De: Nosup-trasancos
Para: artabra21@gmail.com
Data: 13 de março de 2008 15:37
Asunto: NÓS-Unidade Popular rechaça as desproporcionadas ajudas públicas do governo municipal de Ferrol à Igreja Católica
NÓS-Unidade Popular rechaça as desproporcionadas ajudas públicas do governo municipal de Ferrol à Igreja Católica
Em pleno século XXI, a esquerda continua na Galiza sem contar com referentes institucionais válidos, que mantenham um mínimo de dignidade e coerência com ideias tam básicas como o laicismo e a clara divisom entre Igreja e Estado.
Se alguém pensava que IU podia representar essa esquerda tam necessária, a sua histórica decisom de financiar Semana Santa católica em Ferrol com 70.000 euros, aumentando em 45% as ajudas anteriores, esclarece onde se situa, por cima da retórica e as grandes palavras, o grupo municipal de Izquierda Unida-Esquerda Unida em Ferrol.
Naturalmente, os ultras situados à frente da Coordenadora de Confrarias mostrou já a sua satisfaçom polo que denominárom, com toda a razom, “grande salto qualitativo e quantitativo”. Com efeito, supom um salto qualitativo comprovar que umha força supostamente de esquerda, republicana e laica dedique imensos recursos ao financiamento de celebraçons religiosas tingidas ano após ano do mais rançoso sabor reaccionário. Umhas celebraçons em que os militares espanhóis desfilam com as suas bandeiras monárquicas junto às autoridades católicas que, ao longo do ano, se encarregam de esclarecer quais som as suas posiçons em temas como o aborto, a igualdade de direitos para homossexuais e o respeito à nom confissionalidade do Estado, manifestando-se do braço do PP e da extrema-direita em várias ocasions nos últimos anos.
NÓS-Unidade Popular quer lembrar que a Coordenadora de Confrarias ferrolana é liderada pola conhecida ex-dirigente do PP Meca Arcos, ligada familiarmente à extrema-direita franquista na nossa cidade. É esse sector o que é favorecido por umha instituiçom pública, a Cámara Municipal de Ferrol, que deveria dedicar o dinheiro da área cultural a tantos aspectos em que esta é deficitária polo abandono crónico das instituiçons.
Em lugar disso, IU prefere ficar bem com as confrarias católicas e com o reaccionário bispado de Mondonhedo-Ferrol. Parece-nos fundamental que o Ferrol progressista, laico e de esquerda tome nota do uso que o governo alegadamente ‘progressista’ está a fazer do voto cedido por tantos trabalhadores e trabalhadoras para reclamar umha política de esquerda.
Nem a escusa do turismo nem a defesa de umha cultura elitista e confissional podem justificar umha medida que nem o PP e IF tinham tomado, com um apoio tam desproporcionado a atender aos gastos das festas de umha Igreja milionária como é a católica, caracterizada pola sua aberta oposiçom às ideias do progresso e a justiça social.
Que será o próximo, converter a COPE em emissora de referência e dedicar-lhe o dinheiro do departamento de serviços sociais e normalizaçom lingüística?
Ferrol, 13 de Março de 2008
Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular
nosup-trasancos@nosgaliza.org
______________
Xurdimos a favor dunha política xusta, democrática, participativa e sustentábel, responsábel cara o futuro da humanidade e do resto das especies, respectuosa e defensora do medio natural, na convicción de que un outro mundo non só é posíbel senón que é necesario.
Home
Denúncia
Ferrol
Semana Santa
NÓS-Unidade Popular rechaça as desproporcionadas ajudas públicas do governo municipal de Ferrol à Igreja Católica
xoves, marzo 13, 2008
NÓS-Unidade Popular rechaça as desproporcionadas ajudas públicas do governo municipal de Ferrol à Igreja Católica
✔
Saúde e Liberdade !
Diterbitkan xoves, marzo 13, 2008
Artigos relacionados
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon