xoves, maio 17, 2018

A Fundaçom Artábria celebra o Dia das Letras com um intenso programa de atividades, para este sábado, 19 de maio: umha ruada-normalizadora percorrerá várias ruas... ruada-normalizadora percorrerá várias ruas... espetáculo Rádio Bule Bule de Paco Nogueiras... o cantor ferrolano Óscar Fojo e os vigueses Liska... E o 17 de maio, dentro do bloco reintegracionista na mobilizaçom nacional convocada pola Plataforma Queremos Galego em Compostela

Tags


Fundaçom Artábria celebra Dia das Letras este sábado com um intenso programa de atividades


A nossa entidade tem programada umha intensa jornada para este sábado, 19 de maio,com motivo do Dia das Letras.

As atividades comezarám às 12.00hs, quando umha ruada-normalizadora percorrerá várias ruas de Esteiro e da Madalena rematando na Porta Nova.

Às 13.30hs decorrerá umha sessom vermute.

Posteriormente haverá jgrelhada onde se poderám comer Liscos e chouriços a preços populares à que nom é precisso apontar-se previamente.

Às 17.00hs chegará o primeiro prato forte do dia com o espetáculo Rádio Bule Bule de Paco Nogueiras que ponheram a todas as crianças a dançar e cantar em galego.

Para assistir ao espetáculo há que colher convite no Centro Social de maneira gratuita. Já ficam menos da metade.

Serám a partir das 22.30hs quando o cantor ferrolano Óscar Fojo e os vigueses Liska, com o seu ska de combate, fechem esta jornada lúdica e de reivindicaçom.

No dia 17 a Fundaçom Artábria participará dentro do bloco reintegracionista na mobilizaçom nacional convocada pola Plataforma Queremos Galego em Compostela. 

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

....

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
16 de maio de 2018 21:18

_________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon