ACORDOS MAIS RELEVANTES DA JUNTANÇA DA COORDENADORA DA PLATAFORMA ÁRTABRA 21 CELEBRADA A QUINTA-FEIRA, 1 DE JUNHO NO LOCAL DA FUNDAÇOM ARTÁBRIA.
ASSISTEM: a Junta Coordenadora ( Inacio Martinez, Xan Ramirez, Carlos Garcia Seoane, Xosé M. Sanxoán) mais Manuel Dominguez e Manuel L. Zebral.
1. Valorizaçom da Assembleia Constituinte. Valoriza-se de maneira positiva. Assinárom o documento fundacional 13 entidades das 18 que estavam comprometidas, entre as quais há quem nom pudo assistir. Comenta-se o erro por parte do comité organizador de nom realizar umha explicaçom breve e concissa do que vinha procurando a constiuiçom desta Plataforma, ainda que com as intervençons d@s assistentes conseguiu-se corrigir em certa medida.
2. - Acorda-se realizar um comunicado de apoio para a manifestaçom do sábado 3 de Junho no Cantom, a qual está convocada pola Assembleia Cidadá contra a Planta de Gás dentro da Ria.
3. - Acorda-se manter umha conversa com o Colectivo de Sartanha para levar-lhe umha proposta sobre a realizaçom dumha jornada reivindicativa: organizaçom dumha festa na pista de jogos de Sartanha, “entrega do maior número de escritos de desacordo “ no Registo municipal, mobilizaçons, etc. ...
- Abriu-se um Blog da Plataforma. Comenta-se a possibilidade de construir umha página web para o futuro.
- Enviará-se um correio electrónico para receber propostas dum logótipo para a Plataforma. A eleiçom terá lugar na Assembleia do 27 de Junho.
- Contabilidade. Comenta-se o sistema de quotas a assignar por entidade ou colectivo: as plataformas ficariam exentas de pagar umha quota. Quem contribuiriam seriam as entidades, estabelecendo um mínimo e a partir deste cada entidade decidiria a sua capacidade de contribuiçom. Também reconhece-se a possibilidade de contributos pessoais a título individual.
Na vindoura juntança informará-se sobre o sistema mais idóneo de recadaçom e controlo do dinheiro ( libreta, conta-corrente, ...) para estudar proposta.
- Manifesta-se a nom concordáncia com a proposta de entrevistas com os grupos políticos com representaçom institucional, posto que a prioridade da Plataforma é a adessom de forças, para o qual cumpre contactar, entre outros, com o colectivo contra cimenteira em Castro (Narom), colectivo contra a destruiçom do círculo lítico das Pontes, etc.
4. – Também manifesta-se a discordáncia com o plantejamento das reunions informativas e propostas dos representantes das organizaçons da Plataforma, posto que concebemos a esta como um organismo coordenador das diferentes entidades inseridas na Plataforma e ao mesmo tempo incentivar o trabalho destas, mas nunca abrangendo o campo de trabalho no que se estám a desenvolver.
5. – Zebral repartirá para a vindoura juntança umha série de documentos a debater.
- Manuel Dominguez informa sobre a realizaçom dumhas Jornadas sobre Urbanismo em Pontedeume para o 16 de Junho.
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon