quarta-feira, junho 17, 2015

Apresentaçom do livro 'Nacionalismo galego aquén e alén mar' de Uxío-Breogán Diegues - Na Fundaçom Artábria a próxima sexta-feira 19 de junho às 20hs


Na próxima sexta-feira 19 de junho às 20hs, terá lugar no nosso Centro Social a apresentaçom do último trabalho do historiador e professor da UDC, Uxío-Breogán Diegues, Nacionalismo galego aquén e alén mar. Desarticulación, resistencia e rearticulación (1936-1975). Este ensaio, editado por Laiovento, será apresentado polo também historiador e professor da UDC, Carlos Velasco.

Com esta obra, o professor Uxío-Breogán Diegues realiza umha fonda incursom na história do nacionalismo galego. Apresenta umha monografia na qual, pola primeira vez, obtemos umha detalhada panorámica desta realidade entre o plebiscito autonomista de junho de 1936, diante a II República, e a eclosom do movimento nacional-popular galego na primavera do ano 1975, no final da ditadura franquista. Umha viagem que parte dum tempo presidido no campo nacionalista polo Partido Galeguista (PG), fundado em dezembro de 1931, para rematar com a criaçom da Assembleia Nacional-Popular Galega (AN-PG) da qual se completam quarenta anos.
Onde estamos?

Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao
(Esteiro) Ferrol-Galiza
Telefone: 981 352 986
correiodeartabria(arroba)gmail.com



Web da Fundaçom Artábria
http://agal-gz.org/blogues/index.php/artabria/

Enviado por:
Joam Tavia
-jtavia@gmail.com-
17 de junho de 2015 15:36

Acho que estamos diante dum livro interessante. Se vos présta, vemo-nos. XAM

____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon