martes, abril 24, 2018

Na próxima sexta-feira, 27 de abril, na Fundaçom Artábria com a estreia mundial do projeto de Lara Soto “Maruxa Poppins” - Em Ferrol, na Travessa de Batalhons nº7 de Esteiro


Apresentaçom do conta-contos "Maruxa Poppins" esta sexta-feira na Fundaçom Artábria


Na próxima sexta-feira, 27 de abril, contaremos na Fundaçom Artábria com a estreia mundial do projeto de Lara SotoMaruxa Poppins”.

Maruxa umha “nena-grande” que com a sua gigante mala e a ajuda e sabiduria das nenas e nenos entenderá que o mundo pore ser melhor e mais igual para todas e todos.

Umha série de contos que farám reflectir às e os mais pequenos  sobre a igualdade, a integraçom e a cooperaçom, inter-atuando com eles e fazendo-os participes das histórias.

Lara Soto é monitora e educadora com mais de 10 anos de experiência no sector e desde fai 3 anos trabalhadora de A Guagua.

O espetáculo está dirigido a crianças a partir de 3 anos e a entrada é livre até cubrir aforo, polo que é precisso fazer reserva prévia, escrevendo para correiodeartabria@gmail.com ou ligando para o telefone 671 200 160 (Lara)

--
Travessa de Batalhons nº7 Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
22 de abril de 2018 13:26

____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon