martes, xullo 17, 2007

Informaçom Festival da Terra e da Língua 2007

De: Fundaçom Artábria -artabria@artabria.net-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 17 de Julho de 2007 12:54
Asunto: Informaçom Festival da Terra e da Língua 2007



RECUPERANDO A NOSSA MEMÓRIA, RECUPERAMOS A NOSSA CULTURA
VII Festival da Terra e da Língua
28 e 29 de Julho de 2007
Muínho de Pedroso (Narom)

APRESENTAÇOM
Desta vez, o Festival que a Artábria vem organizando desde 2001, é dedicado à recuperaçom da memória histórica com o foco no ámbito cultural: Recuperando a nossa Memória, recuperamos a nossa Cultura. Porque a cultura foi umha das faces menos atendidas no passado Ano da Memória, quando todo o tipo de iniciativas populares e institucionais lembrárom a repressom fascista sofrida pola Galiza a partir do golpe de Estado de 1936.
No entanto, o ámbito cultural é um dos que mais eloqüentemente retratárom o selvagismo fascista, que liquidou fisicamente todo o tipo de iniciativas culturais produzidas ao longo do primeiro quartel do século passado por umha sociedade, a galega, que dava os primeiros passos na necessária construçom nacional.
Editoras fechadas, editores assassinados, mestres e mestras represaliadas e substituídas por falangistas para encaminhar o ensino segundo os principios do nacional-catolicismo espanhol… As manifestaçons, em definitivo, da barbárie franquista contra o nosso idioma e contra a afirmaçom do nosso povo como sujeito de direitos colectivos que se vinha produzindo ao longo dos anos anteriores ao golpe militar.
Umha barbárie que se prolongou durante décadas e da qual ainda temos memória. Este VII Festival da Terra e da Língua servirá para render homenagem a todos os galegos e galegas vítimas do fascismo e para reivindicar as mesmas causas que levárom milhares de compatriotas às prisons, ao exílio e à execuçom arbitrária.
Porque nom queremos esquecer, e porque, sem dúvida, recuperando a nossa memória, recuperamos a nossa cultura.
Esperamos contar, mais um ano, com a tua presença em Narom. Actividades para todas as idades e ao longo de todo um fim de semana estám à tua espera, numha nova ediçom do Festival que, como sempre, tentará oferecer um pouco mais que o anterior.
Vemo-nos no Moinho de Pedroso!

PROGRAMA

Sexta-feira 27 de Julho

- 21.00h Apresentaçom do Festival
- 21.15h Teatro com a obra " Umha noite no Muínho" de Pepa Ianhez
- 22.30h Final do II Concurso Concerto Categoria Livre
- Fuzquenlla (Trash Metal de Carvalho)
- Som do Galpom (Hip Hop compostela)
- Leite de Nai (Funk Ourense)
- 22.30h Concerto
- Lua de Fouce Grupo Ganhador II Concurso-Musical categoria F
- Grupo Ganhador II Concurso-Musical categoria Folk
- Xanzá (Folk- Sárria)
- Kastomä (Rock – Ordés)

Sábado 28 de Julho

- 12.00h Apertura Exposiçom "Recuperando a nossa memória, recuperamos a nossa cultura"
- 16.00h Festivalzinho
- Exibiçom de Bilharda
- Teatro Infantil com a companhia Titeres Cascanueces
- 16.00h Campeonato de Matraquilhos com a colaboraçom de Siareir@s Galeg@s
- 18.30h Certame Poético
- 19.00h Forum Debate "Recuperando a nossa memória, recuperamos a nossa cultura"
- Bernardo Maiz
- Mini e Mero
- Eliseo Fernández
- Joám Lopez
- Sabela Diaz
- 20.30h Pregom com Mini e Mero
- 21.30h Concerto
- Mini e Mero (Música Tradicional)
- Os tres trebóns (Fussiom)
- Bonovo (Folk-Fussiom)
- Zenzar (Rock)
- Trapalhada (Ska)
- Skárnio (Ska)

FORO DE DEBATE
Sob a legenda "Recuperando a nossa memória, recuperamos a nossa cultura" celebrará-se o foro de debate de este ano que será moderado polo membro da Artábria Joám Lopes e em que participarám os músicos Mini e Mero, os historiadores Bernardo Maiz e Eliseo Fernández e a mestra repressaliada Sabela Diaz.

EXPOSIÇOM
O sábado 28 às 12hs abrirá-se a exposiçom de este ano, que levará por título "Recuperando a nossa memória, recuperamos a nossa cultura"".

TEATRO
Procedentes do mundo da música tradicional e do folque, entre outros estilos, Davide Salvado e Pepa Yáñez achégam-nos por primeira vez o gênero do Cabaret D´aquí, umha incurssom polo cabaret desde a óptica da cultura popular galega, um show musical que bebe das fontes do tradicional e no qual nom falta teatralidade e comicidade.
Porque a noite, a festa, a paixom e a luxúria, ao igual que no Moulin Rouge, deu-se no muínho; porque umha noite nom é nada e umha semaninha enteira sim que é foliada. Por esta razom, e por muitas mais, Davide e Pepa disponhem-se a "saír da artesa" para deixar fluír sem prejuízo as súas innatas habilidades para o espectáculo.

MATRAQUILHOS
O Campeonato de Matraquilhos começará às 16:00hh do Sábado 28 e este ano contamos com a colaboraçom de Siareir@s Galeg@s.
Haverá prémios para as quatro equipas finalistas. Mas quem queira participar deverá apontar-se no balcom do Toldo-Bar de Artábria antes das três da tarde desse mesmo dia e durante toda a tarde do dia anterior.
Todas as equipas que desejarem paticipar no campeonato, poderám fazê-lo previa inscriçom, polo preço de quatro euros.
As bases poderám-se recolher no balcom do Toldo-Bar ou com antelaçom nos locais de Artábria, ou mesmo consultá-las na página web.

RECITAL DE POESIA
Recital de Poesia. Mais um ano, dentro das actividades do Festival da Terra e da Língua, a literatura terá um espaço na voz das nossas poetisas e poetas. Nesta ediçom contaremos com a participaçom de: O clube d@s poetas viv@s
- Concha Rousia
- José Manuel Barbosa
- Artur Alonso Novelhe
- Belem de Andrade
- José Alberte Corral

FESTIVALZINHO
Festivalzinho. Sábado 28 de Julho desde as 16hs.
O FESTIVALZINHO, é um festival feito polas crianças, com música, teatro e jogos. Nesta ediçom ampliamos a oferta para as crianças com a obra de monicreques "O Gato simple" da companhia galego-cubana "Titeres cascanueces".

BILHARDA FREE-STYLE
A LNB (Liga Nacional de Bilharda ) dá um novo passo adiante com a posta em marcha do revolucionário formato itinerante do free-style ou estilo livre. E vai ser no Festival da Terra e da Língua em Narom onde de novo as bilhardas voem doentes polo pulo selvagem d@s participantes em esta disciplina nom apta para mixiricas. O êxito da primeira intervençom free-style feita polos membros da LNB durante a ediçom do 2006 na festa da Queimada de Cervo fai que Narom seja já o trampolim perfeito para consolidar ista arriscada proposta ao margem de toda norma. Palanadores e palanadoras armados com paláns e bilhardas desafiarám as leis da gravidade unicamente limitados pola súa força , a precissom e as indicaçons técnicas dos membros da LNB . Ademáis a TENDA-LNB estará a pé de pista para que quem queira poida adquirir material desportivo para a prática do popular desporto da bilharda e também todo o merchandising da LNB com camisolas das franquicias e xenéricas, pulseiras , crachás e todo o tipo de complementos desta disciplina desportiva que racha formas.
Bilharda-LNB, outro desporto é possível!!

SERVIÇOS
Estes som alguns dos serviços que atoparás no festival:
Artesanato Popular com exposiçom e venda.
Postos de material de organizaçons políticas, sociais, populares e alternativas.
Gastronomia popular: Toldo de Venda.
Campismo na Area recreativa Muinho de Pedroso. Consultar disponibilidade no 981 44 50 47
Estacionamento de graça para os carros.
Disponhemos também de carpa para que a chuva nom impida a festa.

COMO CHEGAR?
O Festival é, como em anos anteriores nos campeiros do redor do muínho de Chao, zona recreativa da paróquia de Pedroso, no concelho de Narom. Esta é umha paragem fermosa, que está a poucos quilómetros de Ferrol. O Lugar é umha zona recreativa, bem acondicionada e com serviços, à beira do rio Juvia.
Poderedes vir de comboio; há umha estaçom de FEVE [Pedroso] que está a menos de 2 qm do lugar onde se celebra o Festival.
Para poder chegar pola estrada há vários itinerários: um deles é desde Ferrol, vindo pola estrada de Cedeira há que colher o desvio que vai da Carreira a Sam Sadurninho, logo mesmo em Pedroso, frente a estaçom de FEVE, há um desvio à direita que está bem sinalizado.

Também se pode chegar pola Autovia, colhendo a saída de Sedes e incorporándo-se à estrada que vai da Carreira a Sam Sadurninho.

Horário dos Comboios de FEVE.
www.feve.es/02/lineas/linea1013.htm
Telefone de FEVE 902 100 818

--
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.
Código de Identificaçom Fiscal (CIF): G15645518.
Morada: Travessa de Batalhons nº7
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone do Centro Social: +34 981369099
Fax do Centro Social: +34 981369920
Telefone do café-bar: +34 981369921
Sítio webda Fundaçom Artábria
http://www.artabria.net
Sítio web do festival da Terra e da Língua
http://www.artabria.net/festival
__________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon