quinta-feira, julho 18, 2019

Dia da Pátria Galega em Ferrol: Mobilizaçom unitária e atividades da Artábria - O sábado 20 de julho decorrerá, por quarto ano consecutivo, umha jornada reivindicativa


Dia da Pátria Galega em Ferrol: Mobilizaçom unitária e atividades da Artábria


No próximo sábado 20 de julho decorrerá, por quarto ano consecutivo, umha jornada reivindicativa com motivo do Dia da Pátria.

A mobilizaçom convocada pola Fundaçom Artábria, junto ao BNG, CIG, Cerna, Causa Galiza, Galiza Nova, BRIGA, Erguer, Via Galega e Semente Trasancos dará início às 12.00hs na Praça do Hino Galego.

As convocantes chamamos à participaçom da classe trabalhadora da nossa cidade nesta mobilizaçom para reivindicar e celebrar o nosso dia nacional, que terá lugar a próxima quinta-feira, 25 de julho. 

Sessom Vermute e concertos

No mesmo sábado 20 a partir das 13.30hs decorrerá na sede da Fundaçom Artábria, na travessa de Batalhóns, umha sessom vermute com a música de Sanjurjo e Dopico. Haverá também grelhada popular.

À noite, às 22.30hs. e de balde, a banda da Marinha Mileth ponhera trilha sonora a esta jornada lúdico reivindicativa com o seu metal-folque.

Centro Social permanecerá fechado do 25 de julho

Aproveitamos para informar-vos que o nosso Centro Social permanecerá fechado os próximos 24 e 25 de julho, Dia da Pátria.

A Fundaçom Artábria trabalha para que o nosso país esteja no lugar que lhe corresponde no espaço europeu e aportamos o nosso pequeno grao de areia na construçom nacional da Galiza, é por isso que apelamos a:

1.- Secundar ativamente todas aquelas iniciativas patrióticas promovidas nos próximos dias ao longo da Naçom que reclamem a soberania e a independência nacional da Galiza.

2.- Pendurar nas varandas, janelas, fachadas de casas e vivendas da nossa base social a bandeira da Galiza.

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.


Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
16 de julho de 2019 18:29

_________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon