martes, novembro 24, 2009

25 de Novembro, Dia contra a Violência Machista


De NÓS-Unidade Popular consideramos que todos os dias do ano deveriam ser dias contra a violência machista. No que vai de ano, cinco som as mulheres assassinadas: Maria Teresa Troncoso, Maria Socorro da Silva, Maria Luz Tápia, Ubaldina Pazos e Laura Alonso. Estes nomes som a prova mais clara e contundente de que o problema está longe de solucionar-se.

O 25 de Novembro é um dia de lembrança para todas elas, mas também um dia de denúncia e combate contra todos os mecanismos, instituiçons e pessoas que permitem que dia sim, dia também, as mulheres morramos um pouco mais. A morte física é o ponto final, a realidade mais crua e descarnada, mas há pequenas mortes no dia a dia de todas as mulheres: agressons, insultos, invisibilidade, assédio laboral, humilhaçons, faltas de respeito, e um longo et cetera. A imensa maioria destas realidades nom só nom se denunciam, como continuam a produzir-se na mais absoluta cumplicidade social. É aí que está a origem do problema, na sociedade actual baseada nos valores patriarcais e capitalistas. Precisamos com urgência um outro modelo social, no qual a realidade nom se construa com base na exploraçom e dominaçom de um sexo sobre outro, nem de umha classe sobre a outra, nem de umha naçom sobre outra.

Todas e cada umha das medidas a tomar e implementar contra a violência machista devem ir encaminhadas face esta necessidade de mudar radicalmente a sociedade actual. Somos conscientes de que estas medidas som parches e que nom som a soluçom, mas consideramos necessário e urgente dar alternativas concretas e factíveis às realidades mais duras da violência contra as mulheres.

De NÓS-Unidade Popular consideramos imprescindível dotar de suficientes recursos económicos e humanos a todas as áreas encarregadas das políticas dirigidas às mulheres, tanto a nível municipal como nacional. A política de restriçons orçamentárias nas verbas sociais aplicada polo Partido Popular ataca directamente os direitos das mulheres, que seremos, mais umha vez, um dos sectores sociais que mais soframos as nefastas conseqüências.

Ao mesmo tempo, reclamamos a fim do financiamento com dinheiro público daqueles sectores inimigos manifestos da liberdade das mulheres, concretamente da Igreja Católica, em cujas maus está, para desgraça de todas, a educaçom de milhares de nenas e nenos galegos.

Este 25 de Novembro voltaremos a sair à rua para denunciar a violência machista, por isso de NÓS-Unidade Popular fazemos um apelo à participaçom nos diferentes actos organizados polo movimento feminista galego com motivo do Dia contra a Violência Machista. Vemo-nos na rua.

Avante a luita feminista!

Independência, Socialismo e Antipatriarcado!

Galiza, Novembro de 2009

NÓS-Unidade Popular
nosgaliza@nosgaliza.org

Enviado por:

nosup-trasancos@nosgaliza.org
24 de Novembro de 2009 03:12 ___________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon