luns, novembro 04, 2013

NÓS-Unidade Popular contra a restriçom do direito do povo de Ferrol a aceder às instalaçons e plenos municipais

Tags


A paranoia repressiva que guia a política municipal do PP em Ferrol deu mais um passo, depois de ter limitado e estabelecido barreiras físicas e controlos policiais às portas da sede do concelho, reduzindo a 10 do número de vizinhos e vizinhas com direito a acederem livremente aos plenos.

Esta medida, acompanhada da distribuiçom doutros “passes” ao espaço reservado ao público no Salom de Plenos entre os grupos municipais e a imprensa, num total de 70 pessoas, dá mostra do modelo de funcionamento antidemocrático da direita espanhola governante na nossa cidade.

Os protestos, cada vez mais constantes e fundamentados da vizinhança de um dos concelhos mais empobrecidos e com menos emprego e serviços sociais da Galiza e mesmo da Península Ibérica, som vistos polo PP como umha ameaça ao seu poder absoluto, como responsável que é polas políticas que aprofundam esse empobrecimento e desemprego crescentes em Ferrol.

Em lugar de escuitar as justas reivindicaçons de vizinhas e vizinhos, o PP tenta converter a casa do concelho no seu castelo, onde se barricar e evitar ter que ouvir e ver o estado de opiniom social perante as suas políticas neoliberais e antipopulares.

A sua defesa dos privilégios de umha minoria frente aos direitos sociais e laborais da grande maioria passa neste momento por incrementar a pressom repressiva contra quem se nega a sofrer passivamente as agressons do grande capital e dos seus representantes institucionais.

NÓS-Unidade Popular considera as novas medidas restritivas do acesso às instalaçons públicas municipais mais umha mostra da farsa democrática a que assistimos, que deve ser desmontada com a derrota nom só do PP, mas do regime que ele tam bem representa: capitalista, espanhol, repressivo e patriarcal.

A esquerda independentista quer manifestar o seu apoio a todos os coletivos populares que na nossa cidade e na nossa comarca levantam a voz e se organizam para fazer frente à crise e aos seus responsáveis. Nem as normas repressivas nem o recurso à polícia por parte de José Manuel Rei e os seus devem deter a necessária revolta popular, que sem dúvida continuará a crescer até a derrota do injusto sistema atual em Ferrol e no resto da Galiza.

NÓS-Unidade Popular fai um apelo para a extensom da luita social e política, unitária e de massas, pola instauraçom do socialismo num Estado galego republicano, democrático e nom patriarcal.

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos.

Ferrol, 3 de novembro de 2013

Enviado por:
nosup-trasancos@nosgaliza.org
-nosup-trasancos@nosgaliza.org-
4 de novembro de 2013 16:30

__________________

1 comentarios so far

Nom deixa de resultar curioso, que por inércia, alguns votem negativamente notícias nas que em teoria concordam. Possivelmente alguns até assistam segunda-feira à assembleia aberta de Sargadelos, nom é?

Em fim... seitarismo e infatilismo :) Boa tarde de sábado!

BLT


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon