xoves, agosto 13, 2009

Mais umha vitória da esquerda independentista de Trasancos ante a perseguiçom da polícia espanhola

Tags

Como informavamos no nosso site nacional, o passado 1 de Julho celebrava-se no concelho de Narom mais um julgamento político contra três militantes da esquerda independentista da comarca de Trasancos.

Carlos Garcia Seoane, Ivám Durám e Xavier Casal eram julgados após serem denunciados pola polícia espanhola de um delito de “deslucimento de fachadas” por realizar um mural de grandes proporçons na rua Amália Fraguela solicitando o voto para NÓS-Unidade Popular nas passadas eleiçons autonómicas.

Os companheiros que reconhecérom ante o juíz a autoria do mural, argumentarom que se realizou em periodo eleitoral. A defesa dos militantes independentistas acreditou com provas gráficas que no tunel onde se realizou o mural já existiam pintadas polo que nom podia considerar-se um “deslucimento”.

Finalmente o juíz acordou proceder à livre absoluçom de Carlos, Xavier e Ivam.

Reiteramos a firme decissom da esquerda independentista de continuarmos estando presentes nas ruas da nossa comarca e do nosso país por muitas denúncias, acossas ou identificaçons que fagam as forças repressivas espanholas.

A luita é o único caminho!

Enviado por:
nosup-trasancos@nosgaliza.org 13 de agosto de 2009 15:12
________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon