venres, xullo 02, 2010

Que o PSOE e o espanholismo paguem as suas festas com o seu dinheiro, nom com o de tod@s @s ferrolan@s

Tags

NÓS-Unidade Popular quer denunciar a utilizaçom de recursos públicos para a propaganda espanholista através do apoio a um grupo de milionários totalmente alheio à Galiza.

Em plena crise capitalista, às portas de umha reforma laboral injusta dirigida contra os de sempre, os trabalhadores e as trabalhadoras, o governo municipal de Ferrol, em maos do PSOE, decidiu que umha das suas iniciativas "estrela" deste Verao é o financiamento do espanholismo com 30.000 euros do dinheiro de todos e todas, entregado a fundo perdido para fomentar a identificaçom com a selecçom espanhola.

Naturalmente, se a situaçom económica nom fosse de profunda crise como hoje é, continuaríamos a rejeitar que instituiçons públicas galegas se dediquem a reforçar a propaganda ideológica espanholista. O uso exclusivo do espanhol, a instalaçom de um ecrám gigante na Porta Nova e a distribuiçom maciça de folhetos apoiando umha selecçom estrangeira, na qual, lembremos, nem sequer joga um único galego, é um insulto à inteligência do nosso povo.

Sabemos que o grau de alienaçom social é significativo e que a classe dirigente e os seus media conseguem espalhar umha certa identificaçom, artificial e superficial, com a selecçom de Espanha. Sabemos também que o oportunismo político dos governantes os leva a aderir a essa tendência pensando nos réditos eleitorais. Todo isso, junto ao mal dissimulado espanholismo do PSOE, explica que se desvie o escasso dinheiro público das ferrolanas e dos ferrolanos para gastos socialmente inúteis que só reforçam a falta de referentes colectivos próprios do nosso povo e, em conseqüência, a sua crónica falta de auto-estima como povo diferenciado que é.

A esquerda independentista galega organizada em Ferrol reclama a retirada definitiva de qualquer recurso em apoio aos sectores espanholistas da burguesia comercial ferrolana e a cobrança de taxas pola utilizaçom de espaços públicos para fins comerciais, no caso de que se decidir cedê-los aos promotores das concentraçons de apoio a Espanha.

NÓS-Unidade Popular

Assembleia Comarcal de Trasancos

Ferrol, 1 de Julho de 2010.

Enviado por:

nosup-trasancos@nosgaliza.org
-nosup-trasancos@nosgaliza.org-
1 de julho de 2010 19:32
___________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon