domingo, outubro 12, 2008

NÓS-Unidade Popular homenageou em Meirás às luitadoras galegas, no VIII Dia da Galiza Combatente

De: nacional@nosgaliza.org
Para: artabra21@gmail.com
Data: 12 de outubro de 2008 17:08
Assunto: NÓS-Unidade Popular homenageou em Meirás às luitadoras galegas, no VIII Dia da Galiza Combatente



NÓS-Unidade Popular homenageou em Meirás às luitadoras galegas, no VIII Dia da Galiza Combatente

Militantes e simpatizantes de NÓS-Unidade Popular concentrárom-se neste 11 de Outubro ao pé do Farol de Meirás, no concelho de Valdovinho, para comemorar o Dia da Galiza Combatente, dedicado nesta ocasiom às mulheres que, ao longo da história da Galiza, luitárom em defesa das classes populares, dos direitos nacionais e de género no nosso país.

NÓS-UP quijo reconhecer assim, nesta ocasiom, as mui diversas expressons de luita que, em diferentes etapas, assumírom posiçons libertadoras no campo popular: mulheres operárias, mulheres comunistas, mulheres guerrilheiras, mulheres feministas... mulheres independentistas. O lugar nom foi escolhido por acaso: a paróquia onde se encontram enterrados os restos de luitadora Lola Castro, a Meirás de Valdovinho, com o imenso Oceano Atlántico como pano de fundo.

Lara Souto, da Direcçom Nacional de NÓS-Unidade Popular, conduziu o acto político ao pé do farol, perto dos alcantilados de Meirás. A seguir, tomou a palavra Zéltia Fernandes, da Mesa Nacional de BRIGA e, finalmente, a companheira Gema Branco, também da Direcçom Nacional de NÓS-UP, pronunciou um discurso em que lembrou umha série de mulheres que, nos últimos séculos, tenhem protagonizado episódios de luita popular na Galiza. Desde Maria Pita até Lola Castro, passando por Amada Garcia e outras muitas, aplaudidas polas dúzias de pessoas presentes no acto político.

Posteriormente, fôrom entoados a Internacional e o Hino Nacional da Galiza, enquanto ardia umha bandeira monárquica espanhola e dotaçons da Guarda Civil espanhola espreitavam nas redondezas do lugar.

Na segunda parte dos actos do 11 de Outubro, as pessoas presentes deslocárom-se, atravessando Meirás, até o cemitério da paróquia, onde fôrom depositadas umhas flores no túmulo de Lola Castro, Mariana, e foi cantado novamente o Hino Nacional.

Finalmente, um restaurante localizado no vizinho concelho de Narom acolheu um jantar de confraternizaçom com participaçom de quase setenta das pessoas participantes na convocatória patriótica do Dia da Galiza Combatente, nas terras de Trasancos, no noroeste da Galiza.

www.nosgaliza.org

nacional@nosgaliza.org
____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon