venres, xaneiro 19, 2007

NÓS-Unidade Popular convoca a participar na manifestaçom pola anulaçom do projecto de edifício em plena Porta Nova de Ferrol

De: nosup-trasancos@nosgaliza.org
Para: artabra212gmail.com
Data: 17 de xaneiro de 2007 23:19
Asunto:NÓS-Unidade Popular convoca a participar na manifestaçom pola anulaçom do projecto de edifício em plena Porta Nova de Ferrol

A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos quer fazer público um firme apoio à manifestaçom que neste domingo, dia 21 de Janeiro, marchará polas ruas do centro de Ferrol em defesa dos espaços públicos do nosso concelho.

No passado mês de Dezembro, centenas de ferrolanas e ferrolanos demonstramos numha manifestaçom semelhante que existe umha oposiçom significativa aos planos especulativos do Partido Popular e Independientes por Ferrol que, graças à morna e inofensiva oposiçom das restantes forças representadas no pleno, pensam aplicar os seus planos urbanísticos, tam contrários aos interesses da maioria como favoráveis às construtoras que lhes financiam as campanhas eleitorais.

Ferrol padece, desde há muitas décadas, partindo da etapa da ditadura franquista, políticas urbanísticas que tenhem desfigurado a cidade, estendendo o cimento e eliminando zonas verdes, entregando ao domínio dos carros e do cimento um espaço que nos corresponde a todos e todas nós: as pessoas que habitamos o nosso concelho.

As obras na Porta Nova, cujo nome tradicional foi substituído no franquismo polo ilegítimo de “plaza de España” e assim mantido até a actualidade, representam um novo capítulo da história de agressons contra a possibilidade de construirmos umha cidade humanizada, aberta às pessoas e minimamente habitável.

Por isso, neste domingo devemos dizer, alto e claro, que os negócios privados que pretendem instalar no macro-edifício da Porta Nova nom som nengumha prioridade nem muito menos um bem comum para a nossa cidade. Som umha manobra para restringir ainda mais os reduzidos espaços públicos e zonas verdes com que conta Ferrol.

Os ferrolanos e ferrolanas conscientes, principalmente as que engrossamos as classes trabalhadoras, devemos reivindicar o direito à umha cidade humanizada, onde poder viver e relacionar-nos, desfrutar o tempo de lazer e garantir isso mesmo aos nossos filhos e filhas.

PP e IF só governam para as construtoras e os seus negócios.

Frente à direita especuladora e privatizadora, defendamos os espaços públicos!

Fora o projecto de macro-edifício na Porta Nova!

Ferrol, 17 de Janeiro de 2007


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon