mércores, outubro 23, 2019

Teatro do Pichel apresenta 'À Mesa', em Ferrol, este 26 de outubro,na Fundaçom Artábria, Travessa de Batalhons nº7 de Esteiro


Teatro do Pichel apresenta "À Mesa" este sábado

[21 aniversário da Fundaçom Artábria]

Dentro das atividades do nosso 21 aniversário, sábado 26 de outubro às 22.00hs decorrerá no nosso Centro Social a nova montagem da companhia Teatro do Pichel intitulada À mesa!.

Trata-se dumha produçom sob a direcçom do dramaturgo Zé Paredes.

À mesa! será já a séptima produçom da companhia que nasce de um processo de experimentaçom feita em paralelo pelo Teatro do Pichel e o Grupo Opurtunista de Drama (GOD) Flavia Antonia. Este último está integrado pela dramaturga Clara Gayo e os dramaturgos Carlos Santiago e Zé Paredes.

A busca dumha escrita performativa na que nom fossem determinantes os condiocionalismos da personagem, história, circunstâncias e género conduziu a autora e autores deste texto experimentar na construçom da situaçom dramática sem argumento prévio. Só houve duas permisas: Uma mesa e dez pessoas. E quase que tudo pode passar ao redor, encol e debaixo dumha mesa, porque a mesa é umha protagonista das nossas vidas.
--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.


Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
21 de outubro de 2019 19:19

_____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon