domingo, marzo 28, 2021

Foi em Ferrol, a Homenagem a Carvallo Calero, no XXXI Aniversário do seu passamento, organizado pola Fundaçom Artábria - Reportagem Fotográfico de Pedro Branco


Hoje voltamos a Ferrol Velho. Estivemos na zona do campinho, como lembrou a companheira Loreto, da que fala Carvalho em "Ferrol 1916" para homenagear ao nosso ilustre vizinho.

Junto à poesia de Loreto de Castro e de Omar Yánhez interviu o nosso companheiro Bruno Lopes Teixeiro.

O membro da diretiva da Fundaçom Artábria manifestou que "hoje voltamos para deixar claro aos que decidírom insultá-lo mais umha vez levando avante umha inexistente celebraçom do Dia das Letras que nom vamos a renunciar a manter vivo o seu legado".

Lopes Teixeiro
afirmou que "Carvalho morreu há trinta e um anos e em 2020 a instituiçom de que foi presidente pretendeu rematá-lo. Sem êxito".

Continou afirmando que Carvalho está mais vivo que nunca no movimento normalizador, em cada criança da Semente ou em cada Centro Social que resiste nestes tempos duros.

O membro da Fundaçom Artábria indicou que a pesar de seguir no esquecemento a sua reabilitaçom "seguiremos, junto a outras entidades, apoiando a iniciativa dos companheiros de Asociación Cultural Ferrolterra Antiga para declarar a casa de Carvalho Calero BIC".

Bruno Lopes terminou afirmando que desde a Fundaçom Artábria continuaram junto ao movimento normalizador, "apoiando um reconhecimento que, enquanto a Naçom Galega existir, nom vai caducar".

O ato finalizou com umha oferta floral e o canto coletivo do nosso hino nacional.

Intervençom do companheiro Bruno Lopes Teixeiro, em representaçom da diretiva da Fundaçom Artábria na homenagem a Carvalho Calero deste 2021.

Bom dia a todas e todosHoje, após a covid19 impedir-nos o passado ano estar diante destas ruínas da casa natal de Carvalho Calero, voltamos.

Voltamos mais um ano aqui, como levamos fazendo desde 1992, a Ferrol Velho, ao bairro que tantas vezes percorreu o nosso ilustre vizinho para reivindicar a sua figura.

E voltamos para deixar claro aos que decidírom insultá-lo mais umha vez levando avante umha inexistente celebraçom do Dia das Letras que nom vamos a renunciar a manter vivo o seu legado. Carvalho morreu há trinta e um anos e em 2020 a instituiçom de que foi presidente pretendeu rematá-lo. Sem êxito. Carvalho está mais vivo que nunca no movimento normalizador, está mais vivo que nunca em cada criancinha da Semente, está mais vivo que nunca em cada Centro Social que resiste nestes duros tempos.

Poderíamos repetir intervenços de anos passados, e lembrar-vos os numerosos motivos para seguir reivindicando Carvalho, todos eles vigentes e todos eles insuficientes para umha Real Academia Galega à qual lhe véu bem esta pandemia. Nem nos melhores sonhos do isolacionismo imaginárom que, após dedicar-lhe o Dia das Letras ao pessoeiro maldito, nom iam ter que fazer nada para polir as arestas incómodas do reintegracionismo.

Há uns dias, passeava-se por aquí o lengüícida Nuñez Feijó junto ao alcalde de Ferrol Angel Mato para apresentar o programa “Rexurde” que projeta a necessária reabilitaçom e construçom de vários prédios do bairro. Mas das ruínas da casa natal, com centos de milheiros de euros invertidos, nada.

Nós seguiremos, junto a outras entidades, apoiando a iniciativa dos companheiros da Asociación Ferrolterra Antiga de declará-la Bem de Interesse Cultural. É de justiça!

Insistimos em que a verdadeira homenagem que o polígrafo ferrolano merece virá do seu povo. Até hoje o seu prestígio nom parou de crescer e assi continuará a ser, porque responde a umha trajetória vital e intelectual de profunda honestidade e serviço à língua, à cultura e ao País.

Nós continuaremos aqui, junto a vós e a todo o movimento normalizador, apoiando um reconhecimento que, enquanto a Naçom Galega existir, nom vai caducar.



Fonte: Asociación Cultural Ferrolterra Antiga. e Fundaçom Artábria.

✅ Galeria fotográfica do ato de homenagem a Carvalho Calero decorrido hoje, 27 de março, no Campinho de Sam António.|Fotos: Pedro Branco.




















Enviado por:
Inácio GZ
-inaciogz@gmail.com-
26 de março de 2021 08:38

_______


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon