Estes días máis 30.000 fogares ferroláns, dos máis de 35.000 abonados domésticos que hai en Ferrol, están recibindo unha factura da Empresa Mixta de Augas de Ferrol, SA (EMAFESA), baixo o epígrafe xeral de “Facturación Servizo Depuración”. Dita factura é unha parte do período xullo-decembro/2015, mais só corresponde a un trimestre (79 días comprendidos entre o 1 de xullo e o 17 de setembro de 2015), este recibo que se está pasando a cobro da "Taxa de Depuración de Augas Residuais" corresponde a un período onde non se prestaba o servizo, ademais de ser discriminatorio con outra parte da veciñanza de Ferrol e de Narón. Ese período non foi de posta en servizo, nin de prestación do mesmo, foi un período de arranque, posta en marcha ou fase de proba, mentres non se puxo a funcionar o sistema de saneamento, interceptación e depuración, que a todos os efectos, como é público, comezou o 3 de abril de 2017.
Un sistema de saneamento e depuración que supón unha infraestrutura supramunicipal que tanto vai beneficiar á veciñanza de Ferrol, como á de Narón, e nun futuro á de Neda, non pode ser sufragada a súa posta en marcha, arranque e probas, só por unha parte da veciñanza de Ferrol. Non podemos costear, un período de 31 meses desde setembro de 2014 a marzo de 2017, cando a depuradora non funcionaba como tal, e o sistema non estaba conectado, uns custos dun período que tería que ser sufragado pola Administración Central, a Xunta de Galicia e os concellos de Ferrol e Narón.
A Plataforma chama a non pagar este recibo da depuración, polo que continua poñendo mesas informativas e de distribución do modelo de recurso.
Este é o novo calendario de mesas informativas para a semana que entra:
⭐ Luns 3 de febreiro, no Ensanche, volvemos á Praza da Ilustración, nas inmediacións de Emafesa.
⭐ Martes 4, en Caranza, diante do Centro Cívico.
⭐ Mércores 5, no Inferniño, perto da Farmacia.
⭐ Xoves 6, en Recimil, diante do edificio da Xunta.
⭐ Venres 7, na Madalena, na rúa María, detrás do Concello.
Todos os días desde as 10:30 a 12:30 horas.
Ademais de face-lo a través das mesas informativas por barrios, a Plataforma difunde nas redes sociais a campaña de NON PAGAR e o texto do Recurso que se deberá presentar no Rexistro Xeral do Concello, ao mesmo tempo que non se fai efectivo o recibo e mesmo se este está domiciliado, pedir a súa devolución na entidade bancaria, tamén se pode facer a través da banca online, para a devolución dos recibos a Lei prevé que hai 8 semanas de prazo, para notificar á entidade bancaria esa vontade de devolución (Artigos 48 e 49 do Real Decreto-lei 19/2018, de servizos de pago e outras medidas urxentes en materia financeira).
Modelo de Recurso. | Acceder/Baixar.
PLATAFORMA NA DEFENSA
DOS SERVIZOS PÚBLICOS,
POLA REMUNICIPALIZACIÓN
Abonda de saqueo! Hai outras alternativas!
Pódese, débese e precísase!
Correo-e: remunicipalizacion.plataforma@gmail.com
Web: https://plataformaferrol.blogspot.com.es/
Facebook: @RemunicipalizarFerrol | Twitter: @municipalizarFT
________________
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon