quinta-feira, junho 14, 2018

Umha das grandes vozes da lusofonia, a de 'Luanda Cozetti', na Fundaçom Artábria esta sexta-feira, 15 de junho, e o sábado 16, às 22.30hs, noite de rock and roll ao vivo, da mao do grupo de Compostela 'Catro Ghatos' e dos locais 'Os Derradeiros' - Em Ferrol, na Travessa de Batalhons nº7 de Esteiro


Umha das grandes vozes da lusofonia, a de Luanda Cozetti, na Fundaçom Artábria esta sexta-feira


Sexta-feira, 15 de junho, chegam ao nosso Centro Social umha das grandes vozes da lusofonia, Luanda Cozetti, filha do revolucionário Alípio de Freitas, acompanhada polo Norton Daiello, no projeto Couple Coffee.

O preço do bilhete para o Concerto em parceria com o Beco Da Língua é de 4 euros, 3 euros para pessoas associadas às duas entidades.

Couple Coffee gravam o disco "Puro" em 2005. Em 2007, publicam o disco "Co'as Tamanquinhas do Zeca", dedicado a José Afonso. No ano seguinte editam "Young And Lovely", uma homenagem aos 50 anos da Bossa Nova.

Em junho de 2017 editavam o novo disco "Fausto Food", no qual recriam a música de outro dos grandes da músíca lusófona Fausto Bordalo Dias.

O concerto dará início às 23.00hs.


Os Derradeiros e Catro Ghatos este sábado na Fundaçom Artábria

Este sábado 16, às 22.30hs, noite de rock and roll ao vivo na Fundaçom Artábria da mao do grupo de Compostela Catro Ghatos e dos locais Os Derradeiros, que voltam aos cenários após vários meses no dique seco. Para nom perder, e é de graça!

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
....
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
13 de junho de 2018 21:07
13 de junho de 2018 21:30

_____________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon