luns, xaneiro 15, 2007

STOP às agressons ao litoral: nom à piscifactória em Covas

Tags

De: nosup-trasancos@nosgaliza.org
Para:artabra21@gmail.com
Data: 13 de xaneiro de 2007 23:06
Asunto: STOP às agressons ao litoral: nom à piscifactória em Covas

Nos últimos dias, trascendeu nos meios de comunicaçom a pretensom da empresa “Isidro de la Cal” de construir umha macroplanta de aquicultura, contando com o apoio do PP e do presidente da Cámara Municipal de Ferrol, Juan Juncal. NÓS-Unidade Popular quer fazer pública a sua posiçom contrária a tal possibilidade com base ao seguintes critérios:

1. O projecto, com umha superfície de quase 400.000 m2, localizaria-se nas proximidades da praia de Ponços, na paróquia de Covas, numha área protegida pola Rede Natura como “Lugar de Interesse Comunitário (LIC) Costa Ártabra”, e pola sua condiçom de zona húmida e polo valor paisagístico da área, umha das mais valiosas do litoral ferrolano.

2. Dentro da irracional febre da promoçom de plantas desse tipo, tendentes a substituir progressivamente a merma de peixe pescado na alta mar, este projecto representa umha gravíssima ameaça para a riqueza natural e paisagística do nosso concelho, que parece contar com a cumplicidade institucional nom só do Governo municipal de Ferrol, mas também da Conselharia das Pescas da Junta da Galiza.

3. Por enésima vez, os interesses privados de umha empresa que oferece 60 postos de trabalho som postos por cima de qualquer consideraçom ou estudo ambiental sério. Mais umha vez, dependerá da capacidade de pressom do movimento popular da comarca que esta barbaridade poda concretizar-se ou seja finalmente descartada.

NÓS-Unidade Popular quer denunciar publicamente o projecto, exigir a sua retirada e confirmar a sua disposiçom a contestar na rua, junto a todos os sectores comprometidos com a defesa do nosso meio natural, tam depropositada proposta empresarial e institucional.

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos

Ferrol, 13 de Janeiro de 2007


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon