xoves, febreiro 13, 2014

NÓS-UP perante os preocupantes novos dados da Operaçom Pokémon que salpicam o BNG

Tags

NÓS-UP perante os preocupantes novos dados da Operaçom Pokémon que salpicam o BNG 

A esquerda independentista e socialista galega manifesta a sua profunda preocupaçom perante a imputaçom de umha ex-vereadora do BNG de Compostela na Operaçom Pokémon, que revela os novos tomos do sumário.

Embora para NÓS-UP nom seja umha surpresa umha notícia que leva meses circulando entre o povo trabalhador da capital da Galiza, sim queremos transmitir que:

1º- Tal como temos denunciado e combatido naquela altura, os governos bipartidos PSOE-BNG nas grandes cidades galegas e na Junta de Galiza 2005-2009, fôrom umha nefasta experiência, pois implementárom similares políticas neoliberais às que antes e depois tem praticado e pratica o PP.

Mas nom só. Também incorporárom à lógica da política burguesa da corrupçom e do nepotismo a militantes de um movimento sociopolítico fundamental para a construçom de umha nova pátria alicerçada na soberania e a justiça social.

2º- A acusaçom que pesa sobre Socorro Garcia Conde de ter ter recebido presentes por parte da empresa Vendex, embora seja umha irregularidade menor se comparada com o resto dos argüidos, contribui para reforçar a reacionária teoria de que “todos som iguais”, promovida polo sistema, para assim avançar na aplicaçom da doutrina do shock que desmobilize e paralise a luita obreira, nacional e popular.

3º- Perante esta grave acusaçom NÓS-UP solicita ao BNG que depure das suas filas todos os cargos públicos, no ativo ou retirados da política institucional, assim como dirigentes e militantes que tenham cometido irregularidades na sua gestom e/ou estejam implicadas em casos de corrupçom.

Sem umha integral limpeza das suas fileiras, vai ser mui difícil avançar na imprescindível unidade de açom das forças patrióticas face umha acumulaçom de forças em prol da ruptura democrática e um processo constituinte galego como o que a esquerda independentista defende.

Direçom Nacional de NÓS-UP

Galiza, 13 de fevereiro de 2014

NÓS-Unidade Popular | Correio-e: nacional@nosgaliza.org | nosup.imprensa@gmail.com | Telefones: Porta-Vozes: 659 306 973 (Rebeca Bravo), Responsável Nacional de Imprensa: 616 868 589 (Carlos Morais),
Responsável Nacional de Organizaçom: 669 778 474 (Bruno Lopes Teixeiro) | Sede Nacional: Rua Costa do Vedor 47, rés-do-chao. Compostela. Galiza | web: www.nosgaliza.org | twitter: @nosgaliza .

Enviado por:
NÓS-Unidade Popular NÓS-UP
-nosup.imprensa@gmail.com-
13 de fevereiro de 2014 21:56 Cco: artabra21@gmail.com

__________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon