venres, abril 27, 2007

REGANOSA: Roda de Prensa do Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, no Clube Internacional de Prensa en Compostela, 26 de Abril de 2007

De: CCE -comitecidadan@iespana.es-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 27 de Abril de 2007 10:01
Asunto: Roda de Prensa do Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, no Clube Internacionalde Prensa en Compostela, 26 de Abril de 2007


Achego a documentación que se entregou esta mañá aos medios asistentes á roda de prensa realizada no Club Internacional de Prensa de Santiago por unha Delegación do Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol.

Carmelo Teixeiro

_________________________
1.- Nota do que se dixo na roda de prensa, sobre o chamado Convenio de Colaboración asinado o 20 de xullo de 2000 pola Xunta e outros socios de Reganosa.

Roda de prensa do 26 de abril de 2007, no Club Internacional de Prensa de Santiago de Compostela

Un Convenio, ou pacto secreto, asinado en xullo do ano 2000 por Fraga en representación da Xunta con outros cinco socios de Reganosa, descobre o compromiso da Xunta pero tamén ten unha cláusula de revisión substancial segundo a cal a Xunta de Galicia pode e debe desembarazarse do marrón de Reganosa porque é unha ameaza para a vida de miles de persoas, para a riqueza da Ría e é perxudicial para a plataforma gasista de Galicia.

Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol.


Con ese convenio a Xunta acordou participar cun 10% de capital de Reganosa, pero ademais comprometeuse para a obtención dos permisos e licenzas da súa administración ou doutras, tamén para asegurar a viabilidade económica no caso de que existan problemas de rentabilidade e para facilitar axudas publicas, as cales de producirse vulneran as normas europeas da competencia.

Tal convenio explica a celeridade coa que a Xunta de Galicia realizou xestións favorables a Reganosa, entre elas unha falsa tramitación ambiental aprobada en xuño de 2001 que foi anulada por dúas sentenzas do TSXG e esta recorrida ao Tribunal Supremo, en xullo de 2004 e en setembro de 2006, con distintos gobernos na Xunta pero polos mesmos servizos xurídicos. Así mesmo confirma:

a) A existencia dun pacto secreto da Xunta co Grupo Tojeiro e unha parte dos outros socios de Reganosa para situar a Planta de Gas de Galicia en Punta Promontorio Mugardos, no mesmo espazo onde está o Complexo Petroquímico do Grupo Tojeiro, descartando a ubicación prevista desde 1994 no Porto Exterior de Cabo Prioriño que este ano 2007 inaugurarase, onde outros operadores energéticos poderían situar a Planta de Gas.

b) O padrinazgo do Sr. Fraga nun proceso que ameaza a vida de miles de cidadáns, que nega o estado de dereito e é un compromiso da Xunta de Galicia antes de que os cidadáns puidesen coñecer e opinar na información pública obligatoria dun proxecto que pretende situar unha industria moi perigosa nun espazo rodeado de poboación.

c) Que o proxecto de Reganosa sitúase en Punta Promontorio exclusivamente por razóns económicas a costa de ameazar a vida de miles de persoas e a riqueza natural da Ría.

d) Que a Xunta con Reganosa está únicamente como colchón por se lles falla algo, é dicir, a Xunta está en Reganosa soamente por se lle vai mal e para facerse cargo do marrón.

e) Que a Xunta de Galicia comprometeuse cun 10% en Reganosa e para resolver as súas dificultades de viabilidad económica, ademais con diñeiro publico do FEDER constrúolle un vial ata a autopista A-9, pero se desentendió dos viales ao Porto Exterior e non puxo nin un só duro no Sector Naval de Ferrolterra, limitándose a ?lavarse as mans? con propostas para a galería.

Parece mentira que unha Administración pública que ten que velar por beneficiar aos cidadáns, préstese a favorecer intereses privados a costa de ameazar a vida e a riqueza da Ría de Ferrol.

Preguntémonos tamén se a actual Xunta de Galicia séntese prisioneira dun Convenio draconiano que lle resta autonomía para desenvolver unha plataforma gasista galega con opcións mais solventes e con mais futuro que respecten a vida humana e o desenvolvemento sostenible.

Preguntámonos asimesmo se os actuais Presidente da Xunta ou os Conselleiros de Economía e de Industria se aínda non atoparon devandito “pacto á siciliana” debaixo da alfombra.

Imos de advertirlles que o mesmo tamén ten a chave para desfacerse de Reganosa, véxase os puntos 18 e 20, para denuncialo porque é inviable economicamente, ademais de unha ameaza para a vida da poboación, sendo imposible resolver os condicionados de distancias á poboación e a saída de urxencia dos gaseros, dous dos condicionados impostos pola autorización de construción en base aos informes da Dirección Xeral de Urbanismo organismo competente no articulo 12 da Directiva Seveso e pola Autoridade Portuaria de Ferrol.

Actuacións respecto do Convenio de xullo de 2000.

A)Imos denunciar e consultar o Consello de Contas do Parlamento Galego para que informe sobre os compromisos económicos e investimentos da Xunta de Galicia en relación con Reganosa e axudas publicas á mesma ou a empresas do Grupo Tojeiro, así mesmo para que analice e ditamine se responden a necesidades dos intereses xerais polos que debe velar a Autonomia Galega, ou se se realizaron para favorecer determinados negocios privados. Así mesmo. ¿porqué a Xunta segue empeñada nun proxecto en precario cuxa capacidade de regasificación quedou obsoleta, para o que están reclamando unha capacidade de tres veces a que consta nese Convenio do ano 2000, facendo o ridículo no mercado energético español e europeo.?.

B)Queixa ao Comisario da Competencia para que analice se ese Convenio e a súa aplicación vulnera as regras da competencia e en caso afirmativo que actúe en consecuencia.


Reganosa non ten autorización de funcionamento.

1.1.- O 13 de febreiro pasado finalizou o prazo de tres anos que tenia para as súas obras segundo a autorización de construción. Nos medios de comunicación os promotores de Reganosa estan dando por feito a súa entrada en funcionamento sen que teña autorización para iso e pese a que a Reganosa élle imposible cumprimentar os condicionados de distancia ás poboacións e de saída de urxencia de buques gaseros impostos pola autorización de construción e cuxo cumprimento sera esixido segundo a respostas do goberno no Congreso o pasado mes de setiembre a Gaspar Llamazares do Grupo de IU e a Francisco Rodríguez do BNG.

1.2.- Reganosa non ten todos os permisos. Entre outros permisos que lle faltan, Reganosa non ten a autorización de funcionamento que é obligatorio solicitar ao finalizar as obras.

1.3.- O pasado 13 de marzo enviouse un escrito ao Delegado do Goberno con detallada información dos condicionados que a Reganosa sonlle imposibles de cumprimentar en canto a distancias á poboación e de saída de urxencia dos buques gaseros. Se le solicitou que faga xestións para que o Ministerio de Industria ordene ao Área de Enerxía da Subdelegación do Goberno da Coruña a fin de que esta non autorice a entrada en funcionamento de Reganosa que segundo o R.D. 1434/2002, e a autorización de construción, ten obrigación de solicitar. Se lle envióu copia dos informes da Dirección Xeral de Urbanismo e da Autoridade Portuaria onde constan tales condicionados. Con data 19 de marzo nos comunicou que dará unha resposta dentro do prazo que establece a Lei Organica 4/2001 de 12 de novembro reguladora do dereito de petición.

A capacidade de regasificación de Regansoa quedou obsoleta antes de finalizar as obras.

No Convenio de Xullo de 2000 constan 2.500 millóns de m3 anuais ata o ano 2029, que entón consideraban suficientes en Galicia para abastecer catro grupos de ciclos combinados proxectados por Endesa e FENOSA mais un complexo químico do Grupo Tojeiro, e non suscitaban as necesidades particulares que estes meses estan saíndo a relucir nunha campaña mediática desesperada.

Como capacidade de regasificación de Reganosa constan 322.500 m3/hora equivalentes a 2.800 m3, na autorización administrativa de xuño de 2002 e na autorización de construción de febreiro de 2004.

O 31 de marzo de 2006 o Consello de Ministros aprobou a revisión 2005-2011 da planificación enerxética na que a proposta da Xunta de Galicia constan 412.800 m3 por hora para Reganosa, equivalentes a 3.600 millóns de m3 anuais. Agora de modo desesperado desde decembro de 2006, Reganosa e a Conselleria de Industria reclaman unha ampliación a 800.000 m3/hora, equivalentes a 7.000 millóns de metros cúbicos anuais, é dicir, case tres veces os 2.500 dos que constan ata o ano 2029 no pacto de xullo de 2000, o que descobre un problema de rentabilidad en Reganosa e que non é viable económicamente, o que é un motivo máis para que a Xunta se desevincule de ese peligroso marrón.

________________________
2.- Resumo do citado convenio transcribindo liñas de texto que foron ocultadas en relación cos compromisos da Xunta, a clausula de confidencialidad e a outra chamada revision substancial. Así mesmo unha informacion sobre a evolución da participacion dos socios de Reganosa, a capacidade de produccion que ten autorizada e a actual que estan reclamando dandolel voltas a aínda gasoducto para ocultar un probmema de rerntabilidad de Reganosa, reclamando unha cifra case tres veces a de 2.500 m3 anual que en devandito Convenio de 20 de xullo de 2000 consta como suficiente ata o ano 2029, só para Endesa, Fenosa e Grupo Tojeiro sen referencia sobre o consumo de particulares que estes meses alegan na súa campaña á desesperada.

O 20 de xullo do ano 2000 a Xunta de Galicia asinou con outros cinco socios un denominado ?Convenio de Colaboración?, cunha cláusula de confidencialidad para ocultar detalles do mesmo ante a opinión publica, o que xa parece unha sospeitosa irregularidade. O Grupo Tojeiro un dos socios firmantes, con ese convenio aportou a Sociedade Reganosa que uns anos antes creara e na que era propietario do 100 % do capital social. Con este pacto o Grupo Tojeiro aceptou un reparto do capital cos outros socios firmanes, deixando un 8 % para Caixa Nova e Banco Pastor, entidades que non asinaron dito Convenio pero os seus cláusulas vincúlanlles ao mesmo. O Grupo Tojeiro aportou tamén as xestións previas desde o ano 1999 de solicitude de autorización, o proxecto básico do xullo de 2000 e os peiraos antes de que o seu final de obra fose recoñecido pola Autoridade Portuaria en xaneiro de 2001, construídos cun exceso de reencho de mais do dobre na superficie que a do proxecto autorizado ademais dun dragado sen autorización, é dicir, cunha infracción grave da lei de costas nunha concesión dun dominio publico que deberá devolver ao final dun prazo. Polo tanto o Grupo Tojeiro para entrar como socio aportou unha propiedade publica.

Reparto de capital:

Posteriormente coa primeira ampliación de capital o 23 de marzo de 2001 foi modificada a partición dalgúns socios. En setembro de 2003, o grupo Tojeiro cedeu un 15,9% da súa participación a Caixa Galicia a cambio dun préstamo quedándose cun 2,1%, podendo recuperar o 18% se amortiza o préstamo.

Entidade% a 20/7/2000 % 23/3/2001(*) % Setiembre 2003

Xunta de Galicia 10 10 10

Endesa 20 21 21

FENOSA 20 21 21 (**)

Grupo Tojeiro 18 18 2,9 (***)

Sonatrach 15 10 10

Caixa Galicia 9 10 19,1 (***)

Caixa Nova 4 5 5

Banco Pastor 4 5 5

(*) 23/3/2001 Esta primeira ampliación de capital e a constitución do Consello de Administración prodúcese un mes logo da destitución de Guillermo Romeu como Presidente da Autoridade Portuaria de Ferrol, quen promovía o Porto Exterior como lugar adecuado para a planta de Gas.

(**) O operador italiano ENI, participa cun 50% en todos os activos de gas de Fenosa, polo tanto ese 21% en realidade a metade é de ENI e a outra de FENOSA.

(***) Setiembre de 2003 Caixa Galicia deixou un préstamo ao Grupo Tojeiro co que este que transformou en diñeiro unha parte da súa achega duns peiraos que son unha propiedade publica en concesión por un prazo de 30 anos. A cambio o Grupo Tojeiro cedeu a Caixa Galicia un 15,9% quedándose co 2,1%. A raíz diso Endesa asumiu a presidencia de Reganosa..

O convenio de xullo de 2000 confirma:

1. A existencia dun pacto da Xunta co Grupo Tojeiro e unha parte dos outros socios de Reganosa para situar a Planta de Gas de Galicia en Punta Promontorio Mugardos, no mesmo espazo onde esta o Complexo Petroquímico do Grupo Tojeiro, descartando a ubicación prevista desde 1994 no Porto Exterior de Cabo Prioriño que este ano 2007 inaugurarase, onde outros operadores energéticos poderían situar a Planta de Gas.

2. Que o proxecto de Planta de Gas de Reganosa sitúase en Punta Promontorio por razóns económicas a costa de ameazar a vida de miles de persoas e a riqueza natural da Ría.

3. Que a Xunta participa cun 10% de capital, pero ademais comprométese excesivamente segundo mais adiante detállase, para a obtención dos permisos e licenzas, para asegurar a viabilidad económica no caso de que existan problemas de rentabilidad e para facilitar axudas publicas, as cales de producirse vulnerarían as normas europeas da competencia.

Compromisos para a Xunta de Galicia

A quen mais compromete o Convenio é á Xunta de Galicia, segundo o punto 9 da pagina 10, entre outros compromisos para a Xunta de Galicia, consta:

* "Tramitará coa máxima celeridad todas as actuacións administrativas necesarias para as licenzas, que dependan dela, e instará e axudará ao máximo no que competa a outras administracións, ata o normal funcionamento da planta e da rede de gasoductos. Axudase e instará ao máximo no que competa a outras administracións coa finalidade de contribuír á viabilidad económica do proxecto."

* "Estudará co máximo interese a concesión das posibles axudas e subvencións no que a ela competa e axudará e instará ao máximo no que competa a outras Administracións para contribuír á viabilidad económica do proxecto".

* "Por outra banda se a evolución da actividade da empresa vísese afectada por circunstancias externas que reducisen sustancialmente a rentabilidad estándar do proxecto, por parte da Xunta de Galicia analizaranse os mecanismos adecuados para manter a viabilidad económica."

Firmantes do Convenio o 20/7/2000 e situación actual.

Entidade Firmante Situación actual ou observacións.

Xunta de Galicia, Manuel Fraga.
[Un bipartido que debería denunciar la "herdanza"]

Endesa, Rafal Miranda
[Desaparecerá con Manuel Pizarro, a raíz das OPAS]

Fenosa, Victoriano Reinoso
[Falecido]

Grupo Tojeiro, Roberto Tojeiro
[Asina como GADISA]

Sonatrach, Alí Hached
[Non fai declaracións]

Caixa Galicia, José Luís Méndez
[Acelera a súa participación en EDP, outro operador energético]

Caixa Nova, non firma
[Obriganlle a aceptar o pacto]

Banco Pastor, non firma
[Obrigarlle a aceptar o pacto]


Cláusula chamada de "revisión substancial":

Incluída no punto 18, en realidade para denuncia e extinción da sociedade en caso de non ser viable, segundo a cal a Xunta de Galicia tamén pode desembarazarse do marrón de Reganosa, pois di:

"Se as circunstancias que xustifican este Convenio variasen sustancialmente de tal forma que o mesmo resultará claramente lesivo para algunha das partes, procederase polas mesmas á denuncia do mesmo para o seu revisión e axuste de forma que resulte nuevamente aceptable para as partes. Igualmente, se finalmente non concorrer ou variase sustancialmente algunha das circunstancias especificadas no expositivo noveno como básicas para o proxecto (existencia de mercado, factibilidad técnica medioambiental e de seguridade, obtención de autorizacións licenzas e permisos, viabilidad técnica e financeira, e disponibilidad de gas), as partes analizarán a situación suscitada e as alternativas que permitan, no seu caso, a permanencia do Proxecto adoptando as decisións oportunas."

Para as discrepancias e a súa interpretación, en primeira instancia sométense ao arbitraxe a Cámara de Comercio de Ferrol, e para un proceso xudicial aos Xulgados e Tribunais de Ferrol.(Punto 20).


Capacidade de produción:

No Convenio de Xullo de 2000 constan 2.500 millóns de m3 anuais que ata o ano 2029 consideraban suficiente e para abastecer os catro grupos de ciclos combinados de Endesa e FENOSA en Galicia e un complexo químico do Grupo Tojeiro. No proxecto básico de xullo de 2000, no de construción de xuño de 2003, na autorización administrativa de xuño de 2002 e na autorización de construción de febreiro de 2004, constan 322.500 m3/hora equivalentes a 2.800 m3 ao ano. O 31 de marzo de 2006 o Consello de Ministros a proposta da Xunta de Galicia, aprobou a revisión 2005-2011 da planificación energética facendo constar 412.800m3 por hora para Reganosa, equivalentes a 3.600 millóns de m3 anuais. Agora de modo desesperado desde decembro de 2006, veñen reclamando e presionando para que autoricen 800.000 m3/hora, é dicir, 7.000 millóns de metros cúbicos anuais, case tres veces o que no Convenio de xullo de 2000 consta ata o ano 2029.

____________________
3.- Páxinas de prensa publicadas o 19 e 21 de xullo de 2000, de La Voz de Galicia, El Correo Gallego e Diario de Ferrol, onde se ve que saen só aspectos xenéricos, pero sen referencia algunha ás cláusula de confidencialidad, de revision nin a dos compromisos da Xunta de Galicia en relacion coa obtención dos permisos e licenzas da súa administración ou doutras, tamén para asegurar a viabilidad económica no caso de que existan problemas de rentabilidad e para facilitar axudas publicas. O 19 de xullo salio só publicado en La Voz de Galicia. O 21 de xullo de 2000 saíu en tres medios El Correo Gallego, Diario de Ferrol e La Voz de Galicia repetindo a cifra de 2.500 millóns de m3 anuais ata o 2020, pero o Convenio di ata o 2029.

  • Acceder aos Recortes de Prensa nos Arquivos Ártabros
    [Prensa en 19 e 20 xullo de 2000 Convenio Xunta Reganosa]



_________________
4.- Texto integro do chamado Convenio de Colaboración asinado o 20 de xullo de 2000. Aínda que nesta version non constan as firmas, temos constancia diso pola fonte que nos facilitou a copia, así mesmo que este texto correspóndese co que realmente asinaron segundo sae publicado nos medios de comunicación do 21 de xullo de 2000.

A continuacion resáltanse algunhas paginas:
  • Pagina 9 e 10: Capacidade de regasificacion de 2.500 millóns de m3 anual ata o ano 2029 distribuída polos clientes que contempla.
  • Pagina 10: Compromisos da Xunta
  • Pagina 13 e 14: Clausula de Confidencialidad.
  • Pagina 14: Punto 18; Revision substancial
  • Paginas 14 e 15: Punto vinte: Posibilidade de Denuncia nos juzados e tribunais de Ferrol.

  • Texto integro convenio xullo 2000 Xunta Reganosa.
    Ficheiro en formato PDF
    , a quen lle interese o Texto completo, podeo solicitar aquí: artabra21@gmail.com

___________________________
5.- Nota de Prensa do 26 de Abril de 2007.-

Durante moito tempo preguntámonos porque a Xunta de Galicia se empecinaba en meter unha planta de Gas dentro da angosta Ría de Ferrol nun espazo rodeado de alta densidad de poboación. Tamén porqué con Reganosa desde a Xunta de Galicia, desde a Conselleria de Industria, de Medioambiente, desde a Dirección Xeral de Urbanismo e a Autoridade Portuaria, fixéronse trampas e informes falsos, presuntamente favorables pero cuns condicionados que son unha tapadera para vulnerar a lexislación de medioambiente e de prevención de riscos por accidentes graves.

A resposta estánola dando o texto, que nos chegou a través dun anónimo, dun chamado Convenio de Colaboración asinado o 20 de xullo de 2000 polo Sr. Fraga representando á Xunta e outros cinco socios de Reganosa (Grupo Tojeiro, Endesa, FENOSA, Caixa Galicia e Sonatrach), cunha cláusula de confidencialidad para ocultar detalles que agora se coñecen e son de interese publico.

Con ese convenio a Xunta acordou participar cun 10% de capital de Reganosa, pero ademais comprometeuse para a obtención dos permisos e licenzas da súa administración ou doutras, tamén para asegurar a viabilidad económica no caso de que existan problemas de rentabilidad e para facilitar axudas públicas, as cales de producirse vulneran as normas europeas da competencia.

Tal convenio explica a celeridad coa que a Xunta de Galicia realizou xestións favorables a Reganosa, entre elas a falsa tramitación ambiental aprobada en xuño de 2001 que foi anulada por dúas sentenzas do TSXG e esta recorrida ao Tribunal Supremo, en xullo de 2004 e en setembro de 2006, con distintos gobernos na Xunta pero polos mesmos servizos xurídicos. Así mesmo confirma:

a) A existencia dun pacto secreto da Xunta co Grupo Tojeiro e unha parte dos outros socios de Reganosa para situar a Planta de Gas de Galicia en Punta Promontorio Mugardos, no mesmo espazo onde está o Complexo Petroquímico do Grupo Tojeiro, descartando a ubicación prevista desde 1994 no Porto Exterior de Cabo Prioriño que este ano 2007 inaugurarase, onde outros operadores energéticos poderían situar a Planta de Gas

b) O padrinazgo do Sr. Fraga nun proceso que ameaza a vida de miles de cidadáns, que nega o estado de dereito e é un compromiso da Xunta de Galicia antes de que os cidadáns puidesen coñecer e opinar na información pública obligatoria dun proxecto que pretende situar unha industria moi perigosa nun espazo rodeado de poboación.

c) Que o proxecto de Reganosa sitúase en Punta Promontorio exclusivamente por razóns económicas a costa de ameazar a vida de miles de persoas e a riqueza natural da Ría.

d) Que a Xunta con Reganosa está únicamente como colchón por se lles falla algo, é dicir, a Xunta está en Reganosa soamente por se lle vai mal e para facerse cargo do marrón.

e) Que a Xunta de Galicia comprometeuse cun 10% en Reganosa e para resolver as súas dificultades de viabilidad económica, ademais con diñeiro publico do FEDER constrúolle un vial ata a autopista A-9, pero se desentendió dos viales ao Porto Exterior e non puxo nin un só duro no Sector Naval de Ferrolterra, limitándose a ?lavarse as mans? con propostas para a galería.

Parece mentira que unha Administración pública que ten que velar por beneficiar aos cidadáns, se préste a favorecer intereses privados a costa de ameazar a vida e a riqueza da Ría de Ferrol.

Preguntámonos si a actual Xunta de Galicia séntese prisioneira dun Convenio draconiano que lle resta autonomía para desenvolver unha plataforma gasista galega con opcións mais liquides e con mais futuro que respecten a vida humana e o desenvolvemento sostenible. Tamén nos preguntámos se os actuais Presidente da Xunta ou os Conselleiros de Economía e de Industria se aínda non atoparon devandito ?pacto á siciliana? debaixo da alfombra. Imos advertirlles que o mesmo tamén ten a chave para desfacerse de Reganosa, véxase os puntos 18 e 20, porque é inviable económicamente, ademais dunha ameaza á vida da poboación, sendo imposible resolver as distancias á poboación e a saída de urxencia dos buques gaseros, dous dos condicionados a impostos pola autorización de construción en base aos informes da Dirección Xeral de Urbanismo organismo competente no articulo 12 da Directiva Seveso e pola Autoridade Portuaria de Ferrol.

Actuacións respecto do Convenio de xullo de 2000.

A) Denuncia e consulta á Comisión de Contas do Parlamento Galego dun informe sobre os compromisos económicos e investimentos da Xunta de Galicia en relación con Reganosa e axudas publicas á mesma ou a empresas do Grupo Tojeiro, así mesmo para que analice e ditamine se responden a necesidades dos intereses xerais polos que debe velar a Autonomia Galega, ou se se realizaron para favorecer determinados negocios privados. Así mesmo. ¿porqué a Xunta segue empeñada nun proxecto en precario cuxa capacidade de regasificación quedou obsoleta, para o que están reclamando unha capacidade de tres veces a dese Convenio do ano 2000, facendo o ridículo no mercado energético español e europeo.?.

B) Queixa ao Comisario da Competencia para que analice se ese Convenio e a súa aplicación vulnera as regras da competencia e en caso afirmativo que actúe en consecuencia.

Reganosa non ten autorización de funcionamento.

1.1.- O 13 de febreiro pasado finalizou o prazo de tres anos que tenia para as súas obras segundo a autorización de construción. Nos medios de comunicación os promotores de Reganosa estan dando por feito a súa entrada en funcionamento sen que teña autorización para iso e pese a que a Reganosa élle imposible cumprimentar os condicionados de distancia ás poboacións e de saída de urxencia de buques gaseros impostos pola autorización de construción e cuxo cumprimento sera esixido segundo a respostas do goberno no Congreso o pasado mes de setiembre a Gaspar Llamazares do Grupo de IU e a Francisco Rodríguez do BNG.

1.2.- Reganosa non ten todos os permisos. Entre outros permisos que lle faltan, Reganosa non ten a autorización de funcionamento que é obligatorio solicitar ao finalizar as obras..

1.3.- O pasado 13 de marzo enviouse un escrito ao Delegado do Goberno con detallada información dos condicionados que a Reganosa sonlle imposibles de cumprimentar en canto a distancias á poboación e de saída de urxencia dos buques gaseros.

#Pedirlle que realice xestións para que o Ministerio de Industria ordene ao Área de Enerxía da Subdelegación do Goberno da Coruña a fin de que esta non autorice a entrada en funcionamento de Reganosa que segundo o R.D. 1434/2002 e a autorización de construción ten obrigación de solicitar.

#Enviarlle copia dos informes da Dirección Xeral de Urbanismo e da Autoridade Portuaria onde constan tales condicionados. Con data 19 de marzo comunicou que dara unha resposta dentro do prazo que establece a Lei Organica 4/2001 de 12 de novembro reguladora do dereito de petición.

A capacidade de regasificación de Regansoa quedou obsoleta antes de finalizar as obras.

No Convenio de Xullo de 2000 constan 2.500 millóns de m3 anuais ata o ano 2029, que entón consideraban suficientes en Galicia para abastecer catro grupos de ciclos combinados proxectados por Endesa e FENOSA mais un complexo químico do Grupo Tojeiro e non suscitaban as necesidades particulares que estes meses estan saíndo a relucir nunha campaña mediática desesperada.

Como capacidade de regasificación de Reganosa constan 322.500 m3/hora equivalentes a 2.800 m3 ao na autorización administrativa de xuño de 2002 e na de construción de febreiro de 2004.

O 31 de marzo de 2006 o Consello de Ministros aprobou a revisión 2005-2011 da planificación energética na que a proposta da Xunta de Galicia constan 412.800 m3 por hora para Reganosa, equivalentes a 3.600 millóns de m3 anuais. Agora desde decembro de 2006, Reganosa e a Conselleria de Industria reclaman unha ampliación a 800.000 m3/hora, equivalentes a 7.000 millóns de metros cúbicos anuais, case tres veces os 2.500 os que constan ata o ano 2029 no pacto de xullo de 2000, o que descobre un problema de rentabilidad en Reganos e que non é viable económicamente, o que é un motivo máis para que a Xunta se desevincule dese moi perigoso marrón.


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon