xoves, abril 19, 2012

Carta assinada por Alexandre Carrodeguas e Vítor Santalha sobre o acontecido na Assembleia de Bairro em Esteiro

Tags



Carta sobre a Assembleia de Bairro em Esteiro 18/04/2012.

‘Ni tutelas, ni tu tías’

A passada quarta-feira, 18 de abril, assistimos à Assembleia de Bairro em Esteiro, que decorreu dentro do processo de Participaçom Cidadá impulsado pola própria Cámara Municipal de Ferrol. O que lá tivo lugar foi umha ‘pantomima de Assembleia’, onde só se pretendia representar um pseudo-processo de participaçom vizinhal. Nada mais longe da realidade da participaçom democrática, que se diz defender desde a instituiçom municipal, foi o que pasou em Esteiro esta semana; onde a retórica ‘participativa’ oficial fala da intervençom das vizinhas e vizinhos, da planificaçom das políticas públicas, de debates abertos, do controlo das políticas municipais, o que lá sufrimos e vimos foi um mero trámite administrativo. Umha farsa total.

No canto de debater e falar dos problemas e propostas para o bairro, o PP encarregou-se de ‘mobilizar’ a sua base social (ou também poderiamos dizer ‘insocial’) para tutelar a assembleia vizinhal do nosso bairro e poder assí controlar e domesticar umha participaçom cidadá, real e auténtica, com o único afám de ponhe-la ao serviço das políticas de recortes do goberno ‘imPopular’ ferrolano.

Nom pode ser que para a representaçom no Conselho da Vizinhança se escolham por ‘cooptaçom’ partidária os candidatos propostos e depois se sometam a umha assembleia trucada por estes mesmos perversos mecanismos. A Assembleia nom pode ser um mero trámite formal, tem que haver umha vontade clara e real de participaçom popular, tem que basar-se numha auténtica cultura democrática e nom em mecanismos clientelares tam cercanos à direita local.

O que vimos quarta-feira em Esteiro, é que o PP nom acredita na participaçom real das vizinhas e dos vizinhos do bairro, tam só crê na tutela, na ‘carretagem’ caciquil e nos amanhos e chafalhadas. Foi moi significativo que os ‘votantes’ do PP protestaram quando se ia falar das propostas vizinhais, sem deixar debater, porque começava o partido de futebol ou que se decantaram maioritariamente por apoiar a proposta dum lugar para que as cadelas e cadelos do bairro poidam fazer as suas ‘necessidades’.

Quando estamos a passar a maior crise capitalista dos últimos cinquenta anos, estas e estes vizinhos ‘populares’ decantam-se por este tipo de propostas tam necessárias e urgentes para as e os mais necessitados e mentres tanto, no bairro esta-se a loitar, por parte da louvável Associaçom Vizinhal, por equipamentos tam peremptórios nestes tempos como o Infantário Municipal, um Comedor Social ou a reabilitaçom da parte velha de Esteiro.

É com este motivo, que há que denunciar ao atual goberno municipal e apostar de verdade pola Participaçom Cidadá. Denunciar as manipulaçons e loitar cá e agora por um bairro onde as vizinhas e vizinhos participem da vida pública sem nengum tipo de tutelas. Por assembleias que nom sejam meros simulacros, por assembleias que nom estejam trapaçadas, por processos participativos que vaiam de abaixo para arriba e nom ao revés. Esteiro merece outra cousa.

Queremos felicitar também a dignidade que mantem a Associaçom Vizinhal de Esteiro na sua continua loita em prol do bem do bairro e as suas denuncias contra as práticas da dereita caciquil.

Como dizia Fraga Iribarne, ‘ni tutelas ni tu tías’. Algo que entenderam perfeitamente as e os ‘manipuladores’ da Assembleia da passada quarta-feira.

Enviado por:
Vítor Santalha
-bitoiro@hotmail.com-
19 de abril de 2012 22:08

_______________

2 comentarios

Trouxeron xente de San Felipe que non vive no Barrio e lles permitiron votar.
Viñeron ata cinco concelleiros do Partido Popular para dirixir a votación: Verónica, Borjita, Reyes Hurtado, Vilariño e Martina e tamén o secretario do Alcalde de Ferrol, Miguel Tellado quen estivo durante 10 días desde o Concello mobilizando ós militantes do PP de Esteiro para:" Que había que varrer a os da Asociación de Veciños de Esteiro"

http://www.lavozdegalicia.es/ferrol/2010/09/07/0003_8710842.htm?utm_source=buscavoz&utm_medium=buscavoz


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon