luns, maio 15, 2017

A APFSC e a UTE Copasa S.A., Ogmios S.L. e Geotunel asinan o contrato das obras do 'Acceso ferroviario ao Porto Exterior de Ferrol' [15/05/2017] Autoridade Portuaria

Tags


Ferrol, 15 de maio do 2017. O presidente da Autoridade Portuaria de Ferrol-San Cibrao, José Manuel Vilariño Anca, e o representante da UTE Copasa S.A., Ogmios S.L. e Geotunel, José María Roig, asinaron esta mañá o contrato para a ejecución das obras do ?Acceso ferroviario ao Porto Exterior de Ferrol?, por un importe de 72.498.200? (IVA non incluído). A APFSC conta cun crédito do Fondo Financeiro de Accesibilidad Terrestre (FFAT)- asinado o pasado mes de xaneiro- por un máximo de 79M? para a ejecución de devanditas obras.
Trala firma do contrato, espérase que os traballos de preparación para o inicio das obras poidan comezar o próximo mes de xuño. O prazo de licitación e de adjudicación é de 46 meses, polo que se prevé que os accesos estean listos no horizonte do 2021.

Unha obra de gran envergadura
O proxecto do acceso ferroviario ao Porto Exterior de Ferrol consiste nun ramal que conectará en dobre ancho (ibérico e métrico) as dúas dársenas do porto de Ferrol, a interior e a exterior. O ramal arrinca en paralelo á rede ferroviaria existente no peirao Cerramiento Norte e conéctase coa dársena exterior a través dun trazado de 6,4 km dos que 5,6 discorren en túnel, que transcorrerá baixo os montes de Brión desde A Graña ata a explanada do Porto Exterior. O túnel contará coas medidas de seguridade exixibles, entre elas, unha galería de evacuación que discorre en paralelo á vía ferroviaria. O acceso conta, ademais, cunha ponte de 300 metros que salvará a ensenada da Malata, cuxo deseño minimiza as posibles afecciones sobre a mesma.

Desenvolvemento da obra
A adjudicataria empregará un sistema novedoso na ejecución das cimentaciones do viaducto no tramo que discorre sobre a explanada do Porto, previo á ponte sobre a ensenada da Malata. A ponte terá únicamente catro pilas sobre a canle, unha menos das cinco que como máximo permitía a Declaración de Impacto Ambiental (DIA).

Ademais, instalarase unha planta de machaqueo e hormigón para o aprovechamiento dos materiais resultantes da excavación do túnel, e a posterior ejecución de hormigones para os traballos de sostenimiento e revestimiento. A ejecución do túnel afrontarase desde os dous emboquilles, sen solape das fases de excavación na sección do túnel, e non se iniciará a excavación en túnel desde o emboquille este (A Graña) ata que non se concluíu a ejecución do viaducto. Isto permitirá minimizar as molestias aos veciños da Cabana e A Graña derivadas dos movementos de terras.

A adjudicataria non empregará o vertedero V-2, situado en Brión, evitándose deste xeito riscos aos túmulos e mámoas da zona, e reducindo tamén o número de expropiaciones.

Cos accesos ferroviarios o Porto Exterior de Ferrol busca pasar a ser un porto de importancia global, aumentar o seu volume de toneladas de tráfico de mercancías, o seu valor agregado bruto e xerar novos empregos, ampliando, ademais, a competitividad das industrias da zona.

http://www.apfsc.com/castellano/autoridad_portuaria/noticias/668/o_fic_ide=25142.html

____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon