mércores, outubro 13, 2021

Volta a Romaria Pequeninha, este domingo 17 de outubro, na zona da Escolinha do Roxal, em Neda


Volta a Romaria Pequeninha!

Após ter que adiar-se, pola situaçom sanitária provocada pola Covid19, o passado ano, chega umha nova ediçom da Romaria Pequeninha. Esta sétima ediçom decorrerá este domingo 17 de outubro por primeira vez na zona da Escolinha do Roxal, em Neda.

Quem quiger acercar-se a disfrutar desta jornada lúdica poderá fazê-lo desde as 12h para começar a sessom-vermute. A música ponhera-a a partir das 13h, Pablo Carracedo, conhecido musicalmente por Jasper, que trazerá um setlist carregado de temas míticos de música combativa.  

Às 14h e para abrir o apetito que melhor que botar uns bailes na foliada. Desde a organizaçom animamos-vos a trazer o vosso instrumento e vir com ganhas de dançar.

A partir das 15hs decorrerá um jantar popular cuja ementa estará composta por arroz, pam, sobre-mesa, água, vinho e gaseosa. Haverá opçom vegana. O jantar tem um preço de 10€, 8 euros para as sócias da Semente. Podes anotar-te ligando por telefone ou whatsapp no 695 601 398. Também há opçom de levar o jantar, para isso só tés que trazer o teu tupper.

Para baixar a comida reanudaremos a foliada e para finalizar a jornada Antón Cortizas preparará a partir das 17h umha seleçom de jogos populares para participar coletivamente e em familia.

As atividades som todas de graça e contaremos balcom com preços populares. No caso de chuva a atividade levará-se para o interior do pavilhom do Roxal.

Contacto:

sementetrasancos@gmail.com

http://sementetrasancos.gal/

@Semente.trasancos

@SementeTR

Canle Youtube Semente Trasancos

Enviado por:
Semente Trasancos
-sementetrasancos@gmail.com-
13 de outubro de 2021 02:24

_______


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon