venres, decembro 01, 2017

Entramos no último mês de ano e na Fundaçom Artábria queremos fechar 2017 tal e como começamos, ofertando um variado programa de atividades para todos os públicos: Fechamos o ano com umha intensa programaçom com roteiros, música, livros, exposiçons...


Fechamos o ano com umha intensa programaçom com roteiros, música, livros, exposiçons...


Entramos no último mês de ano e na Fundaçom Artábria queremos fechar 2017 tal e como começamos, ofertando um variado programa de atividades para todos os públicos.

Em dezembro, teremos música, exposiçons, roteiros, apresentaçom de livros, ateliers e, como nom?, a visita do Apalpador.

No dia 1, às 20hs, terá lugar a inauguraçom oficial da exposiçom fotográfica da jovem artista trasanquesa Esperanza Vazquez.

"Removendo Recordos" é um projeto composto por 31 fotografias que em palavras de Esperanza tenta provocar a sensaçom de viajar no lugar e no tempo, através das diferentes cidades que se mostram. Destacando as poucas pinceladas de cor, volta a predominar o preto e branco, os detalhes, dous sinais de identidade através da objetiva.

A exposiçom estará disponível no nosso Centro Social até 5 de janeiro e poderá visitar-se em horário de 10h a 13.30h e de 17.30 a fechamento do local.

Também no dia 1 de dezembro, o poeta Alberte Momán Noval apresenta às 20.30hs o seu novo poemário "Ocidente". Este trabalho, em palavras de Momám, cobre umha nova etapa que acha será a última. Neste trabalho, podem-se estabelecer paralelismos com outras obras suas, a começar por Vattene e Bosquejos para umha distopia.

No sábado 2 de dezembro, repetiremos o atelier de origami para crianças e familias. Antón Cortizas ensinará-nos esta arte milenar. A atividade é pensada para crianças a partir dos 5 anos. Precisa-se de inscriçom prévia, a qual é gratuita, mas lembra que a nossa atividade é autogerida, por isso, tomar umha água ou um café ajuda a que podamos continuar ofertando atividades gratuitas.

Há um límite para 15 crianças. Podes inscrever-te no 671 200 160 (Lara) ou no correiodeartabria@gmail.com

Na sexta-feira, 8 de dezembro, CGTH records organiza um novo concerto no nosso Centro Social. Da intervinda República Catalá, chegam os Llacuna, grupo de emo-punk de Barcelona, que estarám acompanhados polos corunheses Less Fortunate Songs que nom deixarám ninguém indiferente , com o seu hardcore melódico. O concerto dará início, de maneira pontual, às 23hs e o bilhete custa 5 euros.

Na sexta-feira 15, às 19hs, chega à Fundaçom Artábria "Pakolas".

"Pakolas" é Paco Cerdeira, autor e compositor, músico e também produtor de música pensada para as crianças. Tem longa experiência neste ámbito profissional, passando por grupos como "Mamá Cabra", do qual fijo parte durante 10 anos, sendo fundador e formando parte de "A Gramola Gominola" na atualidade.

Pakolas apresentará num espetáculo de aproximadamente umha hora o livro-disco que acabou de sair do forno há uns dias.

A entrada é gratuita e com convite até completar a capacidade do auditório. A recolha das mesmas poderá fazer-se desde a próxima sexta-feira, 1 de dezembro, em horário de abertura do Centro Social.

Sábado 16 dezembro, realizaremos em parceria com a Asociación Cultural Ferrolterra Antiga um roteiro para conhecer o Castro de Lobadiz, um dos tesouros arqueológicos da comarca, esquecido historicamente polo Concelho de Ferrol, Junta da Galiza ou Deputaçom. O Castro de Lobadiz nom está nem sinalizado e é um dos grandes locais desconhecidos da nossa comarca. A saída do roteiro está marcada para as 10.30hs da Travessia de Batalhons.

Se o tempo acompanha jantaremos no castro para nos deslocarmos à tarde a algumha das baterias costeiras próximas. Para inscrever-te podes encaminhar um e-mail para correiodeartabria@gmail.com ou ligar para o 669 778 474 (Bruno).

No mesmo dia 16 haverá umha nova projeçom de diapositivos da história da nossa entidade, da mao de Nês Lopes. Será às 21.30hs.

Na sexta-feira, 22 de dezembro, María Xosé Silvar "SES" estará na Fundaçom Artábria para ministrar umha master-class de pandeireta.

A master-class dará início às 17.00hs e terá umha duraçom de 4 horas.

As vagas som limitadas, e o curso está desenhado para pessoas de qualquer idade com nível médio-avançado de pandeireta.

O custo é de 30 euros (25 euros para as associadas da Fundaçom Artábria) e podes inscrever-te no Centro Social em horário de abertura (10.30-13.30 segundas a sextas // de 17.30 - 22.30hs segundas a quintas // 18.30h - feche sextas e sábados) ou por correio-e anexando justificante de depósito bancário no número de conta de Abanca 2080 0226 6130 4002 2733 (Conceito Master-class)

No dia 23 de dezembro, chegará mais um Natal o Apalpador à nossa cidade da mao da Fundaçom Artábria. O gigante carvoeiro percorrerá as ruas do bairro de Esteiro e da Madalena. A ruada partirá às 16.30hs do nosso Centro Social.

Na sexta-feira 29, às 20.30hs o ganhador do prémio da Crítica de Galiza na categoria de Criaçom Literária, o eumês Antonio Manuel Fraga apresenta o seu livro "Querido H.P. Lovecraft", editado por Urko.

Um romance epistolar que tem como veículo a relaçom postal que Robert Ervin Howard - um dos mais grandes autores da literatura pulp e pai de personagens inmortais como Conam O Bárbaro, Solomom Kane o Red Sonya - mantinha com H.P. Lovecraft e outros escritores como Clark Aston Smith e Edgar Hoffman Price, no que se conheceu como Círculo Lovecraft.

As VooDoo fecharám as atividades de este ano 2017 sábado 30 de dezembro. O concerto será de graça é começará às 22.30hs.

VooDoo nasce em 2016. Maritxinha no baixo e loops e Belém Tajes, teclado e vozes. Um ano antes gravam em formato quarteto um primeiro EP nos estudos Bruar da Corunha e graças a esse trabalho ganham em Compostela o prêmio à melhor cançom em Galego por ?Eu son VooDoo? no certame Música Jovem. No 2017, depois dumha nova série de concertos apresentando o formato dueto, ganham o Prêmio Martim Codax da Música galega na categoria Blues/Funk/Soul, consolidando-se no seu estilo e procurando novos formatos ao vivo. Acabam de gravar o seu segundo EP em Abrigueiro. VoDoo som letras chegadas da música tradicional galega com harmonias, fundamentalmente Soul e R&B. VooDoo é umha música íntima, elegante para grandes e pequenos momentos.

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
29 de novembro de 2017 01:03

_____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon