domingo, fevereiro 15, 2015

Buques gaseiros sen traballo en Singapur - Un novo examen da situación do GNL / LNG no mundo

Tags



Buques gaseiros sen traballo en Singapur

Máis dunha ducia de gaseiros de gas natural licuado (GNL) están estacionados, moitos sen actividade, en e nos arredores de Singapur - un dos maiores centros comerciais do mundo de combustibles - dá un sinal de que os mercados mundiais de gas están en desaceleración e que poden estar empeorando nesta crise.

Con prezos asiáticos do GNL de case dous terzos dos de febreiro de 2014, xunto coa diminución da demanda e combinado co aumento da produción (novos produtores), os transportistas están estacionando os seus gaseiros preto dos portos como Singapur onde os barcos non utilizados poden ser mantidos e reparados facilmente ata a chegada de novos contratos.
Os principais axentes marítimos estiman que máis dunha décima parte da flota mundial de gaseros (uns 400 buques metaneiros) non se utiliza actualmente debido á desaceleración do crecemento nas economías máis grandes de Asia. O impacto só en Singapur suxire que o problema podería ser peor.

"Neste momento hai de 30 a 40 buques (petroleiros e gaseros) inmobilizados en Singapur, moitos sen nada que facer", dixo Javier Moret, xefe de logística de GNL de RWE , o maior produtor de enerxía de Alemania, durante unha conferencia en Singapur esta semana última.

Segundo os datos do envío en Thomson Reuters, sete gaseiros foron estacionados sen facer nada fronte á costa este de Johor por máis de dúas semanas, e outros dous gaseiros ancoráronse ao sur de Batam, Indonesia, desde fai varios meses. Media ducia de buques de GNL están en peiraos de Singapur.

Os 15 barcos teñen unha capacidade combinada para levar a 2,26 millóns de metros cúbicos de GNL, unha capacidade igual á demanda de gas dunhas dúas semanas de Singapur.

Para os propietarios de buques, petroleiros ociosos significan unha perda de US $ 60.000 (RM 216,500 - Ringgit malayo- moeda oficial de Malasia) en honorarios de fletamento diarias por buque. O prezo do gas que poden cargar estes 15 gaseiros pode chegar a valer máis de US $ 200 millóns en términos actuais do mercado.

Fai un ano, esa cantidade de GNL habería ter un valor de case US $ 600 millóns.

A localización de Singapur entre os países produtores de Oriente Medio, Australia e a bacia do Atlántico e os grandes consumidores como Xapón, Corea do Sur e Chinesa significa que a maioría dos gaseiros detéñense aquí para abastecerse de combustible ou someterse a traballos de reparación e mantemento.

Polo menos en parte provocado pola caída de prezos do petróleo, os mercados do gas han ter un diferencial de prezo duns US$10 por millón de unidades británicas termales (mmBtu) fai un ano a apenas US$ 1.50 actual, facéndoo pouco atractivo para embarcar o gas entre dúas rexións (recargas) e erosionando a demanda dos gaseros.

En Asia, os prezos do GNL caeron a ao redor de US $ 6.90 por MMBtu desde máis de US $ 20 / MMBtu fai un ano. O prezo de referencia británico, pola súa banda, é de ao redor de US $ 8.50 / MMBtu. O esborralle da demanda en Asia é tan grave que algúns analistas din que o futuro de toda a industria do GNL pode verse afectado.

"A debilidade dos mercados de enerxía ameaza con descarrilar o surgimiento de GNL como fonte de enerxía por excelencia", dixo o banco ANZ esta semana nunha nota de investigación.

Xunto con prezos da enerxía, os prezos de contratación de gaseros tamén se esborrallaron. A empresa de servizos navieiros de Inglaterra British Clarkson di que as taxas de aluguer de gaseiros caeron de US $ 90.000 ao día en 2013 a US $ 60.000 ao día na actualidade.

"A nosa opinión é que os fletes de GNL permanecerán en crises deste ano", dixo Erik Stavseth, analista de logística Arctic Securities, agregando que el só ve unha mellora gradual antes de 2018.

Os operadores dixeron que os buques gaseiros non estaban exactamente ociosos ao redor de Singapur, pero que isto tamén é un problema na cuenca do Atlántico, onde as economías de Europa loitaban para volver ao crecemento.

A forte caída dos prezos do GNL e dos costos de flete debido á desaceleración da demanda agrávase coa crecente produción de gas.

Xapón e Corea do Sur, os maiores importadores de GNL no mundo, reduciron importacións debido a que as súas economías tartamudean.

Espérase que un reinicio esperado das centrais nucleares xaponesas a finais deste ano logo dunha paralización pola fusión dos reactores de Fukushima en 2011 reducirá máis a demanda de GNL.

Coa economía de China crecendo ao seu nivel máis baixo en máis de 20 anos, as importacións tamén están diminuíndo, mentres que ao mesmo tempo a oferta de produtos está aumentando.

A capacidade (nova) de exportación de GNL de Australia establécese en máis do triplo a 86 millóns de toneladas ao ano antes de 2020, poñéndose diante do líder actual Qatar que exporta 77 millóns de toneladas ao ano e as expectativas estadounidenses de venda de 61,5 millóns de toneladas ao ano en 2020.

Fonte: The Rakyat Post | Singapore Feb 13, 2015
________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon