quarta-feira, abril 18, 2018

Memória Histórica e bandeiras, ... Por Xam Tavia - ...aos ocultistas quero-lhes lembrar que Galiza tinha votado o dia 28 de junho o seo estatuto - E que aliás ao nom haver lei de bandeiras na II República espanhola a bandeira azul e branca seria a que figurara nos edifícios oficiais galegos


Por
Xam Tavia  [*]
19.04.2018


Estes dias há bastantes atos sobre a chamada memória histórica. Nom tenho nengum apego sentimental à bandeira da II República espanhola mas vejo normal a sua utilizaçom. O que nom vejo normal é a OCULTAÇOM da bendeira galega. As e aos ocultistas quero-lhes lembrar que Galiza tinha votado o dia 28 de junho o seo estatuto. E que aliás ao nom haver lei de bandeiras na II república espanhola a bandeira azul e branca seria a que figurara nos edifícios oficiais galegos, umha vez implementado o estututo derogado polos fascistas. De feito acho que nos atos que tiverom lugar em Narom e Cedeira os organizadores tiverom isto em conta o que lhes honra, nom foi o caso noutros lugares. A verdadeira memória nom deberia ser seletiva.

[*] Xam Tavia (Xoán López Pérez - Narom, 1962). Activista e sindicalista. | jtavia@gmail.com |  Facebook . | Licenciado em História e cofundador da Fundaçom Artábria. | correio-e: jtavia@gmail.com.
____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon