luns, decembro 06, 2010

A CGT analiza e se pronuncia sobre o conflito de AENA - Condena o Estado de Alarma decretado polo Consello de Ministros - Comunicado da Sección Sindical da CGT de AENA

SPCC-CGT
samedi 4 decembro 2010

COMUNICADO DE CGT :

CGT CONDENA O ESTADO DE ALARMA DECRETADO POLO CONSELLO DE MINISTROS

O goberno é o único responsable do peche do espazo aéreo español e o verdadeiro problema é que está vendendo o noso país aos empresarios.

CGT condena de forma absoluta o estado de alarma decretado polo goberno, o que supón a suspensión, a niveis prácticos, dos dereitos constitucionais e o peor é que se aplique este estado de alarma con motivo dun conflito laboral. Este é un antecedente gravísimo, xa que a partir de agora poderíamos estar asistindo á suspensión do dereito á folga, en calquera sector onde as e os traballadores temos capacidade e forza para defender os dereitos colectivos. O estado de alarma só foi imposto con anterioridade nun estado democrático polo presidente republicano Reagan, para dobregar os dereitos lexítimos das e os traballadores americanos.

CGT denuncia a actitude autoritaria con que está actuando o goberno ao aprobar por decreto lei o Estado de Alarma, é dicir, a mobilización dos controladores e controladoras aplicándolles o código militar, así como o decreto da militarización do Espazo Aéreo español, sendo incapaz de resolver os problemas de forma democrática, sendo incapaz de dar marcha atrás na súa deriva neoliberal que está provocando o maior ataque coñecido no período democrático recente contra os dereitos laborais e sociais dos e as traballadoras e as clases populares.

Para CGT resulta inadmisible que o goberno Zapatero teña que recorrer ao exército en 2010 para abordar os problemas sociais que eles mesmos están provocando, únicos responsables de violar o convenio colectivo, decretar que son horas de traballo e reducir a golpe de decreto os dereitos laborais, demostrando a súa total ineptitude na forma de afrontar os problemas. O goberno non pode seguir actuando a base de decretos-lei pasando por encima do dereito á negociación colectivo e os dereitos laborais e sociais, demostrando o seu desprezo absoluto polas regras de xogo da democracia e colocando aos traballadores en situacións límite, ante un xeito de actuar autoritaria, militarista e salvaxe.

O problema de fondo é que o goberno decretou vender AENA para facer caixa e poder seguir pagando a débeda pública que temos contraída como país, como consecuencia de dar miles de millóns de euros á banca. A privatización de AENA significa deixar á deriva a máis de 12.000 traballadores. AENA é unha empresa pública, moi rendible e produtiva, que se vai a entregar en bandexa aos grandes amigos empresarios do goberno.

O goberno está vendendo o patrimonio público sen ningún tipo de escrúpulos, estao vendendo a prezo de saldo aos empresario amigos e poderosos, que só desexan obter beneficios.

O goberno non pode seguir provocando máis á clase traballadora, como o fai en Renfe ou o Metro con servizos mínimos do 85%, e presupor que non se vai a producir ningunha mobilización social, non pode seguir expoliando máis a este país.

O goberno está atravesando todas as liñas vermellas en calquera democracia, actuando con man de ferro para impor os seus criterios, esquecendo e negando todo tipo os dereitos aos e as traballadoras.

Os traballadores e traballadoras estamos fartos de pagar a crise do capitalismo, fartos de que nos rouben como pobo, fartos de sufrir este sistema social que só pensa nos intereses dos mercados, fartos de que convertan en negocio privado todos os servizos e empresas públicas.

A revolta social das e os traballadores é a única resposta ante a violencia do estado e dos empresarios. A folga é lexítima e non cumprir coas regras de domesticación, son lexítimas, cando os empresarios e o estado, violan ditas regras.

CGT defenderá e apoiará ata o final a loita dos e as traballadoras de AENA.

Igualmente, CGT solidarízase cos e as cidadás que están sufrindo de forma directa o conflito ocasionado con motivo do peche do espazo aéreo, e fai responsable do mesmo ao goberno que está ofendendo aos traballadoras e traballadores con decretos lei que regulan de forma ditatorial as súas condicións de traballo.

CGT esixe que o goberno dea marcha atrás nas súas políticas antisociais e de forma concreta non prosiga nas súas decisións adoptadas sobre a privatización de AENA e escoite aos seus traballadores e traballadoras.

¡Pola repartición do traballo e da riqueza ! ¡ Por outra Folga Xeral !

Madrid a 4 de Decembro de 2010

Secretariado Permanente do Comité Confederal
Sagunto 15, 1a planta - Madrid. - Tf: 91 447 57 69. Fax: 91 447 31 32. Correo: spcc.cgt@cgt.es
www.cgt.es - www.rojoynegro.info


CONFEDERACIÓN XERAL DO TRABALLO
COMUNICADO DE PRENSA DA SECCIÓN SINDICAL DE CGT/Aena
Barajas 04/12/2010
O ESTADO DE ALARMA. UN RISCO CALCULADO?

Co paso das horas ímonos dando conta de quen é o verdadeiro responsable do caos no espazo aéreo español. Non nos cabe ningunha dúbida á hora de afirmar que o sr. Blanco demostrou ser un xestor incapaz, claramente incompetente, que demostrou un descoñecemento do sector do transporte aéreo e unha falta de preparación alarmante. E o que é peor, que quixo que isto sucedese así para defender os intereses económicos e políticos das grandes empresas deste país, lexislando a golpe de decreto, e secuestrando nos aeroportos españois a 300.000 cidadáns deste país.

CGT/Aena condena que cheguemos a esta situación, e solidarízase profundamente cos cidadáns deste país que están sufrindo nas súas propias carnes a incompetencia deste goberno. Así mesmo, ante o linchamento mediático do colectivo das e os traballadores de control, queremos deixar claro que o responsable da situación é o goberno, que provocou premeditadamente ao colectivo de controladores impondo mediante Decreto condiciones laborais absolutamente irresponsables, co fin de encubrir mediante o acoso e derriba dos controladores a súa propia ineficiencia nos cómputos de xornada.

A ambición por vender Aena a empresas da súa corda a prezo de amigo, o espolio voluntario e premeditado dos aeroportos, o interese persoal por buscarse un oco nun futuro próximo nas grandes construtoras deste país, están por encima do respecto dos dereitos constitucionais, e son razón suficiente para gobernar a golpe de Decreto lei co apoio do exército para impor a súa norma. Feito insólito na nosa democracia.

Así mesmo, someter a traballadores a unha situación de ansiedade e tensión, ata utilizando a entrada a man armada nos centros de traballo, constitúe unha tremenda irresponsabilidade, xa que se trata de funcións que teñen que realizarse cunha alta concentración, e nas que se atopan en xogo a seguridade das operacións e do pasaxeiro.

Entendemos que o responsable é o propio Ministro ao aprobar en Consello, xusto o venres previo á maior ponte do ano, un RD que privatiza os aeroportos á vez que modifica as horas de descanso do persoal controlador, a pesar que o Ministerio realizara o seu propio cómputo nun RD anterior, e dos avisos anticipados do colectivo acerca da necesidade de contratación. Ou ben non mediu correctamente as consecuencias, ou, o que é peor, impórtalle pouco ou nada con tal de que os seus plans persoais de privatización e espolio de Aena salgan adiante.

O problema de fondo é que o goberno quere tapar con esta premeditada cortina que decretou vender AENA para facer caixa e poder seguir pagando a débeda pública que temos contraída como país, como consecuencia de dar miles de millóns de euros á banca.

A privatización de AENA significa deixar á deriva a máis de 12.000 traballadores. AENA é unha empresa pública, moi rendible e produtiva, que se vai a entregar en bandexa aos grandes amigos empresarios do goberno. Neste sentido, resaltamos a contradición que supón a "necesidade" de militarizar un sector que, o día anterior, pásase a mans privadas excluíndo o control público.

Gustaríanos saber cal foi o motivo polo que non viaxou Zapatero ao cume Iberoamericano, por que se aprobou o Decreto xusto un día antes da ponte máis longa do ano. Ou ben estaba todo preparado, e trátase dunha decisión premeditada, ou é que son ineptos e non se decatan.

Entendemos que para o bo funcionamento e seguridade dos nosos aeroportos estes deben seguir xestionándose desde o público polo que a primeira medida que tras esta crise debe tomar o goberno é o cesamento fulminante do Ministro de Fomento José Branco e o equipo xestor de Aena co sr. Lema á cabeza.

Para rematar, os traballadores de Aena anunciamos mobilizacións contra a subrogación dos nosos postos de traballo e a privatización de Aena. Aena é unha empresa pública con máis de 12.000 traballadores, entre os cales atópanse os colectivos de apoio a pasaxeiros e compañías, persoal de mantemento, señaleros, bombeiros, persoal de operacións e xestión aeroportuaria, administrativos, médicos e ats aeroportuarios e titulados universitarios, entre outros, e que representan o 80% do persoal de Aena.

SECCIÓN SINDICAL ESTATAL CGT/Aena.
C/ Peonías, 12 Planta 0 Edificio Piovera Azul 28042 Madrid
- Teléf.- 913936618 - Fax.- 913937280 - www.cgt-aena.org

http://www.cgt-aena.org/
____________________

Documento de interese:

Privatización de Aena/1: La paradoja de Bolkenstein - 15 de Marzo de 2010
________________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon