xoves, xaneiro 11, 2018

Em Janeiro, na Fundaçom Artábria, começamos o ano com umha completa programaçom que incluirá música, poesia, arte e audiovisuais - Este 2018 será o ano do XX aniversário do nosso Centro Social, vinte anos programando atividade em galego e ofertando ócio alternátivo na cidade de Ferrol e na nossa Comarca


Comezamos 2018 com um mês lotado de atividades


Este 2018 será o ano do XX aniversário do nosso Centro Social, vinte anos programando atividade em galego e ofertando ócio alternátivo na cidade de Ferrol e na nossa Comarca.

E começamos o ano com umha completa programaçom que incluirá música, poesia, arte e audiovisuais.

Eis o programa de janeiro.

Desde o dia 5 de janeiro e até o 3 de fevereiro está disponível no nosso Centro Social a exposiçom "Prints" do tatuador Joako Ayala. Pode-se visitar em horário de apertura do café-bar entre as 10.30 e 13.30 e 17.30 a 22.30.

No dia 12 o poeta begantinham Oscar de Souto apresentando o seu poemário "Carbón Querubín", um livro de autor que já vai pola sétima ediçom. O ato dará início às 20.30hs.

No sábado 13, e organizado por CGTH Records contaremos no Centro Social com os ferrolanos Schawrzenegger e os vigueses Salvaje. O bilhete som 5 euros e a hora do ínicio (pontoal) as 22.00hs.

Na sexta-feira 19 decorrerá às 20.30hs a apresentaçom do número 3 da revista de estudos galegos KALLAIKIA. Contaremos com a presença das colaboradoras de este número: Catarina Cortiças, licenciada em Geografia pola UDC e Ténica Superior em Química Ambiental; Joám L. Ferreiro Caramês, biólogo na Confraria de Pescadores de Baralhobre e Maurício Castro, docente de português na EOI de Ferrol.

No sábado 20 de janeiro desde a Corunha aterrizam em Ferrol os Ulträqäns que trazeram as suas melodias electro-folque-dance-tradicionais construídas com ladridos em semicorcheas e ouvidos de fusas e parafusa. O concerto começará às 22.30h e será de graça.

Sexta-feira 26, decorrerá a projeçom do documentário "O canteiro de Sebil: umha olhada comunal ao redor de Xoám Xesus González" producido polo Quinteiro do Umia. O documentário, é umha mirada coletiva sobre o patriota galego assassinado polo fascismo em 1936. Um trabalho de divulgaçom e de recuperaçom da nossa memória, para pôr em valor a aquelas figuras que luitarom na defesa da democria. Xoám Xesus González.

A projeçom dará início às 20.30hs e a entrada é livre.

No sábado 27, despedimos as atividades do mês com o concerto de The Brosas e os John Deeres. A entrada é de graça e a hora de início às 22.30hs.

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
....

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.


Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
10 de janeiro de 2018 18:36

_______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon