venres, marzo 13, 2020

#Coronavirus - A Fundaçom Ártabria, num exercício de sentido comum e responsabilidade social, suspende temporalmente a sua atividade os próximos 15 dias - O Ateneo Ferrolán cancela todas as actividades culturais, por responsabilidade colectiva e de xeito preventivo ate (mínimo) o 14 de abril


Suspendemos temporalmente a nossa atividade os próximos 15 dias #Coronavirus


Perante a situaçom de alerta sócio-sanitária que se está a viver em todo o mundo e da que Galiza  e a nossa Comarca nom som alheias, num exercício de sentido comum e responsabilidade social, desde a Fundaçom Artábria queremos manifestar:

1º.- Que seguindo as indicaçons da Junta da Galiza onde se recomenda nom realizar atividades em interior que superem as 50 pessoas de aforo suspendemos as nossas atividades durante os próximos quinze dias, tempo durante o qual o Centro Social permanecerá fechado. Ficam por tanto adiadas as atividades que iam ter lugar esta fim de semana (a Palestra de Manuel Miragaia e o concerto de Pauliña, sábado). Umha vez superado essa “quarentena” e em virtude da evoluçom da situaçom analisaremos que fazer.

2º.- Manifestar o nosso reconhecemento ao trabalho das e dos profissionais da nossa sanidade pública e o nosso dever de atuar sob a as suas recomendaçons.

3º.- Evitar caer no individualismo e pensar nos nossos maiores e pessoas com doenças que poidam ver-se mais afectadas polo Coronavirus. Sem alarmismos, cumpre nom minimizar a situaçom.

4º.- Agradecer a compresom e total disponibilidade das pessoas afectadas polas mudanças para procurar novas datas. Em breve anunciaremos como fica a programaçom.

Recebei umha saudaçom

Diretiva da Fundaçom Artábria

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.


Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
12 de março de 2020 21:11

_______________________



#Coronavirus,: A Xunta Directiva do Ateneo Ferrolán ACORDA suspender todas as actividades culturais, por responsabilidade colectiva e de xeito preventivo ate (mínimo) o 14 de abril.

Ferrol a 12 de marzo de 2020

Avisos: 644.720.055

--
Un lugar de encontro para a cultura dende 1879 na cidade.

e-mail: secretaria@ateneoferrolan.org | Telf.: +34 981 357 970 - 644.720.055
Dirección Postal: Rúa Magdalena 202-204. CP.15402 | Ferrol (Galiza)

TWITTER: @ateneoferrolan

http://ateneo-ferrolan.blogspot.com/

FACEBOOK


Faite soci@ on line! Colabora con nos!
http://ateneo-ferrolan.blogspot.com.es/2007/12/faite-soci.html

Enviado por:
Ateneo Ferrolán Fundado en 1879
-ateneoferrolan@gmail.com-
12 de março de 2020 18:28

_______


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon