Marchou Agulló. Até sempre gaiteiro!
Passam os anos e com eles vamos inevitavelmente perdendo companheiros e companheiras. Esta noite a nossa Comarca e a Galiza inteira perdeu um dos grandes mestres gaiteiros.
Agulló foi um dos fundadores da Artábria que, como ele gostava de se gabar, tinha o cartom de sócio nº 1. Trabalhador reformado de Bazán, elaborou esse toldo que tantas vezes nos acompanhou no Festival da Terra e da Língua e em Pardinhas, e que ainda atualmente aproveitam os movimentos sociais de todo o país.
Agulló era comunista e um dos "bons e generosos". Amante da cultura e da nossa tradiçom. Um dos imprescindíveis.
Ficam mil e umha anédotas, muitas delas contadas da sua própria voz no documentário do XV Aniversário da Fundaçom Artábria.
A nossa entidade quer, nestes momentos de profunda tristeza, render pública homenagem ao nosso companheiro de tantos anos de luita, de entrega e de alegria de viver polo bem coletivo do povo galego, com umha posiçom inequivocamente de classe. Encaminhamos umha forte aperta à familia.
Que a terra che seja leve, companheiro!
--
Travessa de Batalhons nº7 Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone: +34 981 35 29 86
www.artabria.net
Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.
Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
11 de julho de 2021 18:29
_______
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon