quinta-feira, novembro 05, 2015

Apresentaçom do último livro de Teresa Moure e Magusto popular as atividades da fim de semana na Fundaçom Artábria


Apresentaçom do último livro de Teresa Moure e Magusto popular as atividades da fim de semana na Fundaçom Artábria


A oferta cultural nom para na Fundaçom Artábria, e este mês de outono vem carregado de atividades no nosso Centro Social.

Apresentaçom de Óstracia com Teresa Moure

Esta sexta-feira, 6 de novembro, às 20.30hs a escritora e professora da USC, Teresa Moure apresenta o seu novo livro “Ostrácia” publicado por Através Editora.

A protagonista de Ostrácia é a revolucionária bolchevique Inessa Armand, russa de origen francesa.

Após o seu matrimónio com um proprietário rural da alta burguesia com quem teve quatro filhos, subverteu todas as normas da sua sociedade ao se juntar aos 28 anos com o seu cunhado, de 17, com quem tem o quinto. Luitadora incansável, feminista, é enviada ao pior dos ostracismos, o Ártico, porque na sua casa se celebravam reunions anti-czaristas e se encontraram leituras marxistas. À volta do exílio, ingressa no Partido Bolchevique onde chega a ocupar altas responsabilidades. Inessa Armand, mulher de nome esquecido, foi capaz de romper todas as convençons para construir um mundo novo. No entanto, apenas é lembrada com uma frase: «a amante de Lenine».”

Magusto Ártabro

No sábado 8 temos umha das citas clássicas do mês de novembro na Fundaçom Artábria com as castanhas como protagonistas.

Desde as 20.00hs celebramos o Magusto na Fundaçom Artábria, na Travessa de Batalhóns, com castanhas à grelha de balde com cada consumiçom. Além deste exquisito manjar que chega mais umha vez desde os melhores soutos de Viana do Bolo, haverá chouriços e liscos com pam ao preço de 3 euros a raçom.

Exposiçom de Esperanza Vázquez

Aliás lembramos que desde o dia 2 e até final de mês está disponível a exposiçom da fotógrafa ferrolana Esperanza VázquezBranco e Negro” no nosso Centro Social. A monstra pode ser visitada em horário de apertura do Café-bar entre as 10.00h

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
....
 A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Joam Tavia
-jtavia@gmail.com-
5 de novembro de 2015 19:28

Recomendo-vos a apresentaçom deste livro. Xam.

______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon