quarta-feira, junho 22, 2016

Fim de semana de solidariedade internacionalista com Papua Ocidental, na Fundaçom Artábria - Projeçom de documentário e actuaçons musicais, 24 e 25 de Junho


Fim de semana de solidariedade internacionalista com Papua Ocidental

No sábado 25 Junho, temos um encontro com a solidariedade internacionalista. Ferrol e, concretamente, a Fundaçom Artábria foi o local escolhido para o "Punk for west Papua International 2016", um evento solidário que decorrerá no mesmo dia em outras cidades do mundo, como Sidney ou Melbourne.

Chris Masuak&The Viveiro Wave Riders, Bang74 e Klute atuarám no nosso Centro Social para angariar fundos e despertar as consciências de umha Papua Ocidental livre.

O concerto começara às 22.00hs e a entrada é à vontade, disponibilizando vários petos no local para aquelas pessoas que quigerem colaborar com o seu contributo.

Chris Masuak&The Viveiro Wave Riders, Bang74 e Klute actuarám na Fundaçom Artábria no sábado 25 de junho para Punks For West Papua, um movimento internacional que tem como objetivo angariar fundos e despertar as consciências dumha Papua Ocidental livre.

O genocídio da gente de Papua Ocidental a maos do exército indonésio é um dos mais tristes, mas raramente informados dramas dos nossos tempos. Situada ás portas de Australia, a provincia de Papua Ocidental é umha terra de incalculáveis riquezas que em 1969 foi seqüestrada com umhas violentas e manipuladas eleiçons por parte da Indonésia.

Com a ajuda da Austrália, dos EUA e Naçons Unidas, o exército indonésio assassinou mais de meio milhom de indígenas de Papua Ocidental durante estes anos, todo em nome dumha montanha de ouro. Todo isto mantido em segredo, pola proibiçom de entrada de jornalistas e de ajuda externa.

O choro do povo de Papua Ocidental é desatendido desde há uns cinqüenta anos. Mas a música punk berra alto, muito alto!

E agora, músicos galegos somam o seu apoio ao movimento.

PROJEÇOM DO DOCUMENTÁRIO "PUNKS FOR WEST PAPUA"

O premiado documentário sobre este movimento, Punks For West Papua, será projetado o dia 24 de Junho às 21h no nosso Centro Social.

O documentário conta a verdadeira história de como as Naçons Unidas atraiçoou o povo de Papua Ocidental e como Jody Bartola, um músico australiano, se inspirou para criar este movimento histórico para ajudar estranhos em terra estrangeira.

Recomenda-se ver este filme nom só aos amantes do punk rock, mas a todas aquelas pessoas que acreditarem na justiça.

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
22 de junho de 2016 00:28

_______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon