sábado, marzo 31, 2012

Governo espanhol fai-nos mais pobres: sobe a luz, o butano e os transportes

Tags

De NÓS-Unidade Popular queremos fazer público o nosso rejeitamento total perante a decisom do governo espanhol de aumentar ainda mais os preços de serviços e produtos básicos como a luz, o butano ou o transporte.

Aliás, como medida tática, exigimos o subsídio público para produtos alimentares básicos, para o transporte, o consumo energético e o acesso às novas tecnologias para as e os trabalhadores com rendas inferiores aos 12.000 euros.

No contexto da crise capitalista, que o povo trabalhador galego está a pagar em forma de mais desemprego, mais precariedade e mais pobreza, o executivo do Partido Popular decide favorecer os interesses das grandes empresas às que serve com estes incrementos. Rajói e a sua equipa subirám a luz um 7% (acumulando assim um 50% desde 2008) e o gás butano um 5%, além de anunciar novas subidas no transporte por estrada e ferrocarril.

Uns incrementos que se somam à reforma laboral antiobreira e aos cortes para os serviços e trabalhadores/as do setor público para debuxar um panorama de agressons constantes às camadas populares enquanto se beneficia descaradamente os patrons, os bancos e especuladores, políticos profissionais… quer dizer, à burguesia e os seus servidores.

Medidas como esta som mais umha razom para continuar, aprofundar e radicalizar a linha de luita popular. À voracidade burguesa temos que opor a contundência popular até torcermos o seu braço e recuperarmos os direitos e conquistas roubadas, tendo como horizonte a superaçom da dependência nacional, do capitalismo e do patriarcado, do sistema que significa tam só a nossa ruína em todos os ámbitos.

Direçom Nacional de NÓS-UP

Galiza, 28 de março de 2012 NÓS-Unidade Popular | Correio-e: nacional@nosgaliza.org | nosup.imprensa@gmail.com |Telefones: Porta-Vozes: 651 089 971 (Alberte Moço) 659 306 973 (Rebeca Bravo)| Responsável Nacional de Imprensa: 616 868 589 (Carlos Morais) | Responsável Nacional de Organizaçom: 669 778 474 (Bruno Lopes Teixeiro) | Sede Nacional: Rua Quiroga Palácios, 42 rés-do-chao. Compostela. Galiza | web: www.nosgaliza.org | twitter: nosgaliza | Enviado por: NÓS-Unidade Popular NÓS-UP -nosup.imprensa@gmail.com- 31 de março de 2012 20:11
__________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon