SÁBADO 30 de JUNHO, MANIFESTAÇOM-SOUND SYSTEM POLO CENTRO D'A CORUNHA
com Garcia Sound System MC (Dios k t kew)
GRAN MARCHA QUEER PRECÁRIA
CONTRA OS VALORES FAMILIARES
DA NOVA DIREITA
fuck the Europride!!
A FAMÍLIA NUCLEAR É RADIOACTIVA
saída às 19'30 do campo da lenha
FESTA RADIOACTIVA NO CAMPO DA LENHA
Apresentam Pia de Tolomei e Isabel Risco
Actuaçons estelares de
LUCIA ALDAO
TÁBATA LA NUIT
FRAU DIAMANDA E TELONEIRAS
---------------------cervejas+likor-kafé+viandas-----------------------------
Djs. ANALIS+SUN CHEEESE+ KOSMONAUTA+AUTOMATIQUES
Obrigadas a todas por participar
QUEERemos também difundir o seguinte manifesto que leremos também o próprio dia da máni
Hoje, 28 de junho, milhares de perssoas seguimos saindo à rua em todo o mundo para luitar pola libertaçom sexual. E entorno a este dia, em manifestaçons e actos públicos celebrados em Bilbo, Donostia, Gasteiz, Girona, Barcelona, Sevilla, Zaragoza, A Corunha, Porto, Lisboa e Madrid, apoiamos conjunta e publicamente este comunicado.
Queeremos manter as movilizaçons nas nossas cidades, sem centralizar em Madrid convocatórias massivas que nom nos representam. Estamos no lugar que nos corresponde: as ruas do lugar onde vivemos, onde queremos estar presentes e vissíveis.
Queeremos desvincularnos da mercantilizaçom del Orgulho, do ouro rosa e a publicidade gai, de desfiles comerciais sponsorizados por multinacionais, dos modelos neoliberais e classistas que nos tentam impór. Rechaçamos convocatórias como o Europride que, desde posturas acomodatícias e desideologizadas, vendem-nos umha integraçom social ilusória em favor da nossa obediência e o nosso consumo. E manifestamos o nosso apoio ao Bloque Alternativo por la Liberación Sexual, de Madrid, por manter acesa nessa cidade a chama de protesto levando a voz da dissidência ao desfile maioritário do Orgulho Europeu.
Queeremos felicitar às nossas companheiras e companheiros de Euskalherria polo 30ª aniversário do nascimento do movimento de libertaçom sexual basco em 1977. E celebramos também coas nossas companheiras e companheiros de catalunya que hai 30 anos, num dia como hoje desse mesmo ano, tivo lugar em Barcelona a primeira manifestaçom pola libertaçom sexual em Catalunya e no Estado Espanhol.
Queeremos deixar-nos ver como mulheres lésbicas, e nom só como homens gais, para que as nossas vozes reflectem a nossa diversidade e que na nossas luitas nom nos pleguemos a um modelo exclussivamente masculino. para que nom lhe demos umha só oportunidade ao machismo, nem à violência sexista, nem ao patriarcado.
Queeremos deixar-nos ver como pessoas transsexuais, mandamos a nossa solidariedade a quantas pessoas participam em Barcelona na Assembleia Internacional Trans e no protesto convocado ante o Hospital Clínico de dita cidade em rechaço à patologizaçom dos nossos corpos. E lembramos, hoje mais que nunca, a quem no Porto, Hernani, Zaragoza, Barcelona e outras tantas cidades sofrem a transfobia, a qual segue a cobrar-se vidas e humilhando a quem construem livremente o seu género.
Queeremos lembrar a quem pola sua sexualidade dissidente som vítimas em todo o mundo da intransigência, da repressom, do integrismo católico ou do fundamentalismo de qualquer outra religiom, das ditaduras e do ódio à liberdade.
Por último, Queeremos manter o 28 de junho como jornada de reivindicaçom e celebraçom. Um dia no que queremos deixar claro que também o resto do ano seguiremos exigindo os nossos direitos e exercendo as nossas liberdades.
Na nossa casa e no mundo, a 28 de junho de 2007.
---------------------
GRUPOS LGTBQ QUE SUSCREVEM (entre outros): Bloque Alternativo de Madrid, Towanda, Comissió 28 Juny de Barcelona, Col.lectiu Gai de Barcelona, Guerrilla Travolaka, FAGC, JAG, InfoGai, Ecogais, H20, Col.lectiu LGTB Camp de Tarragona, EHGAM , Medeak, Queer Ekintza, BiziGay, Bost Axola, Gaytasuna, Tragasables, Maribolheras Precàrias, Panteras Rosa.
Eskerrik asko. Obrigadas. Gracies. Gracias
______________________________
Por que non podes faltar o 30 de Xuño ?
______________________________
Xurdimos a favor dunha política xusta, democrática, participativa e sustentábel, responsábel cara o futuro da humanidade e do resto das especies, respectuosa e defensora do medio natural, na convicción de que un outro mundo non só é posíbel senón que é necesario.
Home
Convocatorias
28 de junho, Dia do Orgulho Gai: sábado 30 de junho, Marcha Queer Precária contra os valores familiares da nova Direita
xoves, xuño 28, 2007
28 de junho, Dia do Orgulho Gai: sábado 30 de junho, Marcha Queer Precária contra os valores familiares da nova Direita
✔
Saúde e Liberdade !
Diterbitkan xoves, xuño 28, 2007
Tags
Artigos relacionados
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon