante do Colectivo de Sartanha expom a sua proposta que consiste fundamentalmente na apresentaçom de cinco tipos de alegaçons diferentes -de conteúdo técnico, social e sanitário- ante o Registo Municipal de Ferrol para a manhá do 30 de Junho.
5.- O representante do Colectivo de Recimil apresenta e explica a sua proposta de Ressoluçom, e ademais reclama a renúncia explícita por parte de todos os partidos políticos á demoliçom do bairro fazendo referência ao consenso entre as três formaçons do Parlamento da Comunidade Autónoma Galega, na que ainda que se recolha o conceito de reabilitaçom, deixa as portas abertas para o derrubamento. Aprova-se a proposta com 1 abstençom.
- Propom-se elaborar um plano para Setembro para explicar a problemática de Recimil mediante a organizaçom dumhas Jornadas.
- Umha pessoa indica que se está a intentar organizar, por parte do colégio de Arquitectos, umhas jornadas explicativas polos licéus da cidade.
6.Sugerências.
- Comenta-se a possibilidade de dotar à nossa Plataforma dum –necessário- vozeiro de carácter contra-informativo.
- Também se comenta a possibilidade de organizar um festival-concerto polas festas patronais do bairro de Recimil (meados de Outubro).
- Manifesta-se o sucesso do protesto do Comité de Emergência Cidadá da Ria de Ferrol organizado na manhá de hoje em Madrid ante o Ministério espanhol de Indústria, mediante o qual se reinvindicava a paralisaçom das obras da Planta de Gás em Mugardos.
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon