luns, decembro 22, 2014

Buscando a Pipo, un can que se perdeu o domingo 21 de Decembro na zona de Barallobre

Tags





ESTOU BUSCANDO AO MEU CAN (Pipo)

Ola, chámome Beatriz Ramos e estou buscando ao meu can que o perdín onte pola tarde pola zona de Barallobre pero pode estar en Magalofes, Cabanas, Maniños, Fene ou calquera outro lugar da contorna xa que hai unha chea de pistas que comunican uns sitios con outros. Envíovos fotos e nº de microchip e si podedes difundilas agradeceríavolo enormemente, xa que estou moi preocupada e estamos facendo o posíbel por atopalo. Responde ao nome de Pipo.

nº MICROCHIP 941000013588471

Moitas grazas pola vosa colaboración.

22 de decembro de 2014

No caso de novas, escribir a:
  • correo@asociacioncometa.com
  • iam170170@gmail.com

Enviado por:
bea ramos
-iam170170@gmail.com-
22 de dezembro de 2014 12:08
______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon