sábado, junho 09, 2018

Roger de Flor e Helga Méndez García apresentam Ela e Dylan: As flores solitárias, sábado 9 de junho na Fundaçom Artábria - Um espetáculo poético e concerto acústico sobre letras de cançons e poemas de Bob Dylan traduzidas à nossa língua - Em Ferrol, na Travessa de Batalhons nº7 de Esteiro


Ela e Dylan este sábado 9 na Fundaçom Artábria

Roger de Flor e Helga Méndez García apresentam Ela e Dylan: As flores solitárias, sábado 9 de junho na Fundaçom Artábria.

Um espetáculo poético e concerto acústico sobre letras de cançons e poemas de Bob Dylan traduzidas à nossa língua. O fio temático é a mulher nas letras e na música do artista norteamericano. Durante umha hora irám sucedendo o recitado de letras e textos de Dylan misturados com as cançons cantadas a umha ou duas vozes por Helga Méndez e Roger de Flor. A posta em escea fai um montom de guinhos ao imaginário Dylan e ao movimento de performance poética "Spoken word" promovido pola geraçom beat ao longo dos anos 50.

O concerto dará início às 22.30hs e a entrada é de graça.
--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
 ....
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
7 de junho de 2018 13:10

______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon