venres, xuño 23, 2006

Acta da Xunta Coordenadora [22.06.2006]

Tags

ACTA Nº 2/06

Pendente de aprobar

ACORDOS MAIS RELEVANTES DA JUNTANÇA DA COORDENADORA DA PLATAFORMA ÁRTABRA 21 CELEBRADA A QUINTA-FEIRA, 22 DE JUNHO NO LOCAL DO CLUBE DE MONTANHA DE FERROL.

ASSISTEM: a Junta Coordenadora ( Inácio Martinez, Xan Ramirez, Carlos Garcia Seoane, Xosé M. Sanxoán) mais Manuel L. Zebral, Jove (representante do colectivo de Sartanha) e Amadeo Varela, representante do colectivo de Recimil.

Manuel Dominguez (Fusquenlha) desculpa a sua ausência.

- Acorda-se fazer público os acordos das juntanças da Coordenadora mediante a sua publicaçom na Rede.

- Ante futuras convocatórias da Agenda 21 Local, manifesta-se que devem ser as entidades e colectivos que conformam a Plataforma Ártabra 21 quem revitalicem esta iniciativa.

- O Colectivo de Sartanha exporá na Assembleia do 27 de Junho umha proposta para desenvolver umha série de iniciativas ante a problemática da Praça de Sartanha.

- Desestímanse unhas propostas de M. Zebral, por entender que teñen mais reividicación sindical, tendo prioridade outras coma Planta de gas, Recimil, P. De Sartaña, etc.

- O Colectivo de Recimil também exporá na Assembleia a sua proposta de Ressoluçom, em certa medida já avaliada mediante consulta por correio-e.

- Propora-se a Assembleia o estabelecemento das Quotas e contia( 20,00 € ou 25,00 €) por organizaçom. A Assembleia eligirá o método de Conta-corrente e nomeará a três pessoas responsáveis da Conta.

- O responsável da COMISSÃO PARA A REUNIFICAÇÃO NACIONAL DA GALIZA E PORTUGAL ...M. Zebral, por desacordo nas quotas, abandona a Xunta –Coordenadora...

- Acordamos fazer a Convocatória e Orde do dia da vindeira ASSEMBLEIA para a terça-feira 27, às 7,30 horas da tarde no Centro Cultural Torrente Ballester, comunicando-a por correio-e, e medios de comunicaçom.

Ferrol a 22 de Junho de 2006.


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon