mércores, maio 08, 2013

Esquerda Unida de Ferrolterra une a súa voz á gran maioría da comunidade educativa para esixir a retirada do proxecto da LOMCE e apoia a Folga Xeral e as mobilizacións deste 9 de maio

O CONSELLO COMARCAL DE ESQUERDA UNIDA APOIA A FOLGA E AS MOBILIZACIÓNS CONVOCADAS CONTRA A LOMCE DO 9 DE MAIO

Esquerda Unida de Ferrolterra une a súa voz á gran maioría da comunidade educativa para esixir a retirada do proxecto da LOMCE, que se promova un amplo debate público, coa participación de expertos e de todos os sectores do ámbito escolar, para alcanzar unha diagnose compartida sobre as causas dos principias problemas do noso sistema educativo e expor medidas concretas con recursos suficientes para que sirvan para estender e mellorar a nosa educación pública.

O vindeiro 9 de maio EU fai un chamamento a toda a cidadanía a participar en todas as manifestacións convocadas. Ao mesmo tempo, en liña coa vontade de artellar frontes contra o sistema de dilapidación de servizos públicos, EU pula pola unidade sindical e a unidade de loita contra un inimigo común, que é o sistema neoliberal que abandeira o Partido Popular, verdadeiro esnaquizador dos dereitos sociais do pobo. EU lamenta a existencia de dúas convocatorias diferenciadas e insta ás organizacións sindicais para que cheguen a acordos que permitan unha loita decidida e unitaria contra a demolición da democracia.

Fronte á reforma do Ministro Wert, imposta e antidemocrática, adoutrinadora e discriminatoria, mercantilista e recentralizadora, EU aposta por unha educación libre, laica, pública, de calidade e con recursos, que respecte e motive ao profesorado e que permita o exercicio do dereito a igualdade na educación, tanto dos docentes como do alumnado. EU Ferrolterra estará, como sempre estivo, nas mobilizacións cidadás contra unha lei ditada ao servizo de intereses privados, relixiosos e de mercado.

Ferrol, 7 de maio de 2013

Esquerda Unida - Ferrol
Rúa do Sol 124 entrechán esquerda, Ferrol
eu-ferrolterra@esquerdaunida.org
eu-ferrolcomarca@esquerdaunida.org

facebook
http://www.esquerdaunida.org/ferrol.html
http://www.esquerdaunida.org/


Enviado por:
Ferrol Esquerda Unida
-eu-ferrolterra@esquerdaunida.org-
7 de maio de 2013 14:08

Boas. Adxunto enviamos comunicado de apoio do Consello Comarcal de EU á folga e mobilizacións de ensino contra a LOMCE. Consello Comarcal.

____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon