mércores, xuño 15, 2016

Que jamais nos dominem polo medo solidariedade com Francisco Martins 'Txute' - Concentraçom 15 de Junho, às 11:30hs diante dos Julgados de Ferrol



QUE JAMAIS NOS DOMINEM POLO MEDO SOLIDARIEDADE COM FRANCISCO MARTINS 'TXUTE'.

Francisco Martins, conhecido na nossa comarca como Txute, é um operário que em 15 de junho irá a juízo por participar na Greve Geral de 2012. Acusam-no de impedir a um militar espanhol atropelar com o seu carro a mobilizaçom que naquel dia denunciava a deterioraçom das condiçons de vida da classe trabalhadora galega. A petiçom fiscal por tal “motivo” som 12.000 euros impagáveis para quem ganha o seu salário mariscando na Ria.

Trata-se dum novo caso de exemplarizaçom repressiva contra pessoas entregadas à defesa dos interesses coletivos. É umha constante histórica na que temos muita experiência em Trasancos. Tempo atrás, Carlos Garcia Seoane era despedido da empresa Gabadi após ser eleito para o comité de empresa numha candidatura da CIG. Hoje, é Francisco Martins o retaliado. A política é idêntica: impor um regime de medo e silêncio para que acetemos mansamente a exploraçom e a degradaçom das nossas condiçons de trabalho e existência.

Vivermos aterrorizadas e aterrorizados perante a perspetiva do desemprego, a emigraçom ou a  repressom nom é umha opçom a considerar. As trabalhadoras e trabalhadores desta comarca demonstramos em muitas ocasions desde 1972 que, quando pomos sobre a mesa a nossa força e a nossa unidade, somos invencíveis. Hoje, quando a oligarquia espanhola quere devolver-nos a condiçons de miséria e escravatura laboral que achavamos superadas, é tempo de por sobre a mesa essa força e essa unidade que sempre nos figérom imparáveis.

CONCENTRAÇOM 15 DE JUNHO
ÀS 11:30 H. NOS JULGADOS DE FERROL


Enviado por: Joam Tavia.

Enlace relacionado:
Ártabra 21: Solidariedade con Txute que vai ser xulgado este luns 14 de Marzo en Ferrol, por feitos acontecidos na manifestación da CIG na Folga Xeral do 29 de Marzo de 2012 - Convocada concentración de apoio e solidariedade, o mesmo día diante dos Xulgados ás 9:30hs.. | 13.03.2016 | Ver comentarios aclaratorios á mesma nova.
_____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon