venres, xuño 01, 2007

Mantenhamos a pressom social contra Reganosa, a repressom e as instituiçons vendidas

De: Nosup-trasancos
Para: artabra21@gmail.com
Data: 1 de Junho de 2007 13:06
Asunto: Mantenhamos a pressom social contra Reganosa, a repressom e as instituiçons vendidas



O povo é quem mais ordena!

Mantenhamos a pressom social contra Reganosa, a repressom e as instituiçons vendidas

A exemplar luita do movimento popular na nossa comarca, contra os que usam as instituiçons para especular com a nossa saúde, o nosso meio natural e a nossa segurança, está a conseguir que cada qual se defina como o que realmente é:

- As principais forças políticas, como fiéis servidoras dos interesses privados das entidades financeiras e empresariais que formam Reganosa. Inconfessáveis pactos mantenhem o PP, o PSOE e o BNG amarrados às exigências de umha empresa que, nestes anos, incumpriu sistematicamente os mais elementares padrons de segurança e legalidade, até conseguir impor a planta de gás em pleno coraçom da nossa ria.

- REGANOSA, como típico projecto empresarial contrário aos interesses da maioria, e que em lugar de favorecer o desenvolvimento da comarca, ameaça a segurança de milhares de pessoas que vivemos perto das suas instalaçons. A pesar disso, demonstra quem é que manda: Caixa Galicia, Caixa Nova, Endesa, Fenosa, Tojeiro e demais sócios de um projecto envenenado de falso progresso.

- As forças policiais, como sicárias do capital. Em lugar de defenderem os nossos direitos civis e perseguir a actividade de umha empresa que incumpre as mais elementares normas de segurança, tentam impedir o nosso exercício do direito de manifestaçom, atacando com brutalidade as pessoas que ousamos levantar a voz contra Reganosa e detendo representantes do movimento de protesto para atemorizar.

- Os principais meios de comunicaçom, incluindo alguns públicos, exercendo de porta-vozes dos interesses privados, manipulando a realidade conforme esses interesses e silenciando os argumentos do movimento popular contra Reganosa.

Em definitivo, a democracia de cartom em que vivemos, que quer limitar a nossa participaçom a um voto cada quatro anos, fica retratada como tal. A resposta deve ser o exercício pleno dos nossos direitos democráticos, passando por cima das proibiçons e da repressom, luitando unid@s até conseguirmos parar a planta de gás.

Liberdade para as pessoas detidas!

Demissom dos responsáveis políticos: Amable do Pico e Manuel Ameixeiras!

Fora a polícia espanhola!

Fora a planta de gás!

A ria é nossa, nom de REGANOSA!

1 comentarios so far

Unha reflexión política:
- Se Mugardos fose Espanha e a policia e española....¿logo por qué non están na cadea os xefes de Reganosa-Endesa-XuntaépocaFraga, etc? ¿Por que a Guardia Civil non e aliada de Galiza, pechando a entrada o gaseiro, posto que non teñen plan especial de emerxencia?¿Por que o CNI non fai informes sobre como xente que so quere gañarse a vida.
Xa o dicia o outro, xa que esto "e" España, ou españois todos, ou merda para eles
Saude e SO2


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon