xoves, novembro 01, 2012

Concentraçom em Ferrol - Sílvia em Liberdade - A Audiência Nacional ordena ingresso em prisom para Júlio

Tags


Na manha do 1 de novembro o independentista detido esta semana numha montagem policial, sem precedentes nos últimos tempos, passou a declarar diante do juíz Eloy Velasco, quem ordenou o seu ingresso em prisom sem fiança. Júlio foi trasladado á prisom de Soto del Real. A incomunicaçom prolongou-se até a declaraçom diante do juíz, onde nom puido estar presente o seu avogado, e na que nom declarou.

Segundo nos relataron os avogados das pessoas detidas, a prova pola que enviam á prisom ao Júlio é umha carta que aparecera num registro policial num domicílio na operaçom do 30 de novembro do pasado ano. Este documento está escrito a mám, e aínda que nom está asinado mais que pola legenda DMQE (denantes mortos que escravos), é atríbuido pola investigaçom ao Júlio. Neste texto, supostamente segundo a versom policial, se relatava o estado das contas de Resistência Galega naquela altura.

Montagem policial

Neste caso, e já que sería escandaloso de mais que, depois da operaçom policial, ficaram as dúas pessoas detidas em liberdade, o Júlio é enviado a prisom, por ser o suposto autor desta missiva.

Liberdade sem fiança para Silvia

Silvia declarou também esta manha diante do juíz, que lhe mantém a imputaçom de colaboraçom com banda armada, mas é mui provável que na próxima semana deixe de estar imputada neste processo judicial.

Os dous independentistas relatarom-lhes aos avogados que o trato fora correcto nas dependencias policiais, mas no traslado de carro de Ferrol a Madrid, a Silvia figérom-lhe um interrrogatorio agresivo as policias que a acompanharom na viagem, submetendo-a a pressom psicológica, e ameaçando-a co seu ingresso em prisom.

Umha prova mais da montagem policial é o facto de que na noite da detençom de Silvia e Júlio, os Policias lhe advertiram a Silvia que colhera cartos para o autocarro ou comboio de volta desde Madrid. Isto mostra que desde o primeiro momento conheciam a febleza das suas acusaçons neste caso.

Fonte: galizalivre.org

Hoje, Quinta-Feira, 1 de Novembro, às 20:00 horas concentraçom na Praça Amada Garcia, de Ferrol, dinte do edifício administrativo da Xunta de Galicia, para fazer-lhe um recebimento a Sílvia e pedir a liberdade para Júlio. Acto organizado por Ceivar.

Enviado por:
Inacio Martinez
-inaciogz@gmail.com-
1 de novembro de 2012 18:15

_______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon