domingo, xaneiro 29, 2017

Reclaman diálogo construtivo sobre o proxecto da Praza de Xuvia entre a veciñanza e o Concello e aclaran que non existe ningún tipo de "alianza" có resto da oposición sobre o proxecto da Praza de Xuvia, din desde Esquerda Unida Narón,


Dende EU Narón queremos clarexar que non existe ningún tipo de "alianza" por parte de EU có resto da oposición sobre o proxecto da Praza de Xuvia.

O que fixo André Abeledo foi apoiar con a súa sinatura unha solicitude por parte dun grupo de veciñas e veciños de Xuvia a solicitude dunha serie de informes xurídicos sobre o proxecto ao Concello. Dende EU Narón seguimos mantendo a necesidade de diálogo sobre o proxecto da Praza de Xuvia entre a veciñanza e o Concello, en EU Narón estamos sempre dispostos a apoiar todo tipo de solicitude veciñal que pretenda clarexar calquera tipo dúbida sobe calquera proxecto.

Pero tamén entendemos que é un erro politizar, tentando sacar calquera tipo de rédito político deste tipo de situacións, facémoslle un fraco favor as veciñas e veciños, ademais de ser ó noso entender unha falta de lealdade para coa veciñanza.

EU Narón seguirá chamando ao dialogo construtivo entre o Concello e a veciñanza. Seguimos entendendo a remodelación da praza como unha necesidade, e sabemos que a humanización da cidade non pode facerse dándolle as costas a opinión das veciñas e veciños do barrio ou parroquia.

Dende EU Narón queremos deixar claro que non existiu ningún tipo de alianza, xuntanza, ou negociación có PP ou ENE, tan só atendemos a petición dunhas veciñas e veciños de Xuvia que solicitaban unha determinada documentación sobre o proxecto e necesitaban as sinaturas de sete concelleiros para realizar dita solicitude.

Tamén queremos clarexar que en ningún momento a EU Narón negóuselle esa documentación dende o Concello, pois non a tiñamos solicitado.

Esta documentación  foi solicitada por parte da veciñanza e non por ningún partido político. A sinatura de André Abeledo serviu como aval para realizar dita solicitude veciñal.

Dende EU Narón seguiremos ao servizo da veciñanza, da AAVV de Xuvia e do ANPA, para xunto có Equipo de Goberno buscar unha solución consensuada que tome en conta a opinión das veciñas e veciños na remodelación da Praza de Xuvia.

GRUPO MUNICIPAL

ESQUERDA UNIDA DE NARÓN

Contas de Esquerda Unida Narón no facebook e no twitter.


Achegate xunta Nós, fagamos un novo Concello mais social, mais democrático, participativo e de Tod@s.


Enviado por:
Naron Esquerda Unida
-eu-naron@esquerdaunida.org-
29 de janeiro de 2017 20:22

_________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon