xoves, xaneiro 17, 2019

Depois de termos criado, há 3 anos, o espaço de Educaçom Infantil agora trabalhamos para impulsionar Primário na Comarca de Trasancos - Objetivo é comprar um espaço já adaptado para começar o Primário, situado no concelho de Neda (zona de antigos moinhos do Rio Belelhe) com umha ampla zona exterior acarom do rio - A Semente é um projeto de todas e todos para todas, das pessoas que queremos garantir umha educaçom em galego para as crianças - Campanha crowdfunding em Goteo.org


Depois de termos criado, há 3 anos, o espaço de Educaçom Infantil agora trabalhamos para impulsionar Primário na Comarca de Trasancos


Desde a Semente Trasancos levamos perto de 80 dias de campanha de micromecenato para pôr em andamento a escola de primário na nossa comarca, seguindo o caminho encetado por Compostela. Nestes setentaedous dias levamos angariado 47.794 euros dos 60.000 euros que nos marcamos como objetivo ótimo ao início da campanha.

Ás pessoas comprometidas com a nossa língua pedimos um pequeno esforço nestes últimos dias para que a escola de inmersom lingüística na idade de primário seja umha realidade.

Info geral

Somos a iniciativa comunitária que está a criar centros de imersom lingüística na Galiza, para garantir que as nossas crianças podam crescer na nossa língua, em liberdade e com atençom aos próprios processos de aprendizagem. Em Trasancos levamos funcionando três anos e na atualidade temos 20 crianças que assistem ao espaço diário.

Depois de termos criado, nos últimos anos, 5 escolas de Educaçom Infantil na Galiza (Lugo, Compostela- 2- Trasancos e Vigo), e 1 de Primário em Compostela, agora trabalhamos para impulsionar Primário na Comarca de Trasancos.

Neste este novo reto, precisamos de muito apoio económico e social, para poder manter os espaços e o pessoal necessário. No caso de Trasancos, o objetivo é comprar um espaço já adaptado para começar o Primário, situado no concelho de Neda (zona de antigos moinhos do Rio Belelhe) com umha ampla zona exterior acarom do rio.

É um prédio de dous andares já pronto para começar a atividade e um terreno com umha extensom de 5.000m2, muito bem situado, na comarca de Trasancos.

O movimento social contaria com o primeiro local em propriedade.

Estamos a tramitar o financiamento a través da cooperativa COOP57, que dispom dumha secçom para financiar a adquisiçom de locais a entidades com fins sociais. Solicitaremos umha percentagem do valor do prédio eo que resta assumiremo-lo com recursos próprios e com esta campanha crowdfunding em Goteo.org

Características básicas

Semente Trasancos nasce inicialmente como projeto de imersom lingüística em galego para a etapa de infantil, mas depois de quatro anos de estar en marcha a escola de Sam Mateu, o projeto tem ánsias de continuar a crescer e agora precisamos de um novo espaço para ter continuidade em primário e dar às nossas crianças a oportunidade de continuarem a sua educaçom em galego.

Motivación e a quen vai dirixido o proxecto

Este goteo.org surge da necessidade de conseguir esse espaço físico em que poder materializar Primário, un lugar, como o que temos para infantil, que esté en contato directo com a natureça, no que poidam desfrutar da observaçom do entorno, aperfecionar as suas destreças, com uns espaços abertos e adaptados às suas necessidades dimensionais e de movemento. Com o dinheiro arrecadado, cobriremos parte dos custos da aquisiçom do local que será o pontapé de saída para que Semente Trasancos Primário se ponha a caminhar na nossa Comarca.

A Semente é um projeto de todas e todos para todas, das pessoas que queremos garantir umha educaçom em galego para as crianças, nom só da nossa comarca se nom de todo o país, respeitosa com os seus ritmos e inquietaçons, em estreito contacto com o meio e, portanto, valorizando o nosso.

Em Trasancos já sabemos o que é luitarmos polo que queremos. Conseguimos, depois de muito esforço e dedicaçom, dum pequeno número de familias inicialmente, ter um projeto como a Semente numha comarca em que a nossa língua está tremendamente castigada e onde escuitar as crianças falar em galego era praticamente impossível. Na atualidade, há 16 familias utentes da Semente Trasancos, contamos com 20 crianças galego-falantes no nosso espaço e nom paramos de marcar objetivos.

Primário é o seguinte, porque sabemos que tanto trabalho vale a pena e apostamos fortemente no galego; a homologaçom já está em processo e é por isso que... vamos polo Primário!

Experiência previa e equipo

Contamos com umha experiência de 5 anos desde que um pequeno grupo punha a andar este projeto na nossa comarca, dando continuidade ao que outras familias, com as mesmas necessidades e compromisso com a nossa língua que nós, tinham começado em Compostela.

Nos dias de hoje, contamos com mais de 70 sócias, 20 crianças no noso espaço e 3 educadoras. Contamos com um local de Infantil em San Mateu, Narón no que o projeto de infantil fixo-se realidade e onde ponhemos em valor o nosso, língua, entorno, cultura, fazendo ateliers de sobre-mesas tradicionais, achegando palavras do nosso idioma que já davamos por esquencidas ampliando ao mesmo tempo o vocabulário das familias, festejando cada umha das celebraçons tradicionais do nosso país: magusto, samaín, entruido, chegada do Apalpador, solstício de verao... e sobre todo, inculcando-lhes às nossas crianças respeito por elas mesmas, polos demais e polo seu próprio entorno., e agora tentamos continuar a crescer, como as nossas crianças, comprando um local que cubra as necessidades de Primário. continuando a ter em conta todos estos pontos que comentamos tam importantes e que marcarám o desenrolo desta nova etapa do nosso projeto.

Compromisso social

As escolas Semente é um projeto educativo de imersom lingüística em galego. Na Semente sabemos que a imersom linguistica é a melhor ferramenta educativa para umha educaçom de qualidade, aberta à sociedade, mais justa.

Projeto e achegas:

https://gl.goteo.org/project/vamos-a-por-primario

#VamosPoloPrimário

Web de Semente Trasancos:

http://sementetrasancos.gal/

Enviado por:
Semente Trasancos
-info@sementetrasancos.gal-
17 de janeiro de 2019 02:05

___________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon